Recensie Nadja, Nordhorn, Haus Nr 5 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

TheHitcher

Stamgast
Forumpionier
648
05/07/21
1.007
38
Pijpen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Speciale kleding verzoek
Gesproken taal
Duits
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
Duur van bezoek
30 minuten
Totale kosten (in euro)
80
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Was vorige week toe bij slecht weer en thuiszitten aan een verzetje, maar kende geen enkele dame die op dat moment in hausnr5 aanwezig was.
Verder door de prijsverhoging in hausnr5 wilde ik op safe spelen. Alleen Nadja (35+ staat erbij) die op de site stond werkt er volgens mij al jaren, en als een dame in deze club negatieve reacties krijgt is een dame niet meer welkom, dus Nadja leek mij door dit gegeven wel een betrouwbaar adres.

Bij binnenkomst was bij welkom heten van de cheffin geen adresgegevens en geen impf-controle benodigd. Leek wel oude tijden
smile2.gif
.

30min a 80 euro betaald. Aan het begin gelijk aangegeven wat ik verwachte en mijn speciale kledingverzoek werd gelukkig positief beantwoord en niet als extra gezien.
Was best wel wat zenuwachtig want bezoek momenteel niet meer wekelijks een dame en bij een onbekende dame altijd even afwachten, maar alles was goed.
Nadja is een ervaren dame, deed precies wat ik had aangegeven en aan het einde nog 10min over, dus nog rugmassage. Hier kwam ze los en gezellig met haar gekletst tijdens de massage. Nadja is een zeer ervaren dame en als je op iets ouder valt een prima dame om te bezoeken.

Hierbij nog een foto van haar:
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan