WHEM Nai ichtegem

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ben ook wel benieuwd, wat ik wel weet dat vroeger niet veel dames ontvangen in ichtegem (zoekfunctie bij RL ichtegem). Ik zie dat er nu (sinds kort) een paar black ladys ontvangen... die erg op elkaar lijken 🤭

 
Laatst bewerkt:
Ben er langs geweest, never again... zand in de kamer en in het bed 🤷‍♂️. De dame zelf niet echt hygienisch, poesje had nogal een onfrisse geur en vroeg continue voor een trio met 1 van haar vriendinnen of met allemaal (4) die blijkbaar daar aanwezig zijn. Had 1u geboekt, maar eenmaal ik de dame zag heb ik toch maar geopteerd voor een vluggertje. Kussen niet aan begonnen, pijpte wel lekker en was gewillig om geneukt te worden. Misschien heeft tiana en perla/kendall de lat hoog gelegd bij mij voor een afrikaanse dame, maar zal men lust voor de afrikaanse inhouden tot zij (perla/kendall) terug is... mss hebben mede wandelaars een andere ervaring? Regio brugge zijn er ook nog enkele meiden, tiana heb ik ook al ontmoet, lekker lichaam. Ze kust niet, pijpt lekker, beffen/69 ook geen probleem ivm goede hygiene, beetje verlegen type die je moet los zien te krijgen.
 
Laatst bewerkt:
ja, sinds Jessica/Lisbeth er niet meer is in Brugge hoopte ik op goede ervaring in Ichtegem, jammer dus...de foto's van Kim die daar ook zou werken zijn toch veelbelovend...(met wie had jij afgesproken Liveit ?). Tiana in Brugge ook geprobeerd, goede massage maar voor de rest inderdaad heel timide of gewoon geen goesting ?, alvast geen gfe gevoel
 
ja, sinds Jessica/Lisbeth er niet meer is in Brugge hoopte ik op goede ervaring in Ichtegem, jammer dus...de foto's van Kim die daar ook zou werken zijn toch veelbelovend...(met wie had jij afgesproken Liveit ?). Tiana in Brugge ook geprobeerd, goede massage maar voor de rest inderdaad heel timide of gewoon geen goesting ?, alvast geen gfe gevoel
Ik had met kim afgesproken. Met zelfde gedachte... op het adress van Tiana zouden nog enkele dames aanwezig zijn.
 
Laatst bewerkt:
Dus.... fake foto's op RL van ondermeer Kim !?, jammer. Misschien probeer ik het dan nog eens bij Tiana als er daar andere dames zijn, niemand gezien alvast toen ik daar was.
Helaas "fake", denk 1 knappert die dan ook de fotos verzorgt van de anderen. Want kim heeft een zeer herkenbare vlek op haar kont, die ik niet in de fotos terug vindt.

Deze 2 waren ook op adress in brugge toen ik ze contacteerde.



Gwen is nu verhuist naar izegem.

 
en heb je ervaring met Gwen of Karisa, heb Tiana bezocht (zie mijn recensie elders) en was toch beetje ontgoocheld, heel mooie vrouw maar precies wat timide of gewoon geen zin. goeie massage maar daarna weinig of geen gevoel noch passie bij het sexuele gedeelte van onze ontmoeting.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan