Recensie Nana, Nakhon, Rotterdam 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Crusader

Vaste klant
Forumpionier
173
03/07/21
132
10
Pijpen
4,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Aziatisch
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Zondag
Totale kosten (in euro)
70
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Vanmiddag na een behoorlijke tijd weer eens zin in een thaise.
Vanwege krap tijdschema aangebeld bij Nakhon. Mama san deed open ik werd even geparkeerd want er zou na 10 minuten een dame vrij komen en onder het genot van het geluid van een heer die een meisje uit elkaar leek te trekken wachtte ik af. Er liep even later een dame langs waarvan ik dacht als dit het is ga ik weg maar dit was niet de dame en vlak na haar verscheen een dame die mij kwam halen dit was Nana ook niet echt de jongste een beetje chubby thai maar wel knap en mooi lang haar. Maar gekozen voor een half uur zij stelde eerst een korte massage voor maar dit streek ze wel over geruime tijd uit. Toen er nog een kwartier over was vroeg ze of ik gepijpt wilde worden wat ik wel wilde. Dit moest met CD en het was een heel geklungel om het ding eromheen te frommelen en daarna werd er behoorlijk gezogen wat er voor zorgde dat ik redelijk snel kwam, ze zorgde ervoor dat ik eigenlijk nergens bij kon terwijl ik standje 69 wel prettig vindt tijdens een kort bezoek. Daarna nog wat gepraat ze was daar voorlopig alleen op zondag maar over twee weken dagelijks dus ik denk dat ze er nog niet lang werkt.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan