Recensie Nancy, Brugge, Thai massage 2,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Laxradin

Vaste klant
Forumpionier
106
27/07/21
48
4
Massage met hoogtepunt
2,00 ster(ren)
Aftrekken
2,00 ster(ren)
Extra's
  1. Penismassage
  2. Tussen borsten (russisch)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Onvoldoende
Origine
Aziatisch
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
A
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Zaterdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/massage/in-brugge.html
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Langsgeweest bij Nancy - Thaise massage aan de Karel de Stoutelaan in Brugge. Kleine vrouw, spreekt gebrekkig Engels, donder appartment. Ik koos voor erotische b2b massage, 100 euro voor 60 min. Dat stelde echt niets voor. Qua massage was het al matig, maar het erotische deel was gewoon afwezig. Toen ik op mijn rug lag masseerde ze vooral mijn benen en raakte geregeld mijn klokkenspel aan, maar gewoon op een grove manier. Niet teasend, kietelend, niets erotisch aan. 1x met d'r lichaam over mijn rug gegaan. Vervolgens omgedraaid, hetzelfde verhaal. Toen ging ze ineens russisch doen met haar cup A... tsja, ook niet heel opwindend. Ze probeerde wel maar het lukte gewoon niet. Verder rook ze uit haar mond, wat ook al een afknapper was. Uiteindelijk lukte het mij daardoor niet om klaar te komen. Toen wilde ik gaan douchen, maar die doucheruimte was vies en stonk. Dus dat ook maar niet gedaan en de massageolie met een handdoek verwijderd van mijn lichaam. Toilet was wel weer netjes.

Al met al een slechte ervaring.
 
Haar mond en gebit lijkt wel heel mooi.. zijn de foto's wel van haar? Borsten lijken toch geen A-tje.. is het een massage salon of echt bij haar thuis?
 
Ze ziet niet onaardig uit. Bosten zijn zeker wel klein. Ze ontvangt in een klein privé appartement. Ze vertelde dat ze die dag de enige was, en normaal 3 dames aanwezig. Het is geen salon oid.
 
Langsgeweest bij Nancy - Thaise massage aan de Karel de Stoutelaan in Brugge. Kleine vrouw, spreekt gebrekkig Engels, donder appartment. Ik koos voor erotische b2b massage, 100 euro voor 60 min. Dat stelde echt niets voor. Qua massage was het al matig, maar het erotische deel was gewoon afwezig. Toen ik op mijn rug lag masseerde ze vooral mijn benen en raakte geregeld mijn klokkenspel aan, maar gewoon op een grove manier. Niet teasend, kietelend, niets erotisch aan. 1x met d'r lichaam over mijn rug gegaan. Vervolgens omgedraaid, hetzelfde verhaal. Toen ging ze ineens russisch doen met haar cup A... tsja, ook niet heel opwindend. Ze probeerde wel maar het lukte gewoon niet. Verder rook ze uit haar mond, wat ook al een afknapper was. Uiteindelijk lukte het mij daardoor niet om klaar te komen. Toen wilde ik gaan douchen, maar die doucheruimte was vies en stonk. Dus dat ook maar niet gedaan en de massageolie met een handdoek verwijderd van mijn lichaam. Toilet was wel weer netjes.

Al met al een slechte ervaring.
Bent u zeker dat het deze Nancy was? Ziet er volgens mij zeker geen A cupke uit... was die tattoo op haar borst te zien, of was het iemand anders die de deur open deed?
 
Hebben jullie het over deze Nancy?


Maar wellicht niet want deze dame spreekt Nederlands (als enig taal zelfs aangegeven!)?!
Bovenstaande recensie gaat zeker niet over deze Nancy. Deze Nancy spreekt inderdaad Nederlands en geeft weldegelijk kei goeie en lekkere massage.
 
Bovenstaande recensie gaat zeker niet over deze Nancy. Deze Nancy spreekt inderdaad Nederlands en geeft weldegelijk kei goeie en lekkere massage.
Het betreft hier 2 verschillende dames. Ik heb beide al bezocht, weliswaar al enige maanden geleden.

Deze Brugse Nancy kan ik wel aanbevelen, ook voor de extra's:


De Oostendse Nancy was een absolute ramp en die ga ik zeker niet terug opzoeken:

 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan