Recensie Naomi, Landhuis Surprise, Dalfsen 3,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Bezoeker (OV)

Newbie
Forumpionier
21
13/07/21
7
11
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen op lichaam
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
35-40
Totale kosten (in euro)
150 + 50
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Verder nette dame. Mooie verschijning echter nadeel is dat ze alles probeert ok extra geld te genereren. Dat is op zich beetje jammer maar als je daar scherp op bent prima keuze
 
Voor een bezoek zou ik zeker even bellen. Stond al eens voor een dicht hek, tijdens de reguliere openingstijden. Ze zijn nog maar beperkt open, dinsdag t/m vrijdag? Behoorlijk korter dan voorheen, komt dat misschien omdat ze minder bereikbaar zijn door de omgelegde weg?
Verder een prima tent, je kan er discreet naar toe, vriendelijk ontvangst en fijne bezoekjes gehad doorgaans.
 
Bereikbaarheid nog steeds prima, je moet alleen veel eerder als voorheen de paralelweg op. Ze zijn soms dicht omdat er dan gewoon geen dames zijn, gebrek aan personeel dus. Ik zou zeggen altijd ff bellen.
 
Landhuis Suprise is een schitterende tent kom er al heel wat jaren
en het blijft voor mij de nummer 1 locatie kwa gebied op sex en dan
heb je de gast heer/vrouw voor heen ook de dochter die doen het super
ben er bijna elke laatste dinsdag van de maand want dan kom ik van de
cursus weer en dan nog de dames ja daar springt er op dit moment wel 1 uit en ja
dat is natuurlijk Naomi en top vrouw die je echt kan laten ontspannen
en vooral kan laten genieten van een heerlijke vrij partij
 
Deze week nog bij landhuis surprise geweest leuke tent , kom er regelmatig, maar de nieuwe dames proberen je wel extra geld af te troggelen terwijl je al 130 euro betaald hebt dus blijf maar bij de andere dames oa Rossie
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan