Begin deze week een eerste afspraakje gepland met Naomi met haar wel erg aantrekkelijke 'Voel jij de zomerkriebels ook al? advertentie op Redlights.
Zoals gewoonlijk neem ik contact op via WhatsApp... en stel mezelf voor. Krijg meteen antwoord! Bedoel, binnen de minuut! Dan vertel ik kort wat m'n voorkeuren zijn... en wat ik verwacht van een eerste date. 'Ja hoor dat is zeker mogelijk!' Mooi! Dit loopt vlot! Toch nog even zekerheid over de plaats van afspraak... het is toch wel degelijk het E40 motel bij die snelweg? Want ik moet daarvoor wel een uur rijden. 'Ja, daar is het'. Dan vraagt ze om op de dag van de afspraak rond 13 uur een berichtje te sturen 'ter bevestiging'. Uiteraard! Doe ik altijd.
Dan volgt er nog een leuke conversatie... Ik stel haar zelfs voor om gekoelde prosecco mee te brengen... 'Leuk! Doe maar!'
En dan... gisteren, op de dag van de afspraak stuur ik dus die bevestiging. Geen reactie... Nu, misschien heeft ze een klant. En, ik moet op tijd vertrekken, want je weet maar nooit met het verkeer...
Maar als ik dan ruim een uur later arriveer bij het bewuste motel, en ik m'n telefoon check... nog altijd niks! Het zal toch niet waar zijn... Enfin, stipt op het afgesproken tijdstip arriveer ik op de kleine private parking van het motel... en stuur 'Ik ben op de parking'. Weer niks! Dus... ik stap uit en ga naar enkele dames die daar gezellig buiten in het zonnetje zitten... Weet er iemand waar Naomi is? 'Oh! Naomi! Die is vanochtend al vertrokken hoor'!
Blijkbaar zijn er toch nog altijd DVP's die er hun hand niet voor omdraaien om hun klant voor schut te laten staan... en doodleuk niet opdagen op een afspraak! En... wetende dat ik daarvoor een uur moest rijden! Ze had natuurlijk makkelijk even kunnen melden dat de afspraak niet kon doorgaan... Of, toen ik dat bericht stuurde ter bevestiging (nog voor m'n vertrek nota bene!). Maar neen hoor! Waarom moeite doen?
Nu, ja... je hebt natuurlijk maar één kans om een goede eerste indruk te maken...
Anderen, je bent dus gewaarschuwd!
Haar advertentie op Redlights is intussen ook verdwenen.
PS: 'Klant voor schut laten staan' staat niet bij de extra's Dus ... kon dat ook niet aantikken.