- Algemene beoordeling
- 5,00 ster(ren)
- Intiem
- 5,00 ster(ren)
- Pijpen
- 5,00 ster(ren)
- Zoenen
- 5,00 ster(ren)
- Tongzoenen
- 5,00 ster(ren)
- Gesproken taal
- Engels
- Roker
- Ja
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- Oost-Europees
- Leeftijd
- 18-25
- Haarkleur
- Zwart
- Cupmaat
- B
- Lengte
- 1.60 m - 1.70 m
- Lichaamsbouw
- Normaal
- Duur van bezoek
- 30 minuten
- Dag
- Zondag
- Totale kosten (in euro)
- 100
Nadina. Ze is zeker niet de knapste dame van de club maar wel een heel leuk meisje. Ze is 21 en komt, uiteraard, uit Roemenië. Ze heeft lang zwart haar, een grote tattoo op haar rug en piercings op haar navel, neus (ik schreef bijna snavel) en nu ook in haar intieme onderdeel.
Haar borstjes hangen wat door maar net dat geeft haar en naturelle look. Ze zit vaak aan de ingang aan de gokautomaten waar ze overigens niet mee speelt.
Ik ken haar nu al een tweetal jaar en voor mij is dit een van de leukste meisjes in deze club, goed wetend dat het aanbod hier erg groot is. Tongzoenen doet ze heel intens en in tegenstelling tot de meeste meisjes gebruikt ze géén natte doekjes om mijn pistool proper te maken. Ik ben zelf natuurlijk errug proper, misschien is het dat wel.
Afin, pijpen doet ze met veel overgave en bij het neuken is ze erg meegaand, doggy doet ze al twerkend, zo schudden met haar achterste. Meestal duurt het dan ook niet lang voor ik in haar klaarkom.
Een heel leuke meid, een van de redenen waarom ik in deze club zo graag kom.
Haar borstjes hangen wat door maar net dat geeft haar en naturelle look. Ze zit vaak aan de ingang aan de gokautomaten waar ze overigens niet mee speelt.
Ik ken haar nu al een tweetal jaar en voor mij is dit een van de leukste meisjes in deze club, goed wetend dat het aanbod hier erg groot is. Tongzoenen doet ze heel intens en in tegenstelling tot de meeste meisjes gebruikt ze géén natte doekjes om mijn pistool proper te maken. Ik ben zelf natuurlijk errug proper, misschien is het dat wel.
Afin, pijpen doet ze met veel overgave en bij het neuken is ze erg meegaand, doggy doet ze al twerkend, zo schudden met haar achterste. Meestal duurt het dan ook niet lang voor ik in haar klaarkom.
Een heel leuke meid, een van de redenen waarom ik in deze club zo graag kom.