Reisverslag Overwinteren in Pattaya

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
We gaan van 9 januari tm 13 januari effe naar Phu quoc in Vietnam. De kamers in het NP.RESIDENCE hotel houden we gewoon aan omdat we tot 12 maart in Pattaya blijven. Geen plannen om nog ergens anders heen te gaan.
Aha nice. Phu Quoc ben ik eind 2013 geweest, toen was net het vliegveld iets van een jaar open. Het was toen nog een soort van maagdelijk :)
Ik kan me niet zo goed heugen of er wat et doen was met v.w.b. onze hobby haha.

Begrijp ik dat je Phu Quoc zonder Vietnam visa kan bezoeken? Ooit iets over gelezen.

Have fun!

Volgens mijn heb je sinds 15 augustus alleen nog een geldig paspoort nodig om Vietnam binnen te komen als Nederlander. Je krijgt dan 45 dagen.
Mijn moet natuurlijk mij zijn.
Vanaf 29 december tm 31 december zijn er in de avond veel optredens op het strand in Pattaya. Grote tribunes zijn er geplaatst en het is inderdaad behoorlijk druk. Vanaf noord Pattaya tot aan klang is de beach road afgesloten, maar taxi's en motorbikes mogen er nog wel langs om klantjes naar hun hotel te brengen.
Mijn maat en ik gingen bij de Ariya bar in Pattaya klang zitten. De kassiere dacht dat we weer koffie kwamen drinken. Nee meid. 2 flesjes Leo svp.
Op een gegeven moment een knappe dame bij me die zich voorstelde als Nathalie. Bij dit soort namen krijg ik associatie met ladyboys, maar dat was ze absoluut niet. Ze kwam uit Bangkok zei ze. Later zei ze bij Suvarnabhumi. Waarop ik zei dat ze dus uit Chachoensao kwam. Ze bleek een zoon van 21 te hebben die nog studeerde. Haar man was 5 jaar geleden op 72 jarige leeftijd overleden. Met mijn 68 was ik nog een jonge blom dus.
Gezellig wat gedronken met haar. Helaas geen foto genomen. Om de studie van haar zoon te betalen was ze in Bahrein gaan werken en ze werkte nu 10 dagen in Pattaya. Van 11 tot 9 in een spa en vanaf 9 in de bar. Ik twijfelde over een barfine, maar toch alleen gaan slapen.

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan