Recensie Natalia/Argentina/Nataxa, Tilburg (voorheen Amsterdam, Terneuzen, Venlo) 2,33 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Christian

Wandelaar
Forumpionier
35
03/07/21
55
16
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Zoenen
1,00 ster(ren)
Aftrekken
1,00 ster(ren)
Tongzoenen
2,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Penismassage
  3. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/3074636-natalia
Totale kosten (in euro)
200
bij deze dame geweest. vooraf alles duidelijk via whats app besproken of ook pzc in de uurprijs in zat.
maar helaas daar aangekomen weer niks pzc of 50 euro erbij betalen. vreeselijk dit soort dames.
dus kwam neer op 200 euro voor 1 uur met pzc
verder onztettend veel nepgekreun en fuck me baby and fuck me good. hou er helemaal niet van deze nep onzin.
is wel jammer want ze ziet er goed uit en heeft een mooi curvy lichaam.
geen herhaaling
 
bij deze dame geweest. vooraf alles duidelijk via whats app besproken of ook pzc in de uurprijs in zat.
maar helaas daar aangekomen weer niks pzc of 50 euro erbij betalen. vreeselijk dit soort dames.
dus kwam neer op 200 euro voor 1 uur met pzc
verder onztettend veel nepgekreun en fuck me baby and fuck me good. hou er helemaal niet van deze nep onzin.
is wel jammer want ze ziet er goed uit en heeft een mooi curvy lichaam.
geen herhaaling
Ook bij deze dame geweest, precies zelfde verhaal via app alles mogelijk en bevestigd, bij aankomst 50 meer betalen voor pzc en voor een extra ronde. En als maar upsellen. Volgende klant stond al in trappenhal toen ik naar beneden liep.
Geen vervolg.
 
Intiem
2,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
2,00 ster(ren)
Tongzoenen
1,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
45 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amsterdam/2419129-nattalia
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Ondanks dat ik me niet al te positieve recensies over Nattalia herinnerde op hookers, vond ik haar uiterlijk zo aantrekkelijk dat ik wel bij haar ben langsgeweest.

Ze ontving in het westen van Amsterdam, in een modern appartementencomplex. Gratis parkeren in de buurt. Het appartement was prima in orde.

Op het afgesproken tijdstip reageerde ze niet meer mijn app en 2 telefoontjes. Ik zat al te kijken naar een andere dame toen ze na zo'n 15 minuten appte en belde. Dat was eigenlijk al een red flag. Toch naar haar toe gegaan.

Nattalia is de dame van de foto's, hoewel wel wat ouder (iets over 35 denk ik) en donkerder. Maar nog steeds een sexbomb (om met Tom Jones te spreken). Ze was ook vriendelijk, dus ik dacht, dat wordt een prima uur. Bij de betaling merkte ze op dat voor €150 per uur ik niet alle opties van het menu zou krijgen, maar voor €50 erbij wel (pzc, beffen, zoenen). Ik had dit natuurlijk van te voren kunnen vragen, maar eigenlijk had ik daar al rekening mee gehouden omdat vrouwen met zo'n uiterlijk niet vaak alles voor €150 per uur aanbieden. Dus nog €50 betaald.

Helaas waren de diensten die volgden allemaal kort, en was ze er toch vooral op gericht meer geld te vragen. Zoenen was beperkt, en ik geloof dat onze tongen elkaar maar 1 keer aangeraakt hebben. Pijpen zonder was wel goed en diep, maar kort (wel 2 keer). Van beffen en rimmen kon ze wel echt genieten en dat was het enige dat niet kort duurde, hoewel haar aansporingen zoals "yeah, lick by clit baby", "lick it good" en "you lick like a professional" op mij wat overdreven overkwamen (je zou zo maar denken dat je in een nummer van Salt-N-Pepa bent terecht gekomen) … ik weet vaak wel of een vrouw er wel of niet van geniet. Cowgirl duurde ook maar kort. Vervolgen op haar buik gedraaid en achterlangs genomen en gekomen (fantastische billen). Nu zou je kunnen denken, dat klinkt toch prima … je mag ook overal aanzitten (borsten, clit, billen), maar de passie of echte inzet was afwezig.

Na deze ronde volgende een massage die best wel ok was, maar ook voelde als het begin van het einde (van mijn bezoek). Dat gevoel bleek te kloppen want Nattalia vroeg nog 'ns €50 voor een 2e ronde. Ondanks herhaalde suggesties van haar kant ("I can see you are so horny baby") heb ik dat beleefd geweigerd. Ik heb nog wel - tevergeefs - geprobeerd haar te overtuigen dat een 2e ronde in de €200 begrepen zit. Ik bespaar de lezer maar haar kletspraat waarom het wel terecht was dat ze een extra €50 vroeg. Voor €250 verwacht ik echt wel meer inzet.

Al met al was ik na 45 minuten weer buiten (dus wel voor 1 uur betaald). En ondanks de positieve punten (uiterlijk, vriendelijk, pijpen, beffen, je mag overal aanzitten) heb ik aan het bezoek toch een lichte kater overgehouden (geen of amper (tong)zoenen, geen fysieke inzet en geen passie, geen 2e ronde). Ik ga zelf zeker niet terug en kan haar ook niet aanraden (misschien als je voor 30 minuten gaat en alleen maar wilt beffen, maar dan betaal je wel €150).
 
Intiem
2,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
1,00 ster(ren)
Tongzoenen
1,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
45 minuten
Dag
Maandag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amsterdam/8790764-nataxa
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Nataxa is dezelfde dame als Nattalia die ik maandag 23 augustus bezocht had en waarvoor ik een enigszins kritische review had achtergelaten. Die review is weggehaald, ik neem aan op verzoek van de dame omdat ze ook haar vorige kinky account gedelete lijkt te hebben en deze nieuw heeft aangemaakt.


Er waren een aantal goed punten (uiterlijk, vriendelijk, pijpen zonder, beffen, je mag overal aankomen), maar gemiddeld had ik haar toch maar 2 sterren gegeven. Ze reageerde 15 minuten na afgesproken tijd op mijn apps, ze deed niet/amper aan (tong)zoenen (hoewel ze me wel extra liet betalen hiervoor) en de verschillende handelingen waren kort waren en gericht op snel klaar zijn. Voor een 2e ronde vroeg ze €50 bovenop de €200 die ik betaald had voor 1 uur voor het hele menu (€150 + €50). Aangezien ik daar niet mee akkoord ging, stond ik na 45 minuten weer buiten. Ze leek het belangrijker te vinden veel klanten te hebben dan tevreden klanten te hebben. Haar leeftijd lijkt nu wel te kloppen. Toen ik een afspraak maakte was ze nog 28, later 34 en nu dus 41 … tijd gaat snel. Foto's zijn verouderd, maar zoals ik hierboven aangaf is haar uiterlijk meer dan in orde.
 
Als jullie blijven bijbetalen, terwijl ze aantoonbaar liegt (dus niet doen wat in advertentie staat), blijven ze dit ook doen.

Als ik allerlei opties in een profiel zie staan dan verwacht ik dat dat in de prijs zit tenzij het duidelijk anders staat aangegeven. Als iedereen nou rechtsomkeert zou maken zijn dit soort praktijken snel voorbij.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Tsjaa… ze verdiend kennelijk genoeg ik heb haar in mijn instagram staan. En ik zie alleen maar fotos en dure flessen in marbella. Lekker veel bijbetalen dus en snel afwerken. Deze dame wat ik dus lees puur snel geld verdienen tegen oplichting aan. nu ik dit zo allemaal lees sla ik over. Al krijg ik wel echt een stijfe pik als ik al die fotos van haar zie
 
Ik heb haar vorig jaar een keer bezocht. Toen was er naar mijn smaak niet zo veel leuk aanbod.
Het was niet slecht maar ik zou haar nu niet meer bezoeken.
Ik stuurde haar na afloop nog een bericht, toen kreeg ik een boze reactie dat ze het zo druk had en dat ik alleen moest appen als ik een afspraak wilde maken.
Inmiddels heb ik wel een paar dames ontmoet die veel betere service geven.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
2,00 ster(ren)
Aftrekken
2,00 ster(ren)
Tongzoenen
1,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amsterdam/2419129-nattalia#photos
Totale kosten (in euro)
150
Een tijdje geleden bezocht ik Argentina (zoals ze toen heette) in de Jordaan, Amsterdam. Moeilijk een parkeerplek te vinden, daarna slechte uitleg van het appartement, waardoor ik het verkeerde huis binnenliep en een uitbrander kreeg. Daarna werd het niks meer. Ik had ook niet de indruk dat ze zich er nog erg voor inzette.
 
Ik heb deze dame vorig jaar een keer bezocht in Amsterdam toen ze Natali heette. Ze ziet er ongelofelijk lekker uit en die borsten zijn om van te dromen. Maar ze heeft er geen zin in, is alleen op je geld uit en wil je zo snel mogelijk afwerken. Het viel hierdoor erg tegen en zeker niet de moeite waard.
 
Natalia/Nataxa is nu in Den Haag opgedoken, na volgens mij best wel lange afwezigheid. Ze ziet er nog steeds heel lekker uit, maar voor nieuwe prijs van €250 per uur en mijn ervaring met haar, laat ik die steen aan me voorbijgaan. Er zullen in Den Haag wel diplomaten en dergelijke zijn die zich gaan stoten.

 
Nee zeker niet doen. Ben ondertussen bij ongeveer 35 dames geweest, en deze zit zonder twijfel in de top 3 van grootste teleurstellingen.

Vind het ook schokkend dat ze nu notabene 250 per uur vraagt en destijds vroeg ze voor pijpen zonder ook nog eens 50 extra. Het is bijna diefstal.
 
Kwam haar weer tegen op kinky, ze is nu in Tilburg.


//Edit mod: link in #1 aangepast, dank!
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
2,00 ster(ren)
Aftrekken
1,00 ster(ren)
Tongzoenen
2,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen op lichaam
  3. Pijpen deepthroat
  4. Pijpen zonder condoom
  5. Tussen borsten (russisch)
  6. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
E+ (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/3074636-natalia
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Besloten toch maar een bezoekje te wagen omdat ik de looks niet kon weerstaan. Overall niet zo negatief moet ik zeggen als de meeste hier maar het is ook niet de beste date die ik heb gehad. Kan me ook niet vinden in bijbetalen voor zaken. We hadden een prettige klik maar communicatie was gebrekkig. Verder was het vooral middelmatig. Niet voor herhaling vatbaar maar wat een figuur.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan