Recensie Natacha, Brasschaat (voorheen Temse, Schoten) 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Iemand zelfde probleem.
Ik geraak maar niet aan een rendez-vous ze antwoordt amper en als ik vraag voor een rendez-vous antwoordt ze niet terwijl ik toch een vaste klant was in Temse

Ja, ikke. Deze dame is heel moeilijk te contacteren (dat was trouwens vroeger ook al zo in Temse). Voor mij hoeft het niet meer ... er zijn nog andere vissen in de vijver.

Het moet zijn dat ze genoeg klanten heeft want volgens mij laat ze heel wat afspraken (en geld) liggen. Trouwens, dat geldt voor vele DVP. Als ik soms merk hoe slecht ze hun telefoons of berichten beantwoorden, of hoe slordig ze hun agenda beheren, dan kan ik niet anders dan besluiten dat ze heel veel geld laten liggen.
 
Ja, ikke. Deze dame is heel moeilijk te contacteren (dat was trouwens vroeger ook al zo in Temse). Voor mij hoeft het niet meer ... er zijn nog andere vissen in de vijver.

Het moet zijn dat ze genoeg klanten heeft want volgens mij laat ze heel wat afspraken (en geld) liggen. Trouwens, dat geldt voor vele DVP. Als ik soms merk hoe slecht ze hun telefoons of berichten beantwoorden, of hoe slordig ze hun agenda beheren, dan kan ik niet anders dan besluiten dat ze heel veel geld laten liggen.

Ik werk aan een rustig tempo. Dat ik niet antwoord ligt meestal aan het feit dat ik niet continue op mijn whatsapp kijk, vooral niet savonds of tijdens het weekend, of wanneer ik niet werk. Geld laten liggen? Als ik elke sms die ik krijg zou moeten beantwoorden had ik meer geld ja. Maar gelukkig dat ik dit voor mijzelf kan en mag uitmaken wie ik beantwoord of wie niet. En al zeker hoeveel klanten ik wil doen.. Raar dat ik dat percies niet zelf mag beslissen? 🤔 Ik heb ook nog een privé leven, en dat ik nog nooit op jou geantwoord zal hebben, zal liggen aan de manier waarop je mij contacteert. Ja ik ben selectief op wie ik reageer. Aan 1 berichtje weet ik meestal al wie ik voor mij zal krijgen. Is wel zo makkelijk om altijd de dvp af te schrijven op "Ze antwoord niet" .. misschien ligt het probleem dan bij jou? Want genoeg van mijn klanten die ik wel beantwoord. 😊
 
Ik werk aan een rustig tempo. Dat ik niet antwoord ligt meestal aan het feit dat ik niet continue op mijn whatsapp kijk, vooral niet savonds of tijdens het weekend, of wanneer ik niet werk. Geld laten liggen? Als ik elke sms die ik krijg zou moeten beantwoorden had ik meer geld ja. Maar gelukkig dat ik dit voor mijzelf kan en mag uitmaken wie ik beantwoord of wie niet. En al zeker hoeveel klanten ik wil doen.. Raar dat ik dat percies niet zelf mag beslissen? 🤔 Ik heb ook nog een privé leven, en dat ik nog nooit op jou geantwoord zal hebben, zal liggen aan de manier waarop je mij contacteert. Ja ik ben selectief op wie ik reageer. Aan 1 berichtje weet ik meestal al wie ik voor mij zal krijgen. Is wel zo makkelijk om altijd de dvp af te schrijven op "Ze antwoord niet" .. misschien ligt het probleem dan bij jou? Want genoeg van mijn klanten die ik wel beantwoord. 😊

Oei, de waarheid kwetst precies. Ik kan alleen maar de waarheid zeggen: dat ik je ooit proberen contacteren heb en dat ik nooit enig antwoord heb gekregen.

Natuurlijk mag je zelf beslissen wie je je wil aanvaarden en wie niet. Beweer ik soms ergens van niet? 🤔
Ik dacht het niet. It's a free world. Ik beslis wie ik al dan niet contacteer, jij beslist wiens vraag je al dan niet aanvaardt. Hoe meer klanten je weigert of hoe meer sms'jes je onbeantwoord laat, hoe meer geld je laat schieten. Maar geen probleem, dat is je eigen keuze en je bepaalt natuurlijk als DVP zelf je agenda.

Dat het probleem bij mij ligt vind ik een rare opmerking. Ik stuur altijd beleefde sms'jes en stel geen buitensporige vragen of eisen. En zowat altijd krijg ik een antwoord terug, meestal positief, soms al eens negatief. Maar liever dat dan totaal geen antwoord …
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Algehele Hygiëne
Voldoende
Duur van bezoek
60 minuten
Totale kosten (in euro)
220
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Vandaag een heerlijke date gehad met natascha wat een lieve leuke dame zeer netjes en ook in voor een goed gesprek toppertje ben je nathascha je ziet me zeker terug
 
Gisteren eindelijk confirmatie voor mijn date van vandaag. Lier is voor mij heen en terug toch een 125km maar voor Natacha had ik dat er voor over omdat ik reeds meerdere malen bij haar in Temse ben gaan bezoeken( ben zelfs de topic starter) .... Alleen ze is er nooit doorgekomen en op mijn berichten heeft ze niet geantwoord ( terwijl ze ze wel gelezen heeft).
Echt waar Natacha je hebt me diep teleurgesteld.
 
Laatst bewerkt:
Ik heb contact met haar gezocht kreeg ook geen reactie maar daar komt ie
Ze stuurt me netjes een berichtje dat ze corona heeft gehad en zegt sorry
Heb al eens afgesproken met haar 3 weken geleden ze is een heel correcte dame ze is geweldig lief dus oordeel niet te snel ben zuinig op deze vrolijke dame
Mijn mening
 
Ik heb contact met haar gezocht kreeg ook geen reactie maar daar komt ie
Ze stuurt me netjes een berichtje dat ze corona heeft gehad en zegt sorry
Heb al eens afgesproken met haar 3 weken geleden ze is een heel correcte dame ze is geweldig lief dus oordeel niet te snel ben zuinig op deze vrolijke dame
Mijn mening
Dat probeer ik ook uit te leggen maar begrijpen is soms moeilijk 😞
 
Ik leef met je mee man , 125 kilometer rijden is een kwart van je benzine tank ,en dan zoiets terwijl ze je bericht zeker heeft gelezen

Sommigen denken hier echt dat deze dames buiten dit geen ander leven hebben en niks voor hebben. Dat ze het allemaal zomaar voor hun plezier doen... neen ook omdat deze geld nodig hebben . En oke ... ze verdienen op 1 uurtje waarschijnlijk evenveel als waar een gemiddeld persoon zich een ganse dag moet uitsloven en mischien op 1 week waar iemand een maand voor moet werken maar het blijven wel mensen die ook nog een prive leven, sociale contacten hebben en verplichtingen waardoor dingen uitlopen . Ik kan met dat eigenlijk wel goed voorstellen . Met een broek vol goesting uiteindelijk een rit voor niks maken heen en terug is ook inderdaad geen pretje maar zo zijn er voor de dames andersom ook van die paljassen die graag boeken schrijven of erop kicken om 25 keer dezelfde vragen te stellen en uberhaupt toch nooit zullen afspreken . Of inderdaad stinken of zich niet eens gedouched hebben of het respect niet hebben om hun wildernis te snoeien alvorens een dame te bezoeken en ik spreek uit wat ik zie omdat ik zo nu een dan eens eeen saunaclub bezoek waar dames op vrijwillige basis vertoeven om daar met heren naar de kamer te gaan.

Als ik dan zie wat voor soort types daar schaamteloos rondlopen begrijp ik heel goed dat dit voor de dames ook mischien wel eens de moeite loont deze hier in het openbaar te beschrijven.

We mogen blij zijn dat er nog zulke knappe dames zulke diensten leveren en onze fatasien nog weten te bevredigen beste heren.

Bezint eer ge begint...
Inderdaad ben zuinig op natacha want er zijn er maar weinig zoals zij is 1 x mee afgesproken en ze was geweldig
En de volgende afspraak komt eraan
 
Ik heb onlangs een afspraak gemaakt met een (Vlaamse) vrouw. Extreem moeilijk te regelen. Maar ik dacht ik geef het een kans. Dan kwam ik toe en ze wist duidelijk niet meer wat ze (nota bene nog geen uur ervoor) geschreven had. Er bestaat een topic over haar en daar las ik gelijkaardige zaken. Toch zal ik mijn beklag niet doen. Ik had zelfs wat compassie want het is duidelijk dat ze niet goed in haar vel zit en de weg kwijt is.

En ik had een plan B, of beter gezegd plan A+++ :)
Hoewel het een buitenlandse was, was het geregeld met 1 telefoontje waarna ik direct per sms het adres kreeg en ik anderhalf uur later arriveerde.

Er zitten hier veel zageventen en inderdaad sommige dvps klagen terecht over onrespectvolle klanten, bijv. klanten die niet op komen dagen etc.. Maar zelf zijn ze soms geen haar beter. En hebben het dan nog eens hoog in hun bol, vinden zichzelf high-class maar zijn in feite very low-class.

In het geval van Natacha hier, geen idee, enkel de twee betrokkenen weten hoe de vork in de steel zit.
 
Duidelijke afspraken zijn goeie afspraken. Ik probeer al ruim een half jaar een afspraak te regelen met Natacha. Lukt niet want de uren dat zij actief is zijn werkuren en voor mij dus moeilijk. Echter dat ligt niet aan haar. Ze reageert niet steeds sito presto en dat hoeft ook niet voor mij. Ooit komt het er wel van, ik heb geduld.
 
Vorige dinsdag bij Natasha geweest. Toch enkele bemerkingen:
-haar lijf staat VOL tattoos, en niet de mooiste. Op haar rug, buik, armen, benen…Zo jammer. Dus zijn haar foto's misleidend.
-ze is behoorlijk 'mollig', heeft zelfs een buikje. Niet erg voor de liefhebbers, maar ik knap hier op af.
-ze rook absoluut niet fris, haar adem rook zelfs naar, euh, piemel. Jakkes.
-ze is veel te duur. Ik had geboekt voor drie kwartier en heb hier nog steeds spijt van: 180€!

ok, ze is lief en heeft een knap snoetje, maar daarmee is alles wel gezegd
 
Vorige dinsdag bij Natasha geweest. Toch enkele bemerkingen:
-haar lijf staat VOL tattoos, en niet de mooiste. Op haar rug, buik, armen, benen…Zo jammer. Dus zijn haar foto's misleidend.
-ze is behoorlijk 'mollig', heeft zelfs een buikje. Niet erg voor de liefhebbers, maar ik knap hier op af.
-ze rook absoluut niet fris, haar adem rook zelfs naar, euh, piemel. Jakkes.
-ze is veel te duur. Ik had geboekt voor drie kwartier en heb hier nog steeds spijt van: 180€!

ok, ze is lief en heeft een knap snoetje, maar daarmee is alles wel gezegd
- Ze heeft inderdaad veel tattoos. Op foto worden die bij de meeste dames "weggefilterd" wegens herkenbaarheid.
- Er staat 70kg op haar profiel dus het is geen graatmagere, eerder een normale vrouw. Maar dik is ze niet en het past wel bij de rest van haar contouren.
- Adem zelf niets van gemerkt maar was wel een latere datum.
 
Vorige dinsdag bij Natasha geweest. Toch enkele bemerkingen:
-haar lijf staat VOL tattoos, en niet de mooiste. Op haar rug, buik, armen, benen…Zo jammer. Dus zijn haar foto's misleidend.
-ze is behoorlijk 'mollig', heeft zelfs een buikje. Niet erg voor de liefhebbers, maar ik knap hier op af.
-ze rook absoluut niet fris, haar adem rook zelfs naar, euh, piemel. Jakkes.
-ze is veel te duur. Ik had geboekt voor drie kwartier en heb hier nog steeds spijt van: 180€!

ok, ze is lief en heeft een knap snoetje, maar daarmee is alles wel gezegd
Nou als je samen douchen doet kan je fris zijn en ze is absoluut niet mollig gewoon lekker figuur met de juiste rondingen geweldige dame en tatoos storen mijn niet natacha is gewoon lekker
 
Absoluut niet mollig? Ahum, ik was nog beleefd: ze is ronduit dik. Haar benen zijn pilaren en ze heeft een buik. Sorry not sorry. En dan die gigantische tattoos? Zoals ik zei, erg jammer. 🤷🏻‍♂️
misschien zijn er hier toch wel enkele bevriende 'nep-accounts' aanwezig?
Sla u ze over dan heeft ze meer tijd voor andere die haar wel geweldig vinden toch een en een is twee tis gewoon een heerlijke dame
 
Absoluut niet mollig? Ahum, ik was nog beleefd: ze is ronduit dik. Haar benen zijn pilaren en ze heeft een buik. Sorry not sorry. En dan die gigantische tattoos? Zoals ik zei, erg jammer. 🤷🏻‍♂️
misschien zijn er hier toch wel enkele bevriende 'nep-accounts' aanwezig?
Dit kan ik even niet meer 'aanhoren'. Lezen dus.
Oké we begrijpen het, het meisje was uw type niet. Maar aub, een beetje respect is wel op zijn plaats! Zo afbreken doe je niet. Ook al is dit een anoniem forum, gebruik nog steeds de beleefdheden van in het echte leven.

Net even naar haar add gekeken. Je ziet dat het een welgevormde vrouw is die niet afgetraind is. In mijn ogen valt ze onder slank met juiste curves. Voor jou is ze te vol. So be it. Maar je kan dat best anders verwoorden. Door grove opmerkingen zoals die van jou praat je mensen onzekerheden aan.
De dame in kwestie leest ook mee, ik wil niet weten hoe ze haar nu voelt.
Shame on you.
 
Dit kan ik even niet meer 'aanhoren'. Lezen dus.
Oké we begrijpen het, het meisje was uw type niet. Maar aub, een beetje respect is wel op zijn plaats! Zo afbreken doe je niet. Ook al is dit een anoniem forum, gebruik nog steeds de beleefdheden van in het echte leven.

Net even naar haar add gekeken. Je ziet dat het een welgevormde vrouw is die niet afgetraind is. In mijn ogen valt ze onder slank met juiste curves. Voor jou is ze te vol. So be it. Maar je kan dat best anders verwoorden. Door grove opmerkingen zoals die van jou praat je mensen onzekerheden aan.
De dame in kwestie leest ook mee, ik wil niet weten hoe ze haar nu voelt.
Shame on you.
Zo is dat respect voor alle dames gegroet
 
Absoluut niet mollig? Ahum, ik was nog beleefd: ze is ronduit dik. Haar benen zijn pilaren en ze heeft een buik. Sorry not sorry. En dan die gigantische tattoos? Zoals ik zei, erg jammer. 🤷🏻‍♂️
misschien zijn er hier toch wel enkele bevriende 'nep-accounts' aanwezig?
Pfff mannen zoals jou weten niet hoe ze kunnen genieten. Geef mij maar Liever een vrouw met curves en vlees dan een een slanke juffrouw.
Btw ik ben zeker niet slechtziend maar de dame op de foto is gewoon slank hoor…
 
Absoluut niet mollig? Ahum, ik was nog beleefd: ze is ronduit dik. Haar benen zijn pilaren en ze heeft een buik. Sorry not sorry. En dan die gigantische tattoos? Zoals ik zei, erg jammer. 🤷🏻‍♂️
misschien zijn er hier toch wel enkele bevriende 'nep-accounts' aanwezig?
Wauw, hier zakt echt mijn broek van af. Dergelijk denigrerende taal naar iemand die zelfs zo lief is. Ik zeg lief omdat ik Natacha al ff ken. Ze is altijd charmant, mooi verzorgd en doet echt haar best om je een leuke tijd te bezorgen. Ok ze is niet slank en heeft vormen. Maar ze draagt die met klasse. Over tattoos kan je discussieren, en smaken verschillen. Maar zo iemand de grond in boren is van het allerlaagste. Ik ben zeker niet de meest correcte persoon en heb al veel fouten begaan in men leven. Maar ik zal nooit zo praten over vrouwen. Want vrouwen zijn er vooral om van te houden. Ja , ook diegene die niet in je plaatje passen.
 
Wauw, hier zakt echt mijn broek van af. Dergelijk denigrerende taal naar iemand die zelfs zo lief is. Ik zeg lief omdat ik Natacha al ff ken. Ze is altijd charmant, mooi verzorgd en doet echt haar best om je een leuke tijd te bezorgen. Ok ze is niet slank en heeft vormen. Maar ze draagt die met klasse. Over tattoos kan je discussieren, en smaken verschillen. Maar zo iemand de grond in boren is van het allerlaagste. Ik ben zeker niet de meest correcte persoon en heb al veel fouten begaan in men leven. Maar ik zal nooit zo praten over vrouwen. Want vrouwen zijn er vooral om van te houden. Ja , ook diegene die niet in je plaatje passen.
Uiteraard respecteer ik vrouwen, maar ik voel me bekocht bij Natacha: op haar foto's is geen enkele tattoo te zien, die zag ik pas na betaling en toen ik de douche uitkwam. Dit soort praktijken neigt naar oplichterij. En ook al gebeurt dit met een lieftallige glimlach, het blijft oplichterij, en daar heb ik geen respect voor.
 
Uiteraard respecteer ik vrouwen, maar ik voel me bekocht bij Natacha: op haar foto's is geen enkele tattoo te zien, die zag ik pas na betaling en toen ik de douche uitkwam. Dit soort praktijken neigt naar oplichterij. En ook al gebeurt dit met een lieftallige glimlach, het blijft oplichterij, en daar heb ik geen respect voor.
Op haar redlights profiel staat bij tattoos duidelijk ja aangeduid. Je zou denken dat mensen dit ff checken vooraf.
Dus ze heeft je helemaal niet opgelicht whatsoever
 
Dit kan ik even niet meer 'aanhoren'. Lezen dus.
Oké we begrijpen het, het meisje was uw type niet. Maar aub, een beetje respect is wel op zijn plaats! Zo afbreken doe je niet. Ook al is dit een anoniem forum, gebruik nog steeds de beleefdheden van in het echte leven.

Net even naar haar add gekeken. Je ziet dat het een welgevormde vrouw is die niet afgetraind is. In mijn ogen valt ze onder slank met juiste curves. Voor jou is ze te vol. So be it. Maar je kan dat best anders verwoorden. Door grove opmerkingen zoals die van jou praat je mensen onzekerheden aan.
De dame in kwestie leest ook mee, ik wil niet weten hoe ze haar nu voelt.
Shame on you.
Lisa, ik wil die dame in kwestie zeker niet kwetsen, maar dan verwacht ik ook eerlijkheid van haar kant. Haar tattoos bedekken praktisch haar ganse lichaam, en dat is op geen enkele foto te zien. En haar service is te duur vind ik. Mag ik dit hier zeggen? Ja toch?
Dit forum dient om wandelaars te informeren, positief of negatief. Ik ben altijd eerlijk in mijn berichten, in de hoop 'collega's' te kunnen behoeden voor slechte ervaringen. Verder heb ik de indruk dat mensen uit de entourage van Natacha hier al te positief posten.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan