Recensie Nadia, Zwolle 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Dinges

Vaste klant
116
13/12/21
198
10
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Zondag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/5731581-nadia
Totale kosten (in euro)
€150
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Hier was al wat over gezegd in "wie heeft ervaring met":
https://www.girlsreview.nl/threads/nadia-zwolle.26606/

Een tijdje terug heb ik deze dame bezocht in Zwolle. Afspraak gemaakt via whatsapp, ging prima en kon kort erna bij haar langs komen. Begeleiding naar juiste plek ging duidelijk en soepel. Ik werd vriendelijk ontvangen door de dame in een sfeervolle ruimte.
De foto's op die op haar advertentie staan laten niet veel zien, maar ik vond het een mooie dame. Eigenlijk precies mijn type, ongeveer 1,60, lekkere kont en natuurlijke borsten, en een mooi snoetje.

Na betaling de kleren uitgedaan en plaatsgenomen op het bed. Hier ging ze lekker boven op mij liggen en hebben we kusjes uitgewisseld en reed ze heerlijk over mijn pielemuis om op te warmen. Hier vond ze vrij snel een aantal gevoelige plekken bij mij en wist daar goed op in te spelen. Dit bleef ze hierna een aantal keren doen, ook later tijdens intiem, wat ik heerlijk vond.

Ik had niet gekozen voor de extra pzc, dus condoom ging eromheen en het was tijd voor de blowjob. Dit was prima, maar niet heel bijzonder en duurde ook niet lang voordat ze het tijd vond om missionaris te gaan doen. Dit draaide uit op een heerlijke vrijpartij, waar ze zelf ook plezier in leek te hebben. Hierover niet heel veel details, maar ik vond het heerlijk met haar.

Achteraf hou ik wel van een praatje of even lekker tegen elkaar aan kruipen, maar dat leek er niet in te zitten. Ze begon zich weer aan te kleden, en toen leek het voor mij ook wel tijd om te gaan. Dus na 40 min, stond ik weer buiten, eigenlijk wel jammer dat we de tijd niet helemaal vol hebben gemaakt. Maar toch heb ik de date als positief ervaren.

Ik zou haar nog wel eens willen bezoeken in de toekomst.
 
Het is niet in de binnenstad, beetje buiten omgeving Assendorp. Prima te bereiken als je een auto met wielen en een stuur hebt. Ik kon dichtbij parkeren en moest de laatste 20 meter lopen.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan