Recensie Nana, Schepenenvijverstraat 19A/2 Bar Crystal 3,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Servaas

Newbie
23
24/01/22
39
5
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
D
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
15 minuten
Shift
Avond/Nacht
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Vandaag Nana bezocht die de avonddienst werkt in Bar Crystal. Ze is een zeer aantrekkelijke dame van midden de 20, en je kan haar herkennen aan haar bril en krullend bruin haar. Ze ziet eruit als een sexy secretaresse, of een schooljuffrouw. Heel mooie dame.

Ze is vriendelijk en correct, maar alles blijft vrij zakelijk. Borsten mag je amper aankomen en niet aan lebberen, en ze houdt er een handje tussen tijdens de daad. Tijdens doggy mag je niet te hard doorstoten of ze begint te zagen. Positief: ze kijkt je wel in de ogen tijdens de sex. Ook doet ze een wasje achteraf, dus ok qua hygïene.

Goed voor één keer omdat ze er zo goed uit ziet, maar geen herhalingsgevaar omwille van de middelmatige service.
 
Is dat het meisje met de huid van gemengd ras?
Ik denk het niet, denk dat jij de Congolese voor ogen hebt en ze spreekt Frans. Haar zondagavond ook zien staan. Knap ding met krullend haar maar ze draagt geen bril. Ze ziet er lief uit en is ook charmant als je haar aanspreekt. Weet wel haar naam niet, had geen tijd. Normaal staat ze op vrijdag om te bezoeken 🤣🤣
 
Ook al ga ik er wekelijks heen, ik zie niet wie dat avondbrilmeisje is. Misschien een nieuwtje.
'S Avonds in de Crystal Bar zijn er Antonia (19a/1), de mestizo (19a/2), momenteel een grote meid (19a/3), en Emma (19a/4). Soms is er Eva, en daarvoor was er een blondine die op vakantie moest. Ik heb er nog nooit een met een bril gezien.

Aan de andere kant was er gisteravond bij Vogue 21/2 een brunette met een bril.
 
Laatst bewerkt:
Ook al ga ik er wekelijks heen, ik zie niet wie dat avondbrilmeisje is. Misschien een nieuwtje.
'S Avonds in de Crystal Bar zijn er Antonia (19a/1), de mestizo (19a/2), momenteel een grote meid (19a/3), en Emma (19a/4). Soms is er Eva, en daarvoor was er een blondine die op vakantie moest. Ik heb er nog nooit een met een bril gezien.

Aan de andere kant was er gisteravond bij Vogue/2 een brunette met een bril.
Ik ben al bij die brunette geweest met haar brilletje. Lekker 😋 ding wel, normaal gesproken noemt ze sara als ik het indertijd goed verstaan heb en heb ik een recensie geschreven. Had een heel grote piercing in haar foef en zalig om eens te mogen beffen terwijl ze aan uwe leuter ligt te sabbelen. Heb er echt van genoten.
 
Zowel op 19A/4 als 21/4 in de nacht stond er Afrikaans getinte dames, de brunette met bril stond op 21/2, zo te zien alle 3 nieuwe dames!
Weet je ongeveer wanneer ze beginnen lievadibas? Zou graag vrijdag eens gaan naar die Afrikaanse getinte die dacht ik op 21/4 staat in crystal. Heel mooi meisje goed voorzien van oren en poten. Leuke bos (krulhaar) ook. En niet teveel shmink en tralala, droeg gewoon rode lippenstift. Wel opvallende gouden heels.
 
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
15 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Zaterdag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Deze dame bezocht aan de overkant van de straat, op Nr. 6 Links.
Eerst haar naam vragen en ze vroeg ook mijn naam en ze vroeg of ik wou binnenkomen en vroeg eerst of zachte aanrakingen toegelaten was en ze zei ja dus ging ik binnen, betaalde haar en deden onze kleren uit en ik stond naast het bed terwijl ze geknield op bed zat en mocht haar zachtjes betasten zoals ze beloofde en na een tijdje mocht ik mij op mijn rug leggen en begon ze te pijpen, wel heel zachtjes alsof mijn lid van porselein is maar ze stopte nog niet na 15 seconden zoals sommigen en op het einde ging ze wel dieper wat ik dan wel goed vond.

Daarna vroeg ze welke positie ik wou en ik stelde voor om op haar te beginnen en ze keek mij in de spiegel aan terwijl ik haar penetreerde en daarna vroeg ik of ze op mij wou en dat deed ze zonder probleem, ze had een speciale techniek dat ik wel al eens bij een andere dame had, met de wreef van de voeten op de binnenkant van mijn dijen maar ook zeer zachtjes terwijl ik haar borsten vasthield.
Na een tijdje was het condoom gevuld en nam wat keukenrol om het condoom te verwijderen.

Ze zei bijna niks en ik vroeg of ze nog aan de overkant gezeten heeft en ze zei nee ik ben nieuw hier waar ik maar weinig geloof aan hecht.
Ze bedankte mij voor mijn bezoek en gaf haar een kus op haar kaak.

Ik heb niet de neiging om haar nog terug te bezoeken ondanks ze vriendelijk was, deed wat ze beloofde, niet gehaast maar er zat te weinig pit in haar.
Het minimum kun je verwachten bij haar en klanten die soft seks zoeken zullen bij haar hun ding vinden.

De meeste dingen zijn dus zoals de topic starter schreef, ze heeft enorme hangborsten voor zo'n jonge vrouw met zeer grote tepelhoven maar de borsten aanraken is zeker geen probleem, en als ik mij niet vergis zat deze dame zelfs nog in de andere straat enkele jaren geleden.
 
Deze dame bezocht aan de overkant van de straat, op Nr. 6 Links.
Eerst haar naam vragen en ze vroeg ook mijn naam en ze vroeg of ik wou binnenkomen en vroeg eerst of zachte aanrakingen toegelaten was en ze zei ja dus ging ik binnen, betaalde haar en deden onze kleren uit en ik stond naast het bed terwijl ze geknield op bed zat en mocht haar zachtjes betasten zoals ze beloofde en na een tijdje mocht ik mij op mijn rug leggen en begon ze te pijpen, wel heel zachtjes alsof mijn lid van porselein is maar ze stopte nog niet na 15 seconden zoals sommigen en op het einde ging ze wel dieper wat ik dan wel goed vond.

Daarna vroeg ze welke positie ik wou en ik stelde voor om op haar te beginnen en ze keek mij in de spiegel aan terwijl ik haar penetreerde en daarna vroeg ik of ze op mij wou en dat deed ze zonder probleem, ze had een speciale techniek dat ik wel al eens bij een andere dame had, met de wreef van de voeten op de binnenkant van mijn dijen maar ook zeer zachtjes terwijl ik haar borsten vasthield.
Na een tijdje was het condoom gevuld en nam wat keukenrol om het condoom te verwijderen.

Ze zei bijna niks en ik vroeg of ze nog aan de overkant gezeten heeft en ze zei nee ik ben nieuw hier waar ik maar weinig geloof aan hecht.
Ze bedankte mij voor mijn bezoek en gaf haar een kus op haar kaak.

Ik heb niet de neiging om haar nog terug te bezoeken ondanks ze vriendelijk was, deed wat ze beloofde, niet gehaast maar er zat te weinig pit in haar.
Het minimum kun je verwachten bij haar en klanten die soft seks zoeken zullen bij haar hun ding vinden.

De meeste dingen zijn dus zoals de topic starter schreef, ze heeft enorme hangborsten voor zo'n jonge vrouw met zeer grote tepelhoven maar de borsten aanraken is zeker geen probleem, en als ik mij niet vergis zat deze dame zelfs nog in de andere straat enkele jaren geleden.
Dag Lievadibas

Wat je schrijft is zeker juist L. Ze zat 100% zeker nog aan de overkant in bar Vogue vroeger. Ik had er een trio mee mee met Alexandra (sinds enige tijd in bar Vogue 3 maar nu al maanden in verlof) destijds.

Grt,
DD
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan