WHEM Naomi

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Das tenminste een dame die ook echt op een dame lijkt, vind ik. Ondanks of misschien dankzij de bewerkte foto's
Maar ja...in het echt zijn er altijd genoeg mannelijke kenmerken te bespeuren, en dat is voor mij altijd een no go geweest.
 
Zij werkte vroeger in de Brandesteeg. Niet mijn type dus nooit binnen geweest maar anderen zullen haar daar vast wel van kennen?
Nooit daar gezien, zeker een incidentele standplaats geweest.

Ik ken alleen Kelly/Sam, uit de Bloedstraat -niet te verwarren met BB-Kelly (ook incidenteel in de Barndesteeg)-, die twee zijn volgens mij ook de enige echt Nederlandse raam-transen in Amsterdam.
 
Die zaten er wel. Ik kan me herinneren in 2010 toen ik een trio had met twee Nederlandse shemales die op kinky adverteerde dat ze ook wel achter de ramen werkten in de avonduren. Zat meer geld in zei ze, meer klanten en betere verdiensten.
 
Ik ben zo'n 4 jaar geleden bij Naomie geweest. Toen was ze nog wat minder gebotoxt dan nu. Ze zag er toen al prima uit en ze heeft een heerlijk lichaam. Met een Nederlandse verloopt de communicatie toch een stuk makkelijker dan met een Zuid Amerika trans die ook nog eens beperkt Engels spreekt.
Haar pik is iets minder dan gemiddeld, zo'n 14 cm maar hij is mooi van vorm en wordt goed stijf. Ik heb haar eerst even gepijpt (mc) en ze vindt het geil als je haar kan deepthroaten. Daarna heeft ze mij heerlijk in mijn kontje geneukt. Haar maatje kan ik makkelijk hebben. Terwijl ze me neukte trok ze me af.
Wat wel jammer was is dat het gelijk 'einde oefening' was toen ik klaarkwam.
Qua hygiëne etc. zat het wel goed bij haar. Ze ontvangt privé in Breda en als raamdame in de Geleenstraat in Breda.

Greetzzz,

Dick Head
 
Beste liefhebbers,

Zijn er meer recensies beschikbaar over Naomie TS? Ik kijk al een tijd naar haar profiel, maar heb tot nu toe maar één recensie kunnen vinden (op dit forum).

Ik ben op zoek naar een vrouwelijk, blonde (liefst) Nederlandse shemale of Tgirl.……voor mij als "absolute TS beginner".

 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan