Recensie Naomi, Purmerend (voorheen Amsterdam) 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

LXIX

Stamgast
325
13/09/21
416
17
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
2,00 ster(ren)
Extra's
  1. Bare seks
  2. Fisting
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/3055551-naomi
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Vandaag was de communicatie een stuk eenvoudiger en ben ik dus tegen de adviezen in naar Amsterdam/Buitenveldert gereden. Zoals gewoonlijk kreeg ik het adres toen ik in de buurt was.

Bij binnenkomst direct een zoen en het financiële gedeelte afgewikkeld (€ 150 voor 30 minuten all in). Ze zou de dame van de foto's kunnen zijn, maar haar haar is veel langer dus de foto's zijn in ieder geval van jaren terug. Slank is niet helemaal juist. Ik noem het normaal met B-borstjes en lekkere tepels. De schaamstreek is licht behaard. Ze komt uit HKG en spreekt vrij goed Engels wat het bezoek een stuk aangenamer maakte. Op de vrouw af gevraagd hoe oude ze was en het antwoord was 38. Nou, tel daar maar 10 jaar bij.

Na de uitgebreide reiniging werd ik heerlijk gepijpt (gepepen?). Gebeurde met veel gevoel. Het kutje werd ook aangeboden om te beffen, maar daar was al de nodige gel op gesmeerd dus werd het vingeren. Vervolgens de nodige standjes die ze allemaal met veel overtuiging uitvoerde. Iets te veel gekreun maar dat was niet echt storend. Het had allemaal iets strakker mogen zijn en dat, in combinatie met al die gel, nam het gevoel een beetje weg.

Uiteindelijk heeft ze me afgetrokken waarbij ik haar fistte en toen kwam ze echt klaar. Vervolgens uitgebreid gereinigd onder de douche.

Wanneer ik in de buurt ben wip ik wel even aan, maar ik rijd er niet voor om. Dat zou dan deze maand moeten zijn want eind oktober vliegt ze terug naar HKG.
 
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
2,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
2,00 ster(ren)
Tongzoenen
2,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Aziatisch
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Stevig
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Zaterdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/3055551-naomi
Totale kosten (in euro)
150
Ik reageerde op advertentie Naomi die nu in Purmerend ontvangt. Prima plek 2 kamer appartement. De dame die deur opendeed was absoluut niet dame van de foto's. Veel voller en grote borsten. Verder wel vriendelijk gezicht. Toch besloten de gok te nemen en na afspraken intiem, pijpen, samen douchen, tongzoenen en massage gekozen voor een uur. Samen douchen was eigenlijk beste van de date want ze zeept je heerlijk in. Maar verder was het wat teleurstellend. Deed alles wat we afgescheiden maar geen enkele passie en massage was echt tegenvaller. Na 50 minuten stond ik weer buiten.
Bij weggaan nog wel even gevraagd hoe het zat met foto's en ze gaf aan dat die van haar vriendin zijn die nu op vakantie was. Toen ik vroeg hoe zij dan heet bleek ik afspraak gehad te hebben met Nana
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan