Translover
Newbie
- Algemene beoordeling
- 5,00 ster(ren)
- Intiem
- 5,00 ster(ren)
- Pijpen
- 5,00 ster(ren)
- Zoenen
- 5,00 ster(ren)
- Tongzoenen
- 5,00 ster(ren)
- Anaal bij klant
- 5,00 ster(ren)
- Anaal bij sekswerker
- 5,00 ster(ren)
- Roker
- Nee
- Algehele Hygiëne
- Voldoende
- Origine
- West-Europees
- Leeftijd
- 30-35
- Lengte
- 1.70 m - 1.80 m
- Penislengte
- 19cm
- Lichaamsbouw
- Slank
- Duur van bezoek
- 30 minuten
- Link naar advertentie
- https://www.redlights.be/prive-ontvangst/transseksuelen/inatalia-belle.html
- Totale kosten (in euro)
- 100
Afgelopen zaterdag bij Natalia geweest in Diest. Ontvangt nu in Wezet.
Mijn 3de ervaring met een trans en naar gewoonte plaats ik weer een recensie.
Afspraak maken ging heel vlot, ze spreekt wel enkel italiaans en frans, weinig engels maar veel hoeft er ook niet gezegt te worden voor mij dus daar stoor ik mij niet aan.
Eens aangekomen een berichtje gestuurd en kon vrijwel direct naar binnen.
Direct een lekker tongzoen gekregen terwijl ik haar lichaam aan het bewonderen was en zij duidelyk ook dat van mij wanneer ik mijn kleren uitdeed.
We hebben zowat alles gedaan wat ik wou, had op voorhand ook niet gestuurd alles kwam heel spontaan aan bod. Pijpen kan ze zeer goed, lekker diep met volledige overgave.
Ik heb haar ook gepijpt en daarna geneukt en uiteindelyk klaargekomen terwijl zij mij aan het neuken was en aan het aftrekken.
IK ben ergens tussen 20 en 30 minuten binnen geweest, ze heeft ook niet op de klok gekeken.
Zeer geslaagde date met een zeer mooie, spontane dame met een prachtig lichaam, meer moet dit niet zijn.
Mijn 3de ervaring met een trans en naar gewoonte plaats ik weer een recensie.
Afspraak maken ging heel vlot, ze spreekt wel enkel italiaans en frans, weinig engels maar veel hoeft er ook niet gezegt te worden voor mij dus daar stoor ik mij niet aan.
Eens aangekomen een berichtje gestuurd en kon vrijwel direct naar binnen.
Direct een lekker tongzoen gekregen terwijl ik haar lichaam aan het bewonderen was en zij duidelyk ook dat van mij wanneer ik mijn kleren uitdeed.
We hebben zowat alles gedaan wat ik wou, had op voorhand ook niet gestuurd alles kwam heel spontaan aan bod. Pijpen kan ze zeer goed, lekker diep met volledige overgave.
Ik heb haar ook gepijpt en daarna geneukt en uiteindelyk klaargekomen terwijl zij mij aan het neuken was en aan het aftrekken.
IK ben ergens tussen 20 en 30 minuten binnen geweest, ze heeft ook niet op de klok gekeken.
Zeer geslaagde date met een zeer mooie, spontane dame met een prachtig lichaam, meer moet dit niet zijn.