Recensie Nadine Lier 2,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Matra

Wandelaar
54
22/11/21
15
3
Massage met hoogtepunt
3,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
50+
Haarkleur
Blond
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
45 minuten
Dag
Maandag
Link naar advertentie
https://old.redlights.be/prive-ontvangst/massage/massagedate.html
Totale kosten (in euro)
120
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Ik dacht eens wat anders te doen en ging alvast op de foto's uit van haar advertentie. Gezien de leeftijd kon ik me wel verwachten dat er wat lovehandles aan zouden zijn maar ik zag die foto van in haar slipje en dat zag er nog goed strak uit.
Ze ontvangt in een hotel op een kamer en kan niet zeggen dat het discreet is, ervoor is een groot fitness center en als je het hotel binnen komt, kan je aanmelden aan de balie.
Eens op haar kamer zag ik al direct dat de foto's zeker van 10 jaar geleden waren. Ze droeg nog een badjas maar ook daar kon ik al merken dat het al serieuze handles zijn.
Badjas uit en tja......oma's aan de top. Stevig gezet is ze.
Toch maar de massage gedaan en daar moet ik van zeggen dat deze wel goed erotisch was. Teasen en heel veel massage melk (geen olie). Je kon ook heel goed met haar kut spelen (ook een deftig formaat). Dat is dan ook het enige wat kan, geen zoenen, geen oraal, geen seks. Soit al bij al toch stevig mijn kruit verschoten maar gezien het oma figuur zeker voor mij geen herhaling en te duur voor wat ze biedt.
 
Tijdje geleden was ik in de buurt. Zoals eerder geschreven is ze zeker een stuk ouder, ik schat rond de 60. De foto's zijn van haar, maar ook zeker 10 jaar oud. Ze is wel heel erg verzorgd, daar valt helemaal niets op aan te merken. De massage stelt niet veel voor, extra's kunnen wel maar niet op ingegaan. Ik herinner me de prijs niet meer, maar te duur voor wat je krijgt. De prijzen van de extra's waren al helemaal van de pot gerukt.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan