Recensie Nata, Amsterdam 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

nalobi

Wandelaar
45
26/08/24
80
11
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Highclass companion
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Rood
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/9931833-nata
Totale kosten (in euro)
250
Paar dagen geleden langs deze dame geweest.

Normaal gesproken ga ik pas langs een dame, wanneer ze is besproken op deze forum.
De reviews op kinky neem ik altijd met een korreltje zout, maar genoeg vertrouwen om langs te gaan.

Ja, het is de dame van de foto. In het echt helaas wat minder mooi. Lichaam is prachtig. Klein dame met een mooie b-cup en een klein rond kontje.
Gezicht vond ik toch wat minder.

Ontvangt in het centrum van Amsterdam in een prima appartement. Rustige introverte dame. Bj was zachtjes en sex was goed.
Zoenen prima. Tong met puntje. Wel lekker strak beneden. Voor mij geen herhalingsgevaar, omdat de klik gewoon ontbrak.

Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Rood
Cupmaat
B
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Normaal
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/9931833-nata#photos
Yasmin had het te druk, dus even de petite dame Nata bezocht als alternatief. De bezoeklocatie is dicht tegen het centrum aan dus voor wandelaars met de auto is parkeren lastig (vooral in de avond).
Nata is een aardige, rustige iets wat afwachtende dame, spreekt prima engels. Douchen vooraf en achteraf mogelijk. Eigenlijk komt de review van mijn voorganger heel goed overeen met mijn ervaring (de filter software heeft goed werk afgeleverd betreffende de foto's).
Zelf ben ik meer liefhebber van de 170+ dames (lengte, niet het gewicht) dus een herhaling zit er ook voor mij niet in. Maar ik heb me zeker wel prima vermaakt in missio/doggy en natuurlijk met de 'all time favourite' 69.

Laatst bewerkt:
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Rood
Cupmaat
B
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/9931833-nata
Totale kosten (in euro)
250
Ondanks dat ik een ervaren wandelaar ben en al jaren recensies gebruik om mijn keuzes te bepalen, plaats ik er zelf nooit een. Mijn ervaring met Nata wil ik graag delen.

De recensies en de foto's waren voor mij de aanleiding om haar te bezoeken. Bij binnenkomst is Nata rustig en een beetje afwachtend maar dat verandert heel snel als je in bed beland. Nata is voor mij de ultieme GFE, ze is mooi, lief, en eenmaal samen opgewarmd een klein beestje in bed. De fotos zijn mijn inziens niet getweaked maar komen overeen, mooi gezicht, petite strak lichaam, prachtige borsten en billen. Wat wil een man nog meer. Ik vind Nata een prachtige vrouw. En niet onbelangrijk voor mij, er is veel communicatie mogelijk, je kan goed met haar praten in het Engels en ze heeft ook nog een flink stel hersenen. Ik ben nu een aantal keren geweest en ga zeker terug.

Als je een goede GFE en een highclass companion zoekt dan raad ik Nata zeker aan.

Laatst bewerkt:
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen op gezicht
  2. Pijpen deepthroat
  3. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Rood
Cupmaat
B
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Zondag
Totale kosten (in euro)
280
Beautiful small woman with a great smile and a tender demeanor.

Deepthroat bj was very good and sloppy and wet (though she stayed in control the whole time).

She has a pretty pussy and was very complacent during sex.
A good girl.

Cost breakdown
30min 180
Deepthroat 50
Cum on face 50

Ik heb Nata 2 dagen geleden ontmoet. Ik ben niet gewend om ergens een recensie achter te laten, eigenlijk doe ik het helemaal niet. Maar deze keer overtrof mijn ervaring mijn verwachtingen ruimschoots. Ze is een heel aardige vrouw, ze is geweldig (HEET)🤩. Ze heeft me geïmponeerd met haar blauwe ogen. Ik ga geen details met je delen, die blijven tussen mij en haar. Ik kan je vertellen dat ik echt seks had met mijn vriendin. Ik woon niet in Amsterdam, maar ik hoop dat ze er is als ik in de buurt ben. Behandel haar alsjeblieft met respect, je krijgt het terug. Heel erg bedankt voor de leuke tijd, Nata, je hebt mijn dag goed gemaakt!

Ik ook weer langsgeweest deze week, was zoals vanouds fijn met Nata, ze heeft bij mij altijd zin, een goede klik. Kan me vinden in de positieve recensies, zeker niet in die van @Drtybrt, die zal wel iets vrouwonvriendelijks gedaan hebben.
Nata blijft een aanrader, ze blijft nog maar een paar dagen dacht ik dus ik zou zeggen, oordeel zelf

I met Nata two days ago. I'm not used to leaving reviews; in fact, I don't do it at all. But this time, my experience far exceeded my expectations. She's a very nice woman, she's amazing (HOT) 🤩. She impressed me with her blue eyes. I won't share any details with you; those will remain between me and her. I can tell you that I actually had sex with my girlfriend. I don't live in Amsterdam, but I hope she's there when I'm around. Please treat her with respect; you'll get it back. Thank you so much for the great time, Nata, you made my day!
"I won't share any details with you; those will remain between me and her", I can never make sense of this... It's like saying, "hey, I have something for you, but I will keep it"...then yeah ok just keep it for yourself but then we also don't need to hear anything about it.

Ik ga geen details met je delen, die blijven tussen mij en haar.
Post dan niks vind ik... dit is een topic om reviews en ervaringen te delen. Als je die voor je houdt wordt er beetje aan het doel van dit forum voorbij gegaan. Gemiste kans dit... jammer.

just keep it for yourself but then we also don't need to hear anything about it.
Precies dat

Het is een beetje sneu gepoch van die meneertjes. Suggererend dat ze allerlei handelingen met een dame doen die alleen zij mogen doen. Waar ze de dame doorgaans geen plezier mee doen omdat ze ermee suggereren dat er veel meer mogelijk is dan in de advertentie is vermeld.
Als je een dame wilt beschermen - wat ze merkwaardig genoeg pretenderen - en bepaalde extra handelingen voor jezelf wil houden om de dame te beschermen voor het feit dat iedere jan Lul dit dan extra's denkt te mogen verwachten, tik dan dus niet dit zinnetje.
De enige reden om deze zin wel op te schrijven is om jezelf wat belangrijker te laten lijken dan je werkelijk bent. En als mogelijke gevolgen voor een dame je geen reet interesseren.

Terug
Bovenaan Onderaan