Recensie Natali, Amsterdam (voorheen Amstelveen, Almere) 2,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Voormalig lid 209

Wandelaar
Forumpionier
71
01/07/21
33
7
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen in mond
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Anders
Cupmaat
B
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
45 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/almere/9675847-natali
Totale kosten (in euro)
130
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Ben onlangs bij Natali in Almere geweest op een voor mij bekend adres. Ze is vriendelijk maar ook een beetje raar. Het pijpen zonder en klaarkomen in de mond was lekker, het tongzoenen kort. Haar foto's zijn gedateerd. Ze is stukken ouder dan op die foto's, heeft grijze lokken in haar haar en is gezetter dan je na het zien van de foto's zou verwachten (niet dat ze dik is, maar toch oogt het heel anders). Voor mij geen herhalingsgevaar.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
@gerardwilwelveel bij binnenkomst stond ze in de kamer en bleef ze me 'n minuut of 5 aankijken zonder wat te zeggen. En toen ik zei "en nu" herhaalde ze, "ja, wat nu" (maar dan beiden in het Engels). Voelde zeer ongemakkelijk. Daarnaast (ander puntje) ging ze bij het pijpen zo liggen dat ik nergens bij kon. Omdat ik haar niet echt aantrekkelijk vond heb ik dat zo gelaten. Was blij dat ik had voorgesteld om met een half uur te beginnen. Waarop haar (ook weer vreemde) reactie was: "so, to start with!".
 
Laatst bewerkt:
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan