Recensie Nancy, Huize Sandra, Breda 2,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

tinojohn

Wandelaar
30
28/10/21
35
8
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Intiem
2,00 ster(ren)
Pijpen
1,00 ster(ren)
Aftrekken
1,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Arabisch
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
45 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://www.huizesandra.nl/dame/nieuw-nancy/
Totale kosten (in euro)
115+50eu pzc
Dit was geen fijne ervaring! Ik vermoed dat de recensies op de Huize Sandra sites ook nep zijn (of de negatieve worden eruit gefilterd, want alles is positief daar). Nancy is rond de 1.55 en is niet Hollands. Ze is Egyptisch en is moeilijk verstaanbaar. Ik geef haar Nederlands een 6. Haar lichaam is top, zeker als je houdt van volslank en zandloper figuur. Ze heeft best wat tattoos, waaronder een aantal met Arabische woorden. Vind dat niet zo fijn. Ze praat als een klein kind en bepaalt zelf het verloop van de date. Zij wil douchen, enkel pijpen onder de douche totdat ze het zelf genoeg vindt, missio neuken totdat ze niet meer wil, doggy totdat ze niet meer wil, ik moet komen wanneer zij zegt...Het moest allemaal volgens haar regie en je komt zelf moeilijk tussen. Pijpen zc (50 eu) was het zeker niet waard (die hele date niet). Ze deed niks met haar tong, enkel haar lippen eromheen en op en neer. En heel kort ook. Ik had een aantal keren moeten aangeven dat ik meer gepijpt wilde worden. Zij: "nee, ik wil op jou, dat is heeel lekker". Het aftrekken was ook niet fijn. Ze kneep vrij hard... Heb dat ook moeten aangeven. Ik vond haar ook niet fris uit haar mond ruiken. En haar hele verschijning... deed me beetje denken aan 1 van mijn klasgenoten vroeger die gothic was. Haar gedrag heeft een gek kantje, chaotisch en verward. Ik wist er geen houding aan te geven. Ze leefde erg in haar wereld en ik vond geen connectie met haar. Sorry als ik zo hard ben maar dit is wel de realiteit en wil andere mannen wel hiervoor waarschuwen.

Terug
Bovenaan Onderaan