Recensie Naomi, Groenlo 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Tinus1981

Newbie
Forumpionier
10
15/07/21
4
2
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Spaans
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
C
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.sexjobs.nl/dames-van-plezier/naomi-bezoekt-u-aan-huis-_7656522
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Gisteravond Naomi op bezoek gehad leuke dame kan heerlijk pijpen zonder en intiem met condoom.
Zoenen is goed en daar hou ik van.
 
Vanavond deze mooie Portugese Naomi voor de 3e keer op bezoek gehad..

De eerste keer een wat korte beschrijving/recensies gedaan, daarom nu een wat langere.

De 2e afspraak was net zo goed als de eerste. Elkaar eerst aftasten en zoenen, daarna uitkleden en verder elkaar zoenend verwennen. Dan begint ze mij heerlijk te pijpen en doet ze heel goed. Dan komt ze op me zitten en beweegt haar vagina over mijn kale pik. Even schoot mijn pik in haar strakke kutje, dat was erg lekker. De condoom er om een lekker verder geneukt.
Na de eerste keer klaar komen even schoonmaken en lekker verder vrijen/neuken. Daarbij werd ik weer goed gepijpt. Helaas zat een 2e zaadlozing er niet in.

De 3e keer was vanavond, ik moest wel even geduld hebben aangezien het iets langer duurde voordat de dame er was.
Maar dat kon de pret niet drukken.
Heerlijk gezoend en afwisselend werd ik gepijpt en heb ik haar ook mogen beffen. Waar ze overigens zienbaar van genoot.
Doordat ze Portugees spreekt moest ik af en toe even de mobiel erbij pakken om haar dingen te vragen. Omdat ik haar aan het eind nog lekker heb gebeft, kon ik een rustig aan een paar keer zonder condoom in haar kutje. Maar liever niet klaar komen.
 
Heb laatst ook gebruik van haar diensten genomen, en oh wat is zij lekker.
Precies goede lengte en en die tieten zijn echt mega ...

Heb haar ook heerlijk lang gebeft en lekker tussen haar billen klaargekomen.

Daarna heeft zij mij lekker gemasseerd.

Top wijf
Lief
Geduldig
Supermooi


Herhaling zeker waard...
 
Nou lekker dan ik spreek ook geen Portugees moet ik zeker eerst mijn mobieltje erbij pakken om te vertalen als ik iets lekker vind
oei ja lekker , ga door , ik ga komen , nou zie me al met een mobieltje dat alles vertalen terwijl je bezig bent , dan is de sekspret me al vergaan.
grt GW22
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan