Recensie Naomi, Thaise-Belgische mix, Aalst 3,33 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Jaydeepee

Stamgast
943
01/03/22
624
8
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Highclass companion
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Stevig
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/profiel/naomi-846/
Totale kosten (in euro)
150
Een tijdje terug heb ik deze dame eens bezocht omdat ik op doorreis was in de regio en op basis van haar advertentie leek ze me wel wat. Ik merk dat ik toen geen recensie geplaatst heb, dus dat zet ik nu even recht, want ze is zeker niet onverdienstelijk.

Om te beginnen, of de dame echt half Thais is, weet ik niet, ik heb geen DNA-staal genomen ;-) Maar ze heeft wel Aziatische trekjes, dus het zou best kunnen.

De foto's op haar advertentie kloppen met de werkelijkheid, een vrij stevige dame dus en geen "poppetje", maar wel een heel natuurlijke verschijning. Geen siliboobs, geen tattos, geen piercings, geen make-up, alles 100% echt dus en zo heb ik het graag.

De informatie op haar profiel lijkt me correct, zelfs haar leeftijd en dat is tegenwoordig eerder uitzonderlijk.

Ze heeft een uitgebreid foto- en video-archief op Instagram, voor wie geïnteresseerd is:


Ze communiceert vlot in diverse talen, waaronder het Nederlands.

Qua dienstverlening deed ze alles wat ze beloofde (TZ, PZC, NMC). Ik had daarbij nooit het gevoel dat ze op "automatische piloot" stond en ze hield zich aan de afgesproken tijd.

Ik kom niet zo vaak meer in de regio Aalst, maar bij een volgende gelegenheid zou ik zeker nog eens langs gaan.
 
Heb je al 's verder gekeken? als je doorklikt kom je op 'hotwifenora' veel korte filmpjes, al dan niet van haar, soms vraagt ze er zelfs in om ZC genomen te worden...
 
Leuk om te lezen. Heb haar ook al een tijdje op het oog. Kan je er een beetje discreet parkeren en hoe is de locatie?
U kunt in de straat parkeren en is vrij discreet :)

Zeer aantrekkelijk profiel, veel mogelijk blijkbaar, correcte prijs... maar toch houdt iets me tegen. Bizar dat deze dame niet meer/eerder gerecenseerd werd.
Eerst en voorwl ben ik net in belgie na 5 jaar in thailand te wonen

Heb je al 's verder gekeken? als je doorklikt kom je op 'hotwifenora' veel korte filmpjes, al dan niet van haar, soms vraagt ze er zelfs in om ZC genomen te worden...
Ik doe nooit zonder met me klanten !!! Als je niet goed leest ik heb een vriend
 
Dit wonder wil ik ook wel eens verwennen😍. Lijkt erop als je ze met respect behandeld🥰,je er lang van nageniet.
Zou er parkeer mogelijkheid zijn in de buurt voor een vrachtwagen?🙉
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Stevig
Duur van bezoek
45 minuten
Dag
Zondag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/thaise-belgische-mix-naomi.html
Totale kosten (in euro)
120
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Een tijdje geleden bij deze dame geweest. Eerst en vooral zeer vlotte communicatie. Ging zich nog even verfrissen voor ik aankwam. Ik had het huisnummer nog niet. Ik was iets verder gereden. Uiteindelijk aangekomen. Daarna op het bed voor een erotische massage met olie. Wat meer dan aangenaam was daarna mij omgedraaid toen waren de private delen aan de beurt en zij deed dat zeer goed met haar handen. Daarna intiem kwam bovenop mij zitten met haar welgevormd achterste. Daarna in doggy. Uiteindelijk met handjob klaargekomen. Ik ben 2 keer bij haar geweest. Dienstverlening was hetzelfde maar de 2e keer was het iets losser. Niettemin deed ze haar uiterste best om mij te plezieren. Denkt ook zeer oplossingsgericht. Echt een vriendelijke dame. Ik ga zeker nog eens terug.
 
onlangs bij geweest en is voor mij persoonlijk tegen gevallen. Van wat er op de website staat van mogelijkheden was er weinig sprake. Begon direct te pijpen en zette haar zodanig dat je alleen aan haar borsten kon.
Kan ook zijn dat er geen klik was tussen beiden wel jammer.
 
onlangs bij geweest en is voor mij persoonlijk tegen gevallen. Van wat er op de website staat van mogelijkheden was er weinig sprake. Begon direct te pijpen en zette haar zodanig dat je alleen aan haar borsten kon.
Kan ook zijn dat er geen klik was tussen beiden wel jammer.
Ik ben het hier volledig mee eens. Ik heb een paar weken geleden dezelfde ervaring gehad.
Ook het huis waarin ze ontvangt is nogal "rommelig"
 
onlangs bij geweest en is voor mij persoonlijk tegen gevallen. Van wat er op de website staat van mogelijkheden was er weinig sprake. Begon direct te pijpen en zette haar zodanig dat je alleen aan haar borsten kon.
Kan ook zijn dat er geen klik was tussen beiden wel jammer.
Mss eens iets doen aan je hygiëne ! En u piemel beter wassen !! 👍🏽👍🏽
 
Sorry maar een beetje respect mag wel.ik douche mij elke keer voor ik vertrek ik heb gewoon gezegd dat er geen klik was en dat kan altijd.Ik maak je hier niet zwart en pijpen deed je zonder dus hygiene zal wel goed zijn geweest.
Het pijpen was wel om goed en het neuken ook.
Pijpen was goed en neuken ook... dus zo'n tegenvaller kan het toch niet geweest zijn imho?
 
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Aziatisch
Leeftijd
25-30
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
30 minuten
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Ben er onlangs ook eens bijgeweest.

Ik houd een beetje gemengde gevoelens over aan de date.
De communicatie verliep wel vlot via whatsapp, de gespendeerde/betaalde tijd was ook correct.
De hygiëne was OK, ik had ook mezelf op voorhand gewassen, en al goed want er was geen badkamerbezoek voorzien blijkbaar. Maar ook bij Naomi was alles proper, dus ze had zichzelf waarschijnlijk net voor mijn bezoek opgefrist.
Haar kamer (en bij uitbreiding het huis) is nogal rommelig, maar dat wist ik want ze had al eerder aangegeven nog niet lang verhuisd te zijn. Uiteindelijk komen we ook niet echt voor de infrastructuur.

Over de seks-actie kan ik kort zijn. Ik vond de dame wat minder enthousiast als ik me aan de hand van haar foto's en filmpjes op haar betaalde socials had voorgesteld. Het ging een beetje op automatische piloot, al kon ze wel genieten en liet ze zichzelf gaan bij het beffen.

Naomi is overigens zeer vriendelijk, ze ziet er ook wel leuk uit (mollig en naturel, inclusief getrimde poes, zo heb ik ze graag), maar ik miste dus wat "vonken en vuur". Misschien komt er nog wel een tweede bezoek van, en wie weet is ze dan wat losser. Dat heb ik ook al uit de recensie van @Green Arrow hierboven begrepen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan