Recensie Natalia (IT), Amsterdam, Ruysdaelkade 141 links beneden 1,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Lightning

Newbie
8
11/11/21
8
2
Pijpen
2,00 ster(ren)
Gesproken taal
Overig
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
15 minuten
Shift
Avond/Nacht
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
1,00 ster(ren)
Het was druk 13/7/2023 en bijna vakantie dus minder aanbod.
Zag Natalia en maakt een praatje met haar. Ze is mooi en slank en komt uit Milano, Italiie en ze is hier ongeveer 2 maanden.
Ik spreek de taal en het leek me een leuke meid.
Plus zei is hygienisch ingesteld, dat is altijd prima!

Ze begon met pmc, dat was aardig en toen hij strak stond wilde ik neuken. Dus haar slipje ging uit, toen zei ze dat ze haar kutje strak was en maakte een kleine poging en kreeg hem er niet in. Hierna begon ze over de tijd te zeuren en wilde ze me aftrekken want de 15 minuten was al voorbij volgens haar. Ik was net 9 minuten binnen!
Toen begon ze te zeuren dat ik 30 minuten wilde voor 50 euro.
Ik ben heel beleefd gebleven maar ze bleef maar zeuren dat de tijd voorbij was.
Uitendelijk heeft ze geen service verleend, me niet verder afgetrokken en me er uit gewerkt ondanks mijn beleefde bezwaren. Ik blijf altijd een gentleman ofwel uomo gentile.
Maar bij haar zal ik NOOIT meer terug komen.
Dus heren, hierbij ijn ervaring, wees wijs en bespaar je geld en een slechte ervaring. Een echt te mijden meid.
 
Jammer dat dit soort dames er altijd mee wegkomen.
Ik betwijfel of de dame Italiaans is, Roemeense dames willen zich vaak nog wel eens uitgeven voor Italiaans, Roemeens is net als Italiaans een Oost Romaanse taal en lijkt een beetje op elkaar.
Tevens zal je weinig Italiaanse dvp vinden in Nederland of Belgie, waarschijnlijk kunnen ze in eigen land meer verdienen dan in Nederland, ze hoeven alleen naar een andere regio in eigen land te gaan.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Intiem
2,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
1,00 ster(ren)
Ik ben er ook ingetuind omdat miruna haar afspraak uitliep deze natalia bezocht zelfde slechte trukendoos ging open. Jammer want dit huis levert meestal wel kwaliliteit...zal hoop ik wel gauw opgetieft zijn....
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Intiem
2,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
15 minuten
Shift
Middag
Dag
Donderdag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
1,00 ster(ren)
Al een tijdje had ik deze dame met bril zien staan, elke keer mooi te wezen voor het raam. Niet heel druk en als ze er waren ook niet heel lang, maar toch was ik wel benieuwd omdat zer erg goed uitziet.

Gisteren haar maar eens bezocht, op nummer 23 k4 dus. De ontvangst was op zich prima, bij het betalen was ze wel wat zakelijk. Eerst afgesproken voor 50 euro de standaard, toen ik nog naar de keuze voor pzc vroeg kon dat niet, dat werd met een lach afgedaan.

Goed, we bereiden ons voor en ik vervolgens op het bed. Toen kwam het hygienische gedeelte, doekjes hier en daar en ze moesten om de vingers heen want anders ging het niet goed. Heel veel gedoe en het ging allemaal erg langzaam, maar dat was belangrijk zei ze. Nou vervolgens kon er dan gepijpt worden, je voelde het wel, ondanks dat het topje van het condoom bol stond van de lucht. Zij tussen de benen buiten bereik, dat ook, anders wilde ze niet.

Vervolgens intiem, er eerst maar voor gekozen haar bovenop te zetten, ik had al wel door dat het een rustige sessie zou worden. Dus weer allemaal gedraai, gefrunnik en zowaar zwaar ademen en vervolgens met een been op mijn buik ging hij er een beetje in en begon ze te wiegen met weer een normaal ademritme. Mja, maar overgegaan naar doggy. Zowaar ging dat wel, best wel lekker ook. Zij in een goede positie en ritme en ik kon lekker doorgaan. Zowaar dacht ik nog richting een einde te kunnen gaan, moesten we ineens wisselen: de benen van de dame bleken de positie niet vol te kunnen houden. Of ik nog afgetrokken wilde worden? Nee, bedankt. Ik was sowieso meer iemand voor een half uur zei ze nog. Maar dat houd jij niet vol, dacht ik toen. Schijnbaar had ze voor die gozer na mij helemaal geen puf meer.

Uiteindelijk kwam er nog wel uit dat ze de vrees had dat het mis ging met de condooms, met de nagels vond ze het maar eng en 2 a 3 per 100 zouden sowieso niet goed zijn. Het voelde allemaal als een paniekerige nieuweling aan, ik begreep niet helemaal of ze dat nou was.

Deze meid ziet er leuk uit, maar heeft voor mij geen herhalingsgevaar.
 
Laatst bewerkt:
Pijpen
2,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
1,00 ster(ren)
Aftrekken
1,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
15 minuten
Shift
Middag
Dag
Vrijdag
Totale kosten (in euro)
50 (60 door geen wisselgeld)
Algemene beoordeling
1,00 ster(ren)
Nou ik was vanmiddag dus even in den haag en best wel in de stemming. Na paar rondjes heen en weer gelopen te hebben. Viel deze dame dus het meeste op. (Deze reviews dus niet gelezen)

Bij binnenkomst vroeg ik netjes what are your boundaries. Maar die waren er niet. Of ze spreekt zo ontiegelijk slecht engels en wilde gewoon snel naar actie.

Dus ik had 60 bij. Zegt ze het is 50. Ja weet ik maar ik heb niet kleiner en zij ook niet. Dus ik gunde der die 10 extra al.

Maar met die instelling dus prima. Nou eenmaal op bed gaan liggen veel doekjes veel gedoe om em om te krijgen. Wilde ik even helpen mocht ik het condoom niet aanraken. Okay dus ik uitleggen ik heb wel een beetje actie nodig wil ik in de stemming komen. Dus ze begon me wel heerlijk te zuigen maar kwam door dat gekloot moeilijk in de stemming

Kreeg em wel even hard ging ze zitten kutten met het rubbertje en nog even vertellen dat die niet op en top hard is.

Hoppa weer een slappe en al weer wat minuten verstreken. Probeerde ze t nog met der hand. Vroeg of der slipje uit mocht maar mocht der niet eens aanraken toen die uit was. Dus ter laatste hoop dacht ik dan maar even toe kijken en met mezelf spelen om em hard te krijgen. Hard ik em in de stemming zegt ze tijd is om.. 60 euro armer. Niks gedaan geen service niks. Zeker vermijden deze dame.
Ze is echt ontiegelijk lekker maar daar is alles mee gezegd.

dus kort erover gediscussieerd omdat ik geïrriteerd was. Kwam er een andere dvp verder in de gang staan op de uitgang en vroeg wat er was aan haar en toen deden ze er nog lacherig over dat het probleem bij mij lag dat die niet omhoog ging.

Al met al. Skip!
 
Misschien TMM toevoegen in de titel, Wellicht weer houd dat wandelaars om haar te bezoeken.
4 recensies, tot nu toe, en alle vier de recensies 1 ster als algemene beoordeling.

Edit mod: Is niet nodig, gewoon letten op de gemiddelde beoordeling. Blijft daarom belangrijk recensieformulier in te vullen mét het veld 'algemene beoordeling' ingevuld.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Het zou best kunnen dat ze Roemeens is, alhoewel ze goed Italiaans sprak.
For the record Roemeens lijkt niet op Italiaans!
Ik weet er nog een in de Geleenstraat die Roemeens/Italiaans spreekt maar die is niet zo houterig en tijd/geld belust.
 
Intiem
1,00 ster(ren)
Pijpen
1,00 ster(ren)
Gesproken taal
Duits
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
15 minuten
Shift
Middag
Dag
Dinsdag
Totale kosten (in euro)
50
Deze 'Italiaanse' is net gearriveerd uit Duitsland. Naar eigen zeggen.

Ze heeft een lekker lijfje, goede billen en mooie echte tietjes.

Aan het raam was ze leuk maar binnen werd ze zakelijk. Met heel veel doekjes ging de connie om mn slappe pik. Ze begon mechanisch te pijpen, wat niet werkt bij mij. Ze zei dat ze niet ging neuken met een half slappe pik dus bleef ze stug en gevoelloos door pijpen.

Ik gaf aan dat ze even doggy moest gaan zitten met die mooie kont omhoog. Dan ben ik binnen no time hard. Maar dat wilde ze niet. 'Dan zit je met je hand aan je lul'. Een germofobe op de Geleenstraat, dames en heren!

Toen ik op stond en zei dat ze echt even doggy moest zitten wilde ze dat ik mezelf klaar trok. Tijd is voorbij, zei ze.

Ben met een ontevreden gevoel vertrokken.

Geen aanrader dus.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Dat gedoe met die doekjes is typisch Amsterdams, daar is dat onderdeel van de GGD voorlichting. Ik meen me te herinneren dat ik haar nog heb zien staan in de Sint Annendwarsstraat. Dat was toen zo'n twee/drie jaar geleden tijdens de hele Corona happening.

Ga hier dus niet naar binnen want dan ben je gewoon je geld kwijt.

Ben benieuwd hoe lang ze het hier gaat volhouden.
 
Pijpen
1,00 ster(ren)
Aftrekken
1,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Onvoldoende
Origine
Oost-Europees
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Shift
Middag
Dag
Zondag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
1,00 ster(ren)
Het belangrijkste eerst: ga hier NIET heen!

Pff, had ik dit draadje maar eerder gelezen. Mijn aller, aller, aller slechtste ervaring ooit in de Geleenstraat (en ik heb een behoorlijk breed referentiekader). Had ik dit draadje maar eerder gelezen.

Gevallen voor haar uiterlijk en bij gebrek aan beter tijdens een karige bezetting in de straat tijdens de vakantieperiode. Het bovenstaande kan ik absoluut beamen. Eenmaal op bed een hoop gefrunnik met doekjes en het condoom. Ik mag het condoom niet aanraken, maar zij ook niet. Dat gehannes verpest de sfeer en geilheid al compleet. Daarna begint ze te zuigen, waarbij ze alleen mijn eikel soms helemaal, dan weer half in haar mond neemt. Ze heeft best mooie tieten, maar zodra je die vastpakt, begint ze na 10 seconde al te zeuren dat ze erg gevoelig zijn. Dan maar neuken... dacht ik.

Ze gaf aan dat mijn lul te groot was en dat neuken niet kon. Nu heb ik een mooi stuk gereedschap, maar een dame heeft mij nog nooit geweigerd, dan wel deze smoes gebruikt. Na mijn opmerking dat ik het heel slecht van haar vond een hoop gezeur. Ik had dat bij het raam aan moeten geven (wat dan?), dan alleen pijpen toch ook lekker was, etc. Ik heb het condoom er zelf maar afgetrokken, heb mijn kleren aangetrokken en ben direct vertrokken met de opmerking dat ze de allerslechtste service ooit heeft gegeven en de onbeantwoorde vraag of ze er zelf voldoening uit haalt om mannen te belazeren.

Deze mag absoluut in de rubriek te mijden meiden, en ik hoop dat de owners van het pand meelezen en haar er morgen nog uitzetten. Zij verpest de doorgaans toch wel goede reputatie van de dames van Geleenstraat 23 enorm.

p.s. Mijn beoordeling rondom hygiene heb ik een onvoldoende gegeven, omdat dit compleet over the top was.
 
Ze doet het misschien niet vrijwillig. Gewoon overslaan en doorlopen. Zo is ze ineens weg.

//Edit mod: zonet een riedel berichten hier verwijderd. Dit topic is een recensietopic, graag geen slow chat hier. Ook niet nodig keer op keer te vermelden hoe waardeloos dame wel niet is.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Natalia nu in Amsterdam gespot op de Ruysdaelkade 141 links beneden. Geen idee of dit tijdelijk op permanent is.
 
Laatst bewerkt:
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan