WHEM Natacha, prive ontvangst, Zaandam

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Karuba

Meubelstuk
Forumpionier
1.055
09/07/21
1.300
13
Soms heb je van die dames op Kinky, dat je elke keer blijft klikken op de advertentie als je haar tegenkomt. Natacha is er een van; zal waarschijnlijk door die prachtige bilpartij van haar profielfoto zijn. Wie o wie kan iets mededelen?

 
Ik kan mededelen dat ik de dame van foto's 1 t/m 7 prachtig vind en de dame van foto's 8 en 9 niet. Ik denk niet dat je de dame van foto's 1 t/m 7 kunt ontmoeten.
 
Ik kan je mededelen dat je niet de dame van de foto's gaat ontmoeten. De vorige keer dat ze in Zaandam ontving een afspraak gemaakt met haar. Bij binnenkomst zag ik direct dat het niet de dame van de foto's was. De geilheid overwon het van het verstand, dus toch binnengebleven. Date was slecht.
Resensie op Hookers achtergelaten.
Later erachter gekomen dat het om een clubje dames gaat die een beetje rondreizen in Nederland.
 
Ruim een jaar geleden heb ik ook een afspraak gemaakt met Natacha. Bij aankomst stonden er 2 getinte dames die totaal niet op de fotos leken. Na een korte discussie ben ik weggegaan. Ik heb het ook gemeld bij Kinky dat er niks van klopte. En nog steeds staat ze regelmatig op Kinky. Elke keer weer in een andere stad.
Overigens is de dame op foto 8,9 en 10 een andere dame.
 
Laatst bewerkt:
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan