Deze dame stond al even op mijn bucketlist. Terug bij E.A. in Kontich.
Jenny liet de dames presenteren, vanaf ik Naomi zag was mijn keuze snel gemaakt. Al was Camille ook heel lief, jonger en sympathiek, stuk kleiner. Gingen voor 1 uur.
Deze 39-jarige Dominicaanse wonende in Galicië heeft een kleurtje die mijn

uitsteken. Niet zo donker als op de verouderde foto's. Zwart krullende pruik, geweldig lieve glimlach

met schattige kuiltjes in haar wangen. Groot van gestalte, lange en dikke tepels, klein moederbuikje, wat stevige billen en heupen, eerder grote vagina en voor de rest strak en naturel.
Stralende persoonlijkheid.
Na het gezamenlijk

je, strelen (doet ze constant en sensueel), zoenen

idem dito, voorzichtig tongzoenen. Eerste pijpbeurt was niet super maar stond scherp dus liet Naomi niet te lang doorgaan.
Haar beginnen opwarmen, tegen dat ik beneden kwam begon ze al mee te bewegen en kreunen. Nog wat langer teasen tot ze haar clit fors op mijn

duwde. Goed

minuten later kwam ze klaar.
Ze ging haar voor de eerste keer verfrissen in de

kamer.
Terug knuffelen

, strelen, zoenen

en beter tongen. Pijpbeurt 2 met een lekker natte duwende tong die ook over het scrotum ging. Deed ze goed. Deepthroat 90%.
Met mijne harde papito tegen haar

je schuren en ze vroeg expliciet of ik haar opnieuw wou beffen. Aanmoedigen

met het ene na het andere compliment. Nu ook vingeren. Ze gaf aan wanneer ik sneller en steviger moest vingeren. Lap, een orgasme

. Zo snel 2 keer na elkaar? Ja, zei Naomi heb al 3 maanden geen orgasme meer gehad. Joepie
Naomi weer naar de

kamer en ik iets drinken en een sigaretje roken. En al meteen een uurtje bijboeken.
Knuffelen

, strelen, kussen, tongzoenen

en tegelijk wat dansen op haar

. Gehurkt pijpbeurt 3 en klaar voor penetratie. Naomi haar kutje was weer behoorlijk nat maar ze gebruikte toch glijmiddel. Lange tijd zacht en rustig in missio met zijdelingse twists. Naomi kreeg opnieuw een klaarkom

moment. Effe genieten zonder connectie verlies.
Aan alles wat ze zei en deed was het overduidelijk dat er nog meer ging komen.
Verde in missio en toen ik wat moe werd verder naast elkaar liggende en daarna in een soort foetus houding. Naomi haar constant strelen, vingers verstrengelen, elkaars kont knijpen, zoenen, tongen en haar hals en oren verwennen. Bam, samen een orgasme

. Onze buiken en dijen waar nat van haar sappen en we stonden in het zweet

.
Samen naar de badkamer.
Haar een rug en kont massage geven met een body2body er bovenop, veel praten.
Lange 69 en kwam klaar in haar mondje. Is normaal 30 euro extra zei Naomi. Zij iets geïrriteerd door het kleine stoppelbaardje bij het diep naar binnengaan met de tong

.
Gelijkaardige massage voor mij, van kop tot teen met opnieuw veel praten. Dame is veel bezig met haar lichaam oa via een uitgekiend voedingspatroon.
Waren 5 minuten over tijd en moesten nog samen gaan douchen

. Naomi was dankbaar en zei dat ze genoten had van de date.
Ze twijfelde even om haar gsm nummer te geven, volgende keer als je terugkomt.
Ja, ik weet waar ik de komende tijd heenga. Bouw liever iets op dan telkens een andere dame. Deze start was alvast beloftevol. Kans op full 5

.