WHEM Nadia, Wetteren

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Deze week geweest. Haar borsten zijn het enige goede. Ze begon meteen onozele vragen te stellen (hoe komt het dat jij niet moet werken vandaag?! Hoe verlof?! Zomaar?! En waarom ben jij gekomen? ik had toch maar 1 foto?), bij het tongzoenen had ze zogezegd meteen last van mijn ringbaardje, kleren veel te snel uit, dan wou we ineens dat ik douchte (had nochtans al gedoucht en had deo EN parfum op), dan op bed, maar ging in dalende lijn, mocht steeds minder (eerst haar clit niet meer aanraken, dan haar tepels niet meer, etc). Met als gevolg dat een erectie niet meer lukte. Deed ze daar weer lastig over (Allee, hoe kan dat nu?! Ontspan je toch!). Na een half uur was ik haar meer dan beu en ben zonder veel uitleg vertrokken. Had nochtans voor langer betaald. Ze verschoot er nog van ook. Ik geef haar 1/10 (de 1 zijn voor haar borsten, die wel degelijk groot, sappig en mals zijn).
Ze heeft wel een vol figuur en is duidelijk van Zuiderse afkomst, al zie je dat niet aan haar advertentie.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan