Recensie Natalie, Amsterdam, Bloedstraat

  • Onderwerp starter Voormalig lid 2899
  • Startdatum

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
V

Voormalig lid 2899

Guest
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
BDSM spel
5,00 ster(ren)
Kontlikken bij klant
5,00 ster(ren)
Anaal bij klant
5,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
5,00 ster(ren)
Anaal bij sekswerker
5,00 ster(ren)
Highclass companion
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Anaal
  2. BDSM Klant dominant
  3. Soft SM
  4. Voetfetish
  5. Kontlikken door klant
Gesproken taal
Spaans
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Donderdag
Donderdag bij Natalie geweest.
Zuid-Amerikaanse shemale.
Prachtig groot lichaam.
Super vrouwelijk gevormd.
Grote jan.
Bij de deur 50 afgesproken.
Zij zou haar best doen.
Zelf onervaren kick er wel op.
Nou dat heb ik geweten.
Zij veerkracht je gewoon 30 minuten lang en stopt niet.
Gewoon een geile stier.
Was erg spannend maar voor mij te veel.
Ik ben er niet in thuis.
Vind het alleen vaak geil om te zien.
Wat een hammer.
Wel leuk om mee te maken.
Zij zit vanaf de gracht links precies op de hoek.
 
Gewoon de gracht in je rug.
Linker kant. 4 de raan uit mijn hoofd
Hoek.
Gordijnensteeg.
Voor Erika rechter raam hoek. .
Gewoon de hoek bloedstr gordijnensteeg.
 
Overdag?
Kleine shemale maar met grote lul? Altijd een discolamp aan. Showt meteen dr lul

Die verkracht je gewoon ja. Maar die heet geen Natalie volgens mij.

deze kamer?
 

Bijlagen

  • F4464DE9-B3DB-41E5-8D82-3A01422C80B3.jpeg
    F4464DE9-B3DB-41E5-8D82-3A01422C80B3.jpeg
    112,2 KB · Weergaven: 70
Overdag?
Kleine shemale maar met grote lul? Altijd een discolamp aan. Showt meteen dr lul

Die verkracht je gewoon ja. Maar die heet geen Natalie volgens mij.

deze kamer?
Die blonde werkt er al een tijdje. Nooit naar binnen geweest, maar als ze goed is (voor 50 euro), dan ga ik zeker een keer bij haar naar binnen. De laatste kamer aan de linkerkant (vanaf de gracht) is de kamer naast haar. Laatste tijd (meerdere donderdagen en afgelopen zondag) niemand in die kamer zien werken.
 
Ja die ik bedoel is idd blond. Ze heeft wat weg van Emily maar dan een grote lul en top. Ze ramt dr lul er zonder genade kei hard in en dat gaat zo 20min door. Je moet er van houden

Maar ik heb nu dus geen idee wie Natalie is.
Ik heb nu eigenlijk meer interesse in die blonde. Ben er altijd voorbij gelopen, toen Bettina nog in de Bloedstraat werkte. Die is begin maart 2022 pas weer terug uit Ecuador. Ik wist niet, dat die blonde grootgeschapen is. Volgens mij jaren terug met Paloma en haar nog wezen stappen. Hopelijk werkt die blonde, als ik de volgende keer (waarschijnlijk op een donderdag) door de Bloedstraat loop. :p:p:p
 
deze week veel in de bloedstraat geweest. heb me veel laten neuken en fisten maar de allermooiste shemale van allemaal is die hele grote blonde Nederlandse weet haar naam niet. ben vroeger vaker bij haar geweest. het jammere is dat ik haar perfect vind qua uiterlijk, prachtige kop met mooi bos haar heerlijke borsten en kont en een heerlijke lul en dan die benen. geweldig!maar ze is heel zakelijk en trekt je financieel leeg, geeft op sex gebied weinig, maar wat een heerlijk mens! zou alles geven om haar te hebben.
 
deze week veel in de bloedstraat geweest. heb me veel laten neuken en fisten maar de allermooiste shemale van allemaal is die hele grote blonde Nederlandse weet haar naam niet. ben vroeger vaker bij haar geweest. het jammere is dat ik haar perfect vind qua uiterlijk, prachtige kop met mooi bos haar heerlijke borsten en kont en een heerlijke lul en dan die benen. geweldig!maar ze is heel zakelijk en trekt je financieel leeg, geeft op sex gebied weinig, maar wat een heerlijk mens! zou alles geven om haar te hebben.
De enige Nederlandse shemale op de Wallen, is Kelly, niet te verwarren met post-op BB-Kelly, die ook wel eens op de Wallen is te vinden.
 
Ik denk idd dat haar naam is. Ben je wel eens bij haar geweest?
Ik heb Kelly meerdere keren geneukt, ook heb ik me een aantal keer door haar laten neuken. Vroeger noemde ze zichzelf ook wel eens Sam/Sammy. De laatste keer, is zeker een jaar of 4/5 geleden. Het enige dat ik er nog over kwijt wil, is dat ik het wel zo verfrissend vind, afentoe een Nederlandse shemale.

Zullen we het hier verder wel on-topic, dus over Natalie laten?
 
Laatst bewerkt:
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan