WHEM Natalia Amsterdam

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Hmmm. Nog geen reacties?
Wilde het ook gaan vragen, maar dat is dus al gedaan.

Ze is hier al eerder geweest, dat weet ik wel. Zoals hier:


Appcontact is prima en de "selfie" die ik kreeg ...tja, tis dezelfde dame als op de andere fotos.

Ik vind haar zeer aantrekkelijk, maar is ze écht? En zijn de ervaringen positief? Of is er dus nog niemand van onze 5K leden geweest?
 
Laatst bewerkt:
Prachtige dame. ?Vraag me wel af of privacy gevoelige info zoals een profiel op een jobs bulletin site publiekelijk gedeeld moet worden. Dat soort info is rechtstreeks herleidbaar tot een persoon en kan een dame in ernstige verlegenheid brengen en zelfs chantabel maken. Zou het ook niet fijn vinden als mijn LinkedIn profiel hier gepubliceerd zou worden.
 
Prachtige dame. ?Vraag me wel af of privacy gevoelige info zoals een profiel op een jobs bulletin site publiekelijk gedeeld moet worden. Dat soort info is rechtstreeks herleidbaar tot een persoon en kan een dame in ernstige verlegenheid brengen en zelfs chantabel maken. Zou het ook niet fijn vinden als mijn LinkedIn profiel hier gepubliceerd zou worden.
Je hebt helemaal gelijk, iets TE enthousiast gezocht...heb het verwijderd.
 
Ja ik zag het idd. Wat mij betreft terug naar af: twijfels!

Faker of niet, 2 nrs. vind ik sowieso dubieus 🙄
Heb het haar maar gewoon ff gevraagd zojuist 👍
 
Deze dame ziet er heel aantrekkelijk uit en adverteert al een tijdje, maar nog steeds geen recensie over haar. 🙄
Zou haar service dan tegenvallen ? Of is ze misschien een goed bewaard geheim ? Denk dat ik een poging ga wagen.😜
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan