Recensie Nana, Alphen aan den Rijn/Leiden 3,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Beflap

Newbie
4
11/05/22
0
1
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Aziatisch
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Zaterdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/alphen-aan-den-rijn/4762644-nana
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Ik had gekozen voor Nana. Op basis van haar advertentie. Ik dacht een dame van 40 jaar met redelijk wat uitgebreide mogelijkheden beviel me wel. Echter kon ik geen recensies over haar vinden. Ik heb over het algemeen goede ervaringen met Aziatische Dames dus de gok maar genomen. WA contact ging vrij vlot. Ik appte of ze deed aan tongzoenen, beffen en vingeren. En ze zei dat ze dat deed. Op haar profiel staan termen zoals squirting, fisting and gagging. De foto's zien er goed uit en ze is slank volgens haar profiel. Moet helemaal goedkomen. Al snel kreeg ik het adres met een huisnummer blok door, waar het dan moet zijn. Bij aankomst gemeld dat ik er was. Vrij snel kreeg ik het huisnummer door. Ik mocht niet aanbellen, maar je moet dan even voor zo een intercom-camera staan. Ik naar boven. De deur ging open. Best wel een vriendelijk ogende dame, maar in mijn ogen niet slank te noemen wat je wel verwacht. Gezien wat in de advertentie staat. Ik twijfel nu ook wel of zei de dame wel is op de foto's. Het zou kunnen, maar dan wel lang geleden met wat kilo's lichter. Leeftijd 40 plus zeker Ze oogt in het echt toch wel mollig (niet dik). Het uniformpje wat ik had mee genomen zou ze zeker niet passen. Enfin ik ben gewoon gebleven, de service kan natuurlijk wel heel goed zijn. We hadden ons uitgekleed en gingen op bed liggen. Ze wilde me gaan pijpen, maar ik wil zelf eerst altijd even Tongzoenen (TZ) om in de stemming te komen. Ze leek daartoe eerst te weigeren en wees naar haar lippen. Ze wilde denk ik niet dat ik haar lippen aanraakte. Want toch is het TZ gelukt en dat deed ze aardig goed. Ik houd ook erg van beffen dus ik kroop naar onderen. Ik heb haar lekker gelikt en ze werd behoorlijk nat. Ik kon mijn gezicht erin wassen;) Ze heeft wel wat haar op haar poes maar niet een hele grote bos. Ik wou nog even een vingertje naar binnen doen, maar daar kwam het handje al, dus dat stelde ze niet op prijs. Staat idd niet in haar profiel. Dat lijkt me ook overbodig als je "Fisting" in je mogelijkheden zet. Met de dame zelf is eigenlijk niet mee te communiceren. (praktisch geen Engels) Na het beffen kroop ik even omhoog naar haar hoofd om nog even te TZ. Dat was toch wel wel goed. Inmiddels had ik een erectie en was opgewonden, alleen ik had een paar weken zaad opgespaard, ik kwam mede daardoor eigenlijk spontaan klaar. Dan maar even geen intiem, want de erectie zakte daarna wat weg. Was ook bloedheet en voor mij hoeft dat niet per se. Ik stelde voor dat ze mij ging masseren. Ik had m'n eigen massage olie meegenomen, maar anders had zij dat ook wel zag ik. De massage was best goed te noemen. Ze heeft mijn hele achterlijf gedaan. Ik draaide om, en gingen nog wat TZ en aan haar borsten gelikt. Op een gegeven moment had ik weer een erectie, en heeft ze me nog gepijpt. Dit vond ik een beetje tegen vallen. Misschien deed ze haar best wel, maar alleen de eikel ging naar binnen. De onderkant van de piemel hield ze met haar hand vast. (zeker geen deepthroat) Een tweede keer komen lukte even niet, daar was de erotische spanning voor mij op dat moment iets te laag voor. Dan moet echt alles kloppen bij mij.

Op de schaal van 1-10 geef ik een algemene beoordeling van 5,5 Afgerond een zes. Voor mij blijft het éénmalig. Wel aardige dame, geen communicatie en wat inconsistenties met haar profiel en daadwerkelijke mogelijkheden/prestaties. Er is gelegenheid tot douchen en toilet aanwezig. Na afloop heb ik hiervan gebruik gemaakt.

Ze ontvangt trouwens in Leiden, niet in Alphen a/d Rijn.
(eerst stond er wel Leiden, daarna veranderd in Alphen (ook toen ik ging)
 
Gaat het om deze dame?

Nee, ze adverteerde met deze foto's.

Ik trof destijds een andere vrouw aan dan de foto's doen vermoeden. Nu heet ze dus Kitty
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan