Recensie Nance Apeldoorn 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Lekkerlekker

Newbie
4
24/05/22
4
3
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Penismassage
  2. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
E+
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.sexjobs.nl/erotische-massage/erotische-ontspanningsmassage-_7202089
Totale kosten (in euro)
90
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Onlangs bij Nance in Apeldoorn geweest, ze ontvangt je in een ruimte in een wijk naast een garage bedrijf. Echt ongezien naar binnen is lastig. Eenmaal binnen kom je in een eenvoudige maar prima en sfeervolle ruimte die schoon en netjes is. Nance is een aardige en beleefde dame, je kunt douchen direct naast de ruimte. Eenmaal op de massage tafel begint ze schaats gekleed je rug te masseren. Dat deed ze uitstekend, bij tijden stevig wat ik heerlijk vind. Na de rug zijn de billen en benen aan de beurt waarna ze heerlijk je kont en richting je piemel gaat. Dat doet ze echt heerlijk en plagend. Nadat ze me vroeg draaide ik me enthousiast om en zag dat ze inmiddels topless was. Enorme tieten keken me aan met lekkere grote tepels , met rijkelijk veel olie ging ze met mijn voorkant aan de gang, ook dat deed ze heerlijk. Ze vond het duidelijk leuk als je aan haar borsten zat en die legde ze dan ook op een gegeven moment op mijn gezicht. Ik besloot ook haar billen te betasten en niet veel later zaten mijn vingers in haar drijfnatte kut. Ze kreunde erover en was heerlijk met mijn piemel aan de gang die niet veel later heerlijk aan het spuiten was. Ondanks dat het uiterlijk niet echt mijn type was ( aardig mollig) was het super geil en lekker. Massage was echt top en de totaal beleving zeer geil. Ze gaf me sterk de indruk dat ze het zelf ook zeer lekker vond, maar daar ben ik verder niet op door gegaan.

Iemand anders ervaring ?

 
Ze masseert inderdaad 45 minuten, inclusief douche vooraf en achteraf een uur. Leuke dame maar niet mijn type. Toch wat voller dan ik zelf op val. Wel echt geweldig mooie borsten, mooier dan dit heb ik ze nog niet veel gezien.
 
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Penismassage
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
West-Europees
Leeftijd
50+
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
E+
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
45 minuten
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Ik ben bij Nance geweest. Leuke ervaring. Afspraak maken ging vlot. Even afstemmen qua dag en tijd was zo gedaan. Parkeren is gratis en kan mooi op meerdere plekken in de buurt. Het huisnummer krijg je als je in de straat bent en de deur gaat open als je appt dat je er bijna bent.Ja er is een garage naast maar ach die hebben het niet echt door dat je naar binnen loopt.

Nance is een mooie en volle dame. Geen jonkie maar ook niet oud. Een lekker Amsterdams accent en lekkere borsten die tevoorschijn komen bij het op de rug draaien.
Nance kletst leuk mee en op het moment dat ik effe van de massage wil genieten dan krijgt dat de aandacht. Prima dus.

Douchen kan.

De massage is prima, nog flink stevig ook als je dat wilt. Aftrekken ook heel goed. Dat kunnen die dames van in de 50 vaak wel 🤪
Haar borsten even goed oppakken vind ze hartstikke goed. Tussen de benen geloof ik niet.
De massage duurt idd iets van 45 minuten dus na een uur weer naar buiten. Kosten 100 euro.

Prima ervaring. Er komt wel weer een keer een vervolg.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan