Recensie Natalie, Amersfoort 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik ben bij haar geweest. De dame spreekt gewoon Nederlands. Woont al tijdje hier. Zeer mooie dame als op de foto's. Alleen heel erg clean en afstandelijk. Aftrekken zonder condoom doet ze bijvoorbeeld helemaal niet. Voorspel en opwarmen zit er ook echt niet in. Was geen succes. Zeker geen herhalingsgevaar voor mij.
 
Ik ben bij haar geweest. De dame spreekt gewoon Nederlands. Woont al tijdje hier. Zeer mooie dame als op de foto's. Alleen heel erg clean en afstandelijk. Aftrekken zonder condoom doet ze bijvoorbeeld helemaal niet. Voorspel en opwarmen zit er ook echt niet in. Was geen succes. Zeker geen herhalingsgevaar voor mij.
Hai,

Natalie hier, ik wil even op dit bericht te reageren.
Want hoe je het omschrijft is uiteraard niet voor iedereen het geval.
Het is erg belangrijk dat mannen niet vergeten om zichzelf te verzorgen jullie zouden ook geen onverzorgde dame willen.
Verder is mijn appartement voorzien van een douche waar je zeker gebruik van mag maken voor als je wellicht van te voren geen tijd hebt gehad.
Het is toch heel jammer dat je het zo ervaren hebt ervaren maar hygiëne is erg belangrijk ondanks dat je betaald.
 
Hai,

Natalie hier, ik wil even op dit bericht te reageren.
Want hoe je het omschrijft is uiteraard niet voor iedereen het geval.
Het is erg belangrijk dat mannen niet vergeten om zichzelf te verzorgen jullie zouden ook geen onverzorgde dame willen.
Verder is mijn appartement voorzien van een douche waar je zeker gebruik van mag maken voor als je wellicht van te voren geen tijd hebt gehad.
Het is toch heel jammer dat je het zo ervaren hebt ervaren maar hygiëne is erg belangrijk ondanks dat het betaald.

Dus je pijpt wel zonder? Of doel je op dat je schone piemels wel zonder condoom aftrekt?

😂
 
Verwacht wordt dat je al schoon komt aangezien je gewoon lekker hoort te douchen elke dag. Mocht je van je werk komen of van het sporten heb ik een douche dus waar je gebruik van kan maken.
 
Extra's
  1. Anaal
Gesproken taal
Nederlands
Duur van bezoek
30 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/shemales/prive-ontvangst/amersfoort/9387079-natalie
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Onlangs Natalie bezocht, spreekt goed Nederlands dus dat is fijn.

Het was geen heel succesvolle sessie, maar ik weet niet zeker of het nou aan de wederpartij lag of dat ik van te voren beter voor 45 min ofzo had kunnen gaan.

Ik miste een beetje het enthousiasme... maar misschien verandert dat wel als je vaste klant bent zoals ik bij anderen weleens heb gemerkt.

Ik ga denk ik nog wel een keer terug, want het is wel echt een knappert.
 
Gesproken taal
Nederlands
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Duur van bezoek
45 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/shemales/prive-ontvangst/amersfoort/9387079-natalie
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Natalie vandaag voor de tweede keer bezocht en deze keer ging echt beter. Is vriendelijk, onthoudt goed waar je wel en niet van houdt en kijkt je lekker intens aan met die ondeugende ogen. Als je duidelijk aangeeft wat je wil dan komt het goed.

Het neuken ging een beetje moeilijk vanwege mn dikke lul, maar de minuten waarin het lukte waren zeer aangenaam.

Op het einde ook nog een beetje gepraat, het is een leuk persoon. Absoluut herhalingsgevaar. Als je de looks aantrekkelijk vindt en je woont in de buurt dan kan ik Natalie zeker aanbevelen. Maar je kan dan wel het beste 45 minuten doen denk ik.
 
Laatst bewerkt:
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan