Recensie Natalia/Editha (Rus), Den Haag, Geleenstraat 110P K6 4,21 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Cupmaat
B
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Shift
Ochtend
Dag
Woensdag
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Vanmorgen tussen de buien door naar de Geleenstraat gegaan, de noodzaak was hoog. Was van plan om Elisabeth te bezoeken maar zij was er niet. Doorgelopen naar 110p en zag op kamer 6 een lange slanke dame van 30-35 jaar, volgens de recensies die ik heb gelezen moet het Natalia/Editha zijn dacht ik. Gevraagd en ja hoor. Ik kwam binnen met een instapprijs. Nou, het hoeft niet meer te herhalen van wat er allemaal gebeurd is, staat allemaal beschreven op de recensies hier boven. Ik heb nog nooit meegemaakt z'n geile ervaring als deze. Als aanvullingen hiervan, werd mijn hele lichaam inclusief de grote tenen gelikt en gezogen met een trillende tong, ook binnen in mijn oren werden nat gelikt, gezogen, geblazen en er kwamen zacht geluiden van zingende vogels te horen. Mijn oren werden geneukt met haar tong, diep tot bijna de trommelvliezen bereikt. Je kreeg toch wel een lekkere gevoel hiervan. In bed lag zij op haar zij met verspreide benen en ik mocht haar behaarde kut likken en vingeren. Cd erom en begon zij lekker te pijpen, afwisselen met de ballen en een stuk van mijn lul zonder condoom langdurig likken tot ik zelf moest vragen om te neuken. Neuken werd aangemoedigd met alle vieze woorden om zo hard mogelijk te doen. Na het klaarkomen werd verzocht om blijven op haar te liggen, je rug werd een tijdje gestreeld. Daarna op je buik liggen en werd heerlijk gemasseerd, vervolgens vroeg zij of zij je billen mag zacht bijten. Na het wassen kwam zij weer bij mij om een voor een aan te kleden, eerst kijken en vragen wat voor merk ondergoed je hebt, ik heb buitenlandse merken. Kreeg bij afscheid 2 reepjes Russische chocolade mee. Wat een vrouw!
 
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Anaal bij klant
5,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
5,00 ster(ren)
Anaal bij sekswerker
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen in mond
  2. Klaarkomen op lichaam
  3. Penismassage
  4. Pijpen zonder condoom
  5. Plassex
  6. Kontlikken door klant
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
45 minuten
Shift
Middag
Dag
Donderdag
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Vandaag bij deze dame geweest. Voorgaande berichten kloppen allemaal. Aan het eind een goede massage gehad. Dit is rijp voor een herhaling.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen deepthroat
Algehele Hygiëne
Voldoende
Shift
Middag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Dame ook bezocht en gemengde gevoelens, de sex is echt geweldig en ze doet alles met superveel inzet, begon ook meteen aan mijn tenen te likken, vanuit hygiene oogpunt wilde ik daarom niet met haar zoenen en ook beffen overgeslagen, maar beide had zeker mogelijk geweest voor het instaptarief.

Nadat ik klaargekomen was inderdaad nog een heerlijke massage gekregen, maar uiteindelijk wilde ik gewoon naar huis en ze bleef maar doorgaan, weer teasen, opgeilen, zelfs op de gang toen ik naar buiten probeerde te komen. Uiteindelijk is het me toch gelukt om haar sexgrot te verlaten, maar het scheelde niet veel of ik zat er nu, een week later nog.......
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
BDSM spel
3,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Kontlikken bij klant
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen in mond
  3. Klaarkomen op lichaam
  4. Penismassage
  5. Pijpen zonder condoom
  6. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Cupmaat
A
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
45 minuten
Shift
Ochtend
Dag
Dinsdag
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Ongelovelijk, wat een heerlijke vrouw, en wat een energie
Alles is al beschreven hier, zodra je binnen stapt
gaat de turbo aan, en is het genieten (voor beide).
Deze dame heeft er een vaste klant bij.
In al mijn wandel jaren, nog nooit zoiets mee gemaakt.
 
Bij mijn laatste bezoek, Haar gelijk naar haar werkdagen gevraagd,
Ze zei, Maandag t/m Donderdag en soms Zondag
Enkel in de ochtend en middag
en ze probeert altijd in de passage een raam te krijgen (Raam 6), en lukt dat niet dan gelijk de rechterraam aan de straat zijde
 
Vandaag was ik naar Den Haag afgereisd om speciaal Natalia voor de allereerste keer te bezoeken.

Bij haar kamer aangekomen (Geleen 110P K6) waren haar gordijnen nog gesloten maar er brandde wel licht.

Na een poosje gingen ze open en wat bleek..? "Haar" kamer was bezet door een blonde Latijnse vrouw. Ze zat daar met haar benen wijd en droeg geen slipje. Ik had vrij zicht op haar geile, kale kut 😝 !

Ze nodigde mij uit naar binnen te komen en later bleek dat ze het niet onaardig deed 😝. Ik ga hier niet verder op in maar zal t.z.t. een aparte recensie plaatsen.

De hamvraag echter is nu: weet iemand waar Nathalia is 🤔 ?
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen deepthroat
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.80 m - 1.90 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Middag
Totale kosten (in euro)
50
rond 28 juli bij de dame geweest.
Ze herkende mij, en ik haar.
Ze stond voorheen Hunsestraat 4, in 1 van de kamers. (paar jaar geleden).

Bezoek was precies zoals al eerder beschreven, je wordt vertroeteld aan alle kanten.
Veel teasen.
Mijn oren zijn weer schoon, en toen ze naar mijn voeten ging heb ik nee gezegd..

Is een compleet script wat ze af loopt. Je moet en zal klaarkomen.
daarna hulp met aankleden snoepje mee voor onderweg.

Was voor mij de laatste keer bij haar.
Veel te fake.

heb 50 euro betaald, voor 50 extra was PZC mogelijk.
 
Ik ben gisteren naar deze dame geweest, ze stond inderdaad in kamer 6. Lang Russisch meisje midden dertig. Ik ging het haar vragen en met een glimlach verwelkomde ze me. Ik ging naar binnen, maar eerlijk gezegd keek ze slecht af voor een jongeman als ik. ze leek vriendelijk en gemakkelijk extravert, maar ik besloot het niet te doen en liet het achterwege.
 
Ik ben gisteren naar deze dame geweest, ze stond inderdaad in kamer 6. Lang Russisch meisje midden dertig. Ik ging het haar vragen en met een glimlach verwelkomde ze me. Ik ging naar binnen, maar eerlijk gezegd keek ze slecht af voor een jongeman als ik. ze leek vriendelijk en gemakkelijk extravert, maar ik besloot het niet te doen en liet het achterwege.
Wat bedoel je met 'keek ze slecht af'?
 
Pijpen
3,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Highclass companion
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen in mond
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Onvoldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
45 minuten
Shift
Middag
Dag
Woensdag
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Ik heb cycloon Natalia overleefd. Wat een ervaring was dit toch. 🌪️

Het is voor mij soms te verleidelijk om een impulsbezoek te brengen aan de Geleenstraat, omdat dit voor mij redelijk vlakbij is. Door de recensies hier was ik redelijk nieuwsgierig naar Natalia. Ik vroeg mij af of ik de ervaring zou krijgen die andere wandelaars hadden beschreven.

Op mijn vrije middag besloot ik om de gang naar de Geleenstraat te maken, om Natalia eens te bekijken. Ik zag in de Geleenstraat voordat ik op haar raam afging good old Anastasia bij het passeren. In eerste instantie bleven de gordijnen van de raam van Natalia op 110p K6 dicht. Omdat ik niet bepaald de behoefte had om een andere dame te bezoeken, liep ik een rondje om te kijken wie er aanwezig waren. Ik zag onder meer Krasi en Asha. Alleen was mijn doelwit om Natalia eens te zien. Ik was in de maanden hiervoor al gaan kijken, maar ik greep steeds mis door diverse redenen. Nadat ik mijn rondje had gelopen zag ik Natalia en ze riep bij mij iets in de trant op van dierlijke lust.

Omdat ik vaak niet meteen bij de eerste bezichtiging toesla, liep ik nog een kort rondje. Uiteindelijk stond Natalia er na dat rondje nog en besloot ik het avontuur aan te gaan. Ik liep naar binnen met haar en in de kamer raakte we in gesprek. Dit duurde een aantal minuten, waardoor ik nog niet had betaald aan haar. Op een gegeven moment wilde ik to the point komen en gaf ik haar € 100,-. Hierop zei ze dat dit goed was voor 40 minuten. Vervolgens gingen we uit de kleren en vroeg ze of ik gepijpt wilde worden met of zonder condoom. Ik koos voor het laatste. Vervolgens begon het voorspel met het gekus en gelik over mijn lichaam waaronder mijn oren (heel bijzonder). Op dat moment vroeg ik me af waar zij die energie toch vandaan haalde.

Daarna ging het spel verder op bed, waar zij heel snel mijn penis had gevonden en die in haar mond had gedaan. Ze wisselde dit af met likken en zuigen aan mijn ballen, om vervolgens naar beneden naar mijn voeten af te dalen. Teen voor teen verdween in haar mond en een deel van mijn voet werd ook niet overgeslagen. Wel een wonderlijke ervaring als ik er zo op terugblik. 😬 Het pijpen ging door en ze vroeg of ik wilde neuken. Ik gaf aan dat ik daar geen behoefte aan had. Ze ging door met pijpen en vervolgens ging ik haar behaarde vagina vingeren. Ik voelde dat zij behoorlijk nat was. Na een poosje pakte ze de olie en begon mij af te trekken. Na een tijdje kwam ik klaar in haar mond.

Als je dacht dat het was afgelopen, dan heb je het mis. Vervolgens moest ik blijven liggen en daarna omdraaien waarna ik een behoorlijke goede massage kreeg van haar. Ze gaf aan dat er al 45 minuten waren verstreken. Daarna ging ik me rustig proberen aan te kleden, maar ik werd geassisteerd door Natalia. Best wel grappig eigenlijk. Van mijn hemd tot mijn sokken. Als klap op de vuurpijl kwam ze nog met een schoenlepel aanzetten. Vervolgens kreeg ik een flesje water mee met wat snoepjes. Daarna begeleidde zij mij naar de uitgang.

Qua energie is Natalia echt een cycloon te noemen. Ik stapte echt redelijk verdwaasd naar buiten na deze ervaring. De voetenervaring was niet bepaald mijn ding en qua energie kon ik haar af en toe niet bijhouden. Het is alsof zij een Duracell-batterij had geïmplementeerd in haar lichaam. De ervaring was wel oké, maar vanwege de hygiëne niet voor herhaling vatbaar gezien haar voorliefde voor het voetenwerk.
 
Weet iemand of je bij haar ook meerdere keren mag klaarkomen? Als ik haar bezoek, wil ik wel graag voor een uur afspreken en dan kan dat gebeuren. En het valt me ook wel op dat veel mannen hetzelfde laten gebeuren. Was er nou niemand die zelf een beetje het inititiatief nam of de massage oversloeg?
 
Weet iemand of je bij haar ook meerdere keren mag klaarkomen? Als ik haar bezoek, wil ik wel graag voor een uur afspreken en dan kan dat gebeuren. En het valt me ook wel op dat veel mannen hetzelfde laten gebeuren. Was er nou niemand die zelf een beetje het inititiatief nam of de massage oversloeg?

Als ik voor mezelf spreek is wilde ik gewoon ervaren hoe het met haar was. Ik heb twee kleine bijsturingen gedaan: slow en neuken overslaan. Achteraf gezien lijkt het er veel op dat zij een programma afdraait. Al kan je het wel bij haar aangeven als je iets wel/of niet wil laten doen qua service.
 
Wil de Nathalia experience ook wel eens meemaken. Aangezien Den Haag wel een einde je rijden is. Is deze dame aanwezig? laatste post over haar is al een maand oud.
 
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
45 minuten
Shift
Middag
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Eindelijk heb ik Natalia aangetroffen en meteen bezocht. Bijzondere service en dienstverlenend, zeker voor een raambezoekje. Die zijn meestal veel meer afwerkstandje en buitenwerken,
maar bij Natalia heb je alle tijd van de wereld. En zoals een collega al eerder opmerkte, buiten komen is nogal lastig, je wordt helemaal gepamperd haha. Een buitengewoon grappige ervaring om mee te maken.
Dame heeft goede dienstverlening en doet zeker haar best. En heeft uithoudingsvermogen in alle services!
 
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
1,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Speciale kleding verzoek
  3. Vingeren
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Onvoldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Bruin
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Ze rookt en/of blowt wel. Daardoor was het zoenen met haar onaangenaam.

Ze is heel lief en deed stinkend haar best, maar ik vond de rest van het bezoek, in tegenstelling tot de meeste anderen hier, helaas vervelend

Ze vuurde achter elkaar allemaal verschillende strategieën op me af qua gedrag/handeling (niet alles volgens haar vaste programma), haar vagina smaakte niet lekker of neutraal, de verwarming stond veel te hoog, ze maakte veel gemaakte grapjes en het was allemaal sowieso wel erg gemaakt.

Het uiterlijk was ook iets anders dan gedacht, het meeste niet mijn smaak, maar door de positieve berichten hier, ben ik toch naar binnen gegaan.

Ze heeft dreadlocks en een navelpiercing. Ze heeft schaamhaar, maar dat is geen enorme bos zoals door iemand anders hier beschreven.

Om af te sluiten met iets positiefs:

Ze had wel extra kleding bij zich om aan te doen bij een speciaal kledingverzoek

Eigenlijk alleen toen ik wegging vond ik het leuk met haar, omdat we nog een kort gesprekje hadden over een onderwerp waar ze oprecht in geïnteresseerd leek. Alleen toen leek ze zichzelf
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Voldoende
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Middag
Dag
Dinsdag
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Vandaag een nieuwe dame uitgeprobeerd.

Bij binnenkomst uitgekleed. We begonnen eerst te dansen en zij likken overal aan mijn lichaam en vooral aan mijn oren. Daarna moest ik in bed plaats nemen en zij het condoom om te doen en begon te pijpen.
Daarna ging zij mij rijden. 5 min daarna weer pijpen. Daarna weer rijden. Toen kwam ik klaar.
Daarna nog een heerlijke massage van haar gekregen, toen aankleden zij hielp mij daarmee. Chocolaatjes gekregen en gedag gezegd. Alle reviews die ik lees kloppen wat ik meegemaakt heb.

Deze dame is echt wel een toppertje weer voor mij. Mooi lichaam, en harige poes. Deze komt in mijn lijst. Volgende keer ga ik wel tegen haar zeggen dat ze niet moet likken. Ben daar geen fan van. Wel grappig om met haar Nederlands te praten
 
Laatst bewerkt:
tijd geleden deze snijboon ook eens bezocht....alles volgens een strak schema....echt een toneelstuk....moest er wel om lachen....vond er niks geils aan eerder eng...maarheu ieder ze meug....
soort blazen in mijn oor...ach irritant....ze wou me tenen ook gaan zuigen maar dat achterwege gelaten....er hing een warme broeierige niet frisse lucht in het kamertje.
flink wat haar op dr kut....wel geinig en eens wat anders dan al die gladde kipfiletjes.
madam maar laten pijpen maar het ging m niet worden....die dag het verderop door camelia vakkundig laten afmaken....
 
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Penismassage
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
45 minuten
Shift
Middag
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Ook ik heb de "Natalia experience" ondergaan. Serieus, iedere wandelaar zou dit een keer moeten meemaken. Go with the flow en laat alle remmingen gaan. Gewoon diep tongen terwijl je ze net aan je voeten gelikt heeft, wat kan het schelen. Pussy sliding en geile praatjes over "make me pregnant". Je weet niet wat je meemaakt. Uitgebreide massage van professioneel niveau na afloop.

Ik vond het geweldig en ging helemaal daas weer naar buiten. Een herhaling? Ik weet het niet. Het zal nooit meer zo'n impact hebben als de eerste keer.
 
Terug
Bovenaan Onderaan