Recensie Naomi, Casa-Brugge, Brugge 3,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
59
19/03/23
190
9
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Spaans
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
45 minuten
Dag
Zaterdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/lamazonia-nieuw-naomi-zaterdag-tot-18u-kamer-met-airco.html
Totale kosten (in euro)
120
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Ik heb in mijn ganse leven maar een paar keer Thais gegeten - te pikant. Zelfs bij de minst "hete" gerechten wisten mijn smaakpapillen al dat ik de strijd zou verliezen. Toen ik Naomi haar foto's zag wist ik meteen dat ik mijn kans opnieuw zou wagen. Eergisteren een afspraak geregeld. Ik was vandaag niet de enige man die de hitte van buiten ruilde voor die van binnen. Na ontvangst van de dame des huizes begroette Naomi me met 2 zoenen en een glimlach. Ze leidde me naar de kamer waar ze de airco op 18 graden zette ("misschien niet zo'n slecht gedacht" dacht ik bij mezelf "om de hete toestand wat te bekoelen") en omdat ik deze oneliner nog niet zo slecht vond herhaalde ik die ook hardop om het ijs wat te breken maar…"sorry Espagnol?". Lap daar gaat de communicatie en mijn mopje...Ze vroeg me te douchen en na mijn wasje vleiden we ons op het bed. Ze begon me onmiddellijk oraal te verwennen (geen (tong)zoenen of strelen). Dit deed ze lang en het was oké maar niet super. Ik vroeg haar of ik haar mocht likken en dat mocht gelukkig al hield ze in het begin haar benen te dicht. Ik wou me nog niet te snel gewonnen geven en na een tijdje merkte ik aan het draaien en schokken van haar heupen dat ze toch aan het genieten was waardoor ze eindelijk wat los kwam. Ze bracht met de glimlach een condoom aan waarna ik haar zachtjes nam in missio. Na een poosje veranderde ik het ritme en stootte harder en dieper terwijl ze haar clitje beroerde (echt wel een geil zicht moet ik toegeven). Ik voelde dat ik ging komen dus vroeg ik haar of ik haar op zijn hondjes mocht nemen. Lekker zicht op haar kont en even later won Thailand opnieuw…We hadden nog een 10-tal minuten dus kreeg ik nog een stevige massage (mijn rug zit soms wat vast en die heeft ze wat losser gekregen denk ik - morgen tijdens het fietstochtje voel ik hopelijk het verschil). Na de douche begeleidde ze me naar buiten waar ik afscheid nam met "gracias" want dat Spaans woord ken ik wel. Leuke date maar geen herhalingsgevaar. Er was geen klik (waarschijnlijk door de taalbarriëre) en geen spontaniteit of passie.
 
Laatst bewerkt:
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan