Recensie Naomi, Brugge (vh Bekkevoort, Wetteren) 2,83 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ben een 3-4 tal weken eens gestopt bij Naomi in het e-40 motel na men werkshift, na de shift gestuurd en mocht meteen langs gaan… geen probleem qua tijd of afspraak… deed wel wat ze zei dat ze deed.. eerst de financien gedaan en ze haar mond spoelde en zichzelf klaarmaakte terwijl ik effe snel douche.. daarna ekker gezellig elkaar wat opgewarmd, dan op de buik gaan liggen en lekker b2b massage gekregen, heeft ze me omgedraaid, opnieuw massage terwijl ze me lekker hard streelde.. nadien zalige blowjob en je mag ook kussen en de borsten uitgebreid verwennen… nadien lekker doggy genomen, enige minpuntje is dat ze niet vol op haar buik wou liggen terwijl ik haar langs achter neukte (krijgt ze hoofdpijn zegt ze) soit das absoluut geen probleem.. nadien lekker verder geneukt en het zakje gevuld 😅 redelijk intens en passioneel.. nadien lekker gedouchet en de mond gespoeld.. en ben dan vertrokken :) heerlijke knappe dame!! Zeker voor hervaling vatbaar, maar krijg ze nu niet meer zo snel aan de lijn + zit momenteel niet meer in wetteren ook… maar wel een pracht ervaring!

Een tijdje geleden een afspraak in Kortrijk gemaakt. Bij aankomst een sms gestuurd dat ik ter plaatse was.
Geen reactie. Na 10 min nog een sms gestuurd. Nog steeds geen reactie!
Zal dus bij de ene keer blijven.
Zo doe je niet!

Laatst bewerkt door een moderator:
Een tijdje geleden een afspraak in Kortrijk gemaakt. Bij aankomst een sms gestuurd dat ik ter plaatse was.
Zo doe je niet!
Had ik ook al gemeld!
Ze laat je gewoon voor Jan Lul naar Wetteren rijden!

Laatst bewerkt door een moderator:
Zo doe je niet!
Vorige zomer krak hetzelfde meegemaakt. Ontving toen ook in Kortrijk. Op het afgesproken uur geen teken van leven te bespeuren Reageerde niet op telefoon of whatsapp. Ik heb het net nog even nagekeken in mijn gsm : op 23 minuten na het afgesproken uur kreeg ik wel nog een berichtje "Hoi, was ff boodschappen halen". Doodleuk, excuses waren blijkbaar niet nodig. Ik was toen al op weg naar een andere dame die ik last minute had kunnen strikken.

Vorige zomer krak hetzelfde meegemaakt. Ontving toen ook in Kortrijk. Op het afgesproken uur geen teken van leven te bespeuren Reageerde niet op telefoon of whatsapp. Ik heb het net nog even nagekeken in mijn gsm : op 23 minuten na het afgesproken uur kreeg ik wel nog een berichtje "Hoi, was ff boodschappen halen". Doodleuk, excuses waren blijkbaar niet nodig. Ik was toen al op weg naar een andere dame die ik last minute had kunnen strikken.
Ik heb een berichtje na ongeveer 35 min ontvangen. Maar niet meer gelezen. Ben bij de ene keer gebleven.

Het meisje is echt sporadisch te zien op RL. Vroeger heb ik haar in Wetteren ontmoet (bekende locatie langs e40).
Altijd 30 min genomen. Goede pmc en lekkere vrijpartij.
Was nooit ontevreden naar buiten gegaan.

Onlangs weer eens langsgeweest, geen problemen gehad met het maken van een afspraak. Gewoon een uurtje op voorhand de afspraak bevestigd. Gekozen voor een vluggertje (€60) inclusief pijpen zonder condoom. Het pijpen was lekker, maar niet heel bijzonder. Het neuken was top, alleen wilde ze geen doggy doen, wat jammer is, want haar kont is letterlijk en figuurlijk haar grootste troef. Al met al zijn geld wel waard.

Voor de sombere Corona tijden met haar een date gehad in Wetteren en was toen een top date. Ze stelde me toen meteen op het gemak. Op bed allerlei leuks gedaan .. herinner me niet meer alle details maar ging wel met een smile naar buiten. Ik zie dat ze vandaag in Brugge adverteert ... zin om haar nogmaals op te zoeken maar heeft iemand haar recentelijk nog een bezoekje gebracht? De laatste berichten dateren van een jaar of langer geleden ... ben benieuwd!

Voor de sombere Corona tijden met haar een date gehad in Wetteren en was toen een top date. Ze stelde me toen meteen op het gemak. Op bed allerlei leuks gedaan .. herinner me niet meer alle details maar ging wel met een smile naar buiten. Ik zie dat ze vandaag in Brugge adverteert ... zin om haar nogmaals op te zoeken maar heeft iemand haar recentelijk nog een bezoekje gebracht? De laatste berichten dateren van een jaar of langer geleden ... ben benieuwd!
Heb haar al heel lang niet meer zien adverteren in Wetteren spijtig genoeg

Ik heb haar persoonlijk nooit bezocht maar de foto's zijn herkenbaar (en al enige tijd niet gewijzigd). Ik weet dat destijds (pre-corona) er op het forum Hookers redelijk wat over werd geschreven en dat was niet eenduidig, eerder gemengde commentaren. Maar nogmaals, nooit bezocht dus verdient voordeel van de twijfel.

Algemene beoordeling
1,00 ster(ren)
Begin deze week een eerste afspraakje gepland met Naomi met haar wel erg aantrekkelijke 'Voel jij de zomerkriebels ook al? advertentie op Redlights.

Zoals gewoonlijk neem ik contact op via WhatsApp... en stel mezelf voor. Krijg meteen antwoord! Bedoel, binnen de minuut! Dan vertel ik kort wat m'n voorkeuren zijn... en wat ik verwacht van een eerste date. 'Ja hoor dat is zeker mogelijk!' Mooi! Dit loopt vlot! Toch nog even zekerheid over de plaats van afspraak... het is toch wel degelijk het E40 motel bij die snelweg? Want ik moet daarvoor wel een uur rijden. 'Ja, daar is het'. Dan vraagt ze om op de dag van de afspraak rond 13 uur een berichtje te sturen 'ter bevestiging'. Uiteraard! Doe ik altijd.

Dan volgt er nog een leuke conversatie... Ik stel haar zelfs voor om gekoelde prosecco mee te brengen... 'Leuk! Doe maar!'

En dan... gisteren, op de dag van de afspraak stuur ik dus die bevestiging. Geen reactie... Nu, misschien heeft ze een klant. En, ik moet op tijd vertrekken, want je weet maar nooit met het verkeer...

Maar als ik dan ruim een uur later arriveer bij het bewuste motel, en ik m'n telefoon check... nog altijd niks! Het zal toch niet waar zijn... Enfin, stipt op het afgesproken tijdstip arriveer ik op de kleine private parking van het motel... en stuur 'Ik ben op de parking'. Weer niks! Dus... ik stap uit en ga naar enkele dames die daar gezellig buiten in het zonnetje zitten... Weet er iemand waar Naomi is? 'Oh! Naomi! Die is vanochtend al vertrokken hoor'!

Blijkbaar zijn er toch nog altijd DVP's die er hun hand niet voor omdraaien om hun klant voor schut te laten staan... en doodleuk niet opdagen op een afspraak! En... wetende dat ik daarvoor een uur moest rijden! Ze had natuurlijk makkelijk even kunnen melden dat de afspraak niet kon doorgaan... Of, toen ik dat bericht stuurde ter bevestiging (nog voor m'n vertrek nota bene!). Maar neen hoor! Waarom moeite doen?

Nu, ja... je hebt natuurlijk maar één kans om een goede eerste indruk te maken...
Anderen, je bent dus gewaarschuwd!

Haar advertentie op Redlights is intussen ook verdwenen.

PS: 'Klant voor schut laten staan' staat niet bij de extra's Dus ... kon dat ook niet aantikken.
OPGELET! De * (één ster = slecht) beoordeling is hier plots verwijderd!
Onder druk van de dame... om haarr (slecht) gemiddelde wat op te krikken???

OPGELET! De * (één ster = slecht) beoordeling is hier plots verwijderd!
Onder druk van de dame... om haarr (slecht) gemiddelde wat op te krikken???
Ik vind hier helemaal niets van terug dat er sterren zou gegeven zijn en daarna verwijderd. Maar anderzijds wordt er ook typisch geen beoordelingsformulier ingevuld als de date niet heeft plaatsgevonden.

Terug
Bovenaan Onderaan