Recensie Natalie, Brugge 4,40 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Kustbewoner

Newbie
9
23/06/22
8
2
Zoenen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen op lichaam
  2. Penismassage
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/massage/natalie-biedt-erotische-massages-aan-in-brugge.html
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Gisteren bij deze Thaise dame geweest voor een erotische massage. Ontvangt in het centrum van Brugge en spreekt goed Engels.
Parkeren in een nabijgelegen parkeergarage en paar minuutjes gelopen. Ik werd ontvangen door een dame met een mooi gezicht
en een sexy outfit. Ze stelde me op mijn gemak en bood me iets te drinken aan. Daarna meegelopen naar boven, uitgekleed en ik
werd netjes gewassen. Daarna een stevige professionele massage gekregen met een erotisch tintje (body-to-body massage met een handmatig hoogtepunt).
Ik heb € 100 betaald voor een uur en dat is ruimschoots volgemaakt. De dame kijkt niet op de klok en geeft zich volledig. Haar lichaam vind ik perfect,
niet zo klein en skinny als de meeste Thaise dames, maar gewoon goed in proportie. Helemaal relaxed na ruim een uur weer naar buiten gegaan.
Misschien dat er meer mogelijk is met deze dame, maar daar kwam ik niet voor. Wat mij betreft zeker voor herhaling vatbaar.
 
Laatst bewerkt:
Vroeger bijna weekelijks geweest toen ze bij Angel Thai werkte. Na tijdje was meer mogelijk, mss wel direct als je het vraagt.

Betaal je wel 50 euro meer voor. Pijpt redelijk goed, CIM niet mogelijk, neuken mag doggy en dan kan je gerust doorpompen.

Gestopt met gaan omdat het beetje te goed klikte van haar kant. Of fakte ze toch. Ik zoek geen vrouw ;)
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gisteren na lange tijd Brugge weer eens bezocht. Natuurlijk de kans waar genomen om deze Thaise dame weer eens te bezoeken. Afgesproken voor een uur via de App. Afgaande op de reacties kon er dus meer met deze dame en dat wilde ik zelf ook wel eens aan den lijve ondervinden. Daarom tijdens de massage aan haar gevraagd of er meer mogelijk was, en ja dat kon. Natalie wilde hier wel een supplement voor hebben van € 50. Nadat de financiële kant was afgehandeld begon zij me lekker te pijpen zonder condoom. Ze zei er wel bij dat ik niet in haar mond mocht klaarkomen. Ik gaf aan dat ik haar ook wel wilde beffen en jaar hoor, ze draaide haar billen naar me toe en daar lagen we in standje 69, haar poesje rook en smaakte heerlijk. Ik heb het idee dat ze iets voller is geworden sinds de laatste keer dat ik haar heb bezocht, maar ze heeft toch een lekker lichaam. Het pijpen was erg goed en mijn ballen werden niet vergeten (ik heb ze wel geschoren). Daarna ging er een jas over mijn jongeheer en ging ze bovenop me zitten. Lekker warm binnenin dat poesje zeg. Na zo een tijdje te zijn bereden van positie gewisseld en in doggystyle lekker klaargekomen. Jasje eraf, schoongemaakt en uiteindelijk nog even gemasseerd. Ze doet dit werk om haar familie in Thailand te onderhouden, Ik denk dat mijn volgende bezoek aan Brugge niet lang op zich laat wachten.
 
Laatst bewerkt:
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen op lichaam
  2. Penismassage
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/profiel/nathalie-1758/
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Ik kon het niet laten en ben vandaag weer eens in Brugge geweest. Ook een bezoekje aan Natalie gebracht. Ze is niet veel veranderd en ook de massage en de extra's zijn nog hetzelfde, hoewel ze me vertelde dat ze wel iets kieskeuriger is geworden. Er zijn ook bezoekers die intiem zonder condoom proberen verelde ze me en daar is ze niet van gediend (gelukkig). Het blijft een hele vriendelijke dame en ik snap niet dat er niet meer recenties van haar zijn. Ik ben toch niet de enige die haar bezoekt? Overigens is de link naar de website niet werkend meer kwam ik achter. Ze staat echter nog wel gewoon op redlights, met een nieuwe link.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
2,00 ster(ren)
BDSM spel
2,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Kontlikken bij klant
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Bare seks
  2. Beffen
  3. Klaarkomen op lichaam
  4. Pijpen deepthroat
  5. Pijpen zonder condoom
  6. Vingeren

Gisteren nog eens langsgeweest bij nathalie, voor massage en meer, ik ken haar al van toen ze bij angels thai werkte, eens binnen op haar apartementje vroeg ze beneden of boven? Normaal gezien neem ik haar altijd beneden in haar living, waar ze start met een lichte massage maar waar ik haar vlug alle hoeken van laat zien, inclusief de open keuken. Ik koos deze keer voor boven (airco) en zonder condoom, " ok wash your boy then" zei ze lol, na het wasje ging ze aan de deur van haar badkamer door de knieen en begon mij deeptroath te pijpen, dat doet ze eigenlijk wel goed, na over te gaan tot een goeie facefuck begaf ze haar naar haar klein slaapkamertje,(weinig beweegruimte), ik zette haar op de zijkant van het bed zodat ik haar van in de deuropening kon pompen, ik plofte mijn vriend bare in haar reeds kletsnatte kut,die ze guitig achteruit stak. Wel.. het was lang geleden dat die gevuld werd waarschijnlijk want ze gilde erbij..."comon fuck me, but don't cum inside" zei ze toen ik haar omdraaide en haar staalhard neukte met haar voetjes in haar nek, ze is nog bendy ook! Na een 5 tal minutes volledig los op haar te gaan heb ik dan maar haar buik en tieten volgespoten..."thank you" zij ze! Beetje vreemd! Wel...dit was 1 van de betere momenten bij haar moet ik zeggen,ze stond bloedheet, ik ga binnenkort nog wel eens terug.
 
Laatst bewerkt:
Ik was gisteren weer in Brugge en heb Nathalie weer eens bezocht en wilde vandaag verslag doen. Ik heb voorgaande recencies met enige verbazing gelezen, mede omdat Nathalie mij eerder verzekerd heeft dat ze geen sex heeft zonder condoom (wel pijpen natuurlijk, maar welke dame doet dat tegenwoordig niet 😊). Ik herken wel de beschrijving van het appartement en de kleine slaapkamer, dus ik wil het verhaal van Neo_cutigenal niet in twijfel trekken, maar gisteren kon ik niet met Nathalie "poepen" zoals ze dat noemt omdat ze deze week haar stonden had. Ik heb een heerlijke massage gehad, was wel erg heet op het slaapkamertje en ben handmatig tot een hoogtepunt gebracht. Ik heb toch enige twijfel over de verhalen waarin sprake is van sex zonder condoom, mede omdat Nathalie hier naar mij toe heel duidelijk aangeeft dit niet te doen. Misschien scheelt het dat ik hier ook niet om vraag. In ieder geval, Nathalie blijft een mooie verschijning en ik ga vast weer naar haar toe, maar ik hou het wel veilig, voor haar maar zeker ook voor mij😁.
 
iK heb afgezegd nadat ik adres kreeg.
Klein straatje en direct voor en aan de zijkant van deur overvol terras van restaurant.
2 stoeken stonden zelfs een kwart voor de deur.
Weinig prive man.
 

Gisteren nog eens langsgeweest bij nathalie, voor massage en meer, ik ken haar al van toen ze bij angels thai werkte, eens binnen op haar apartementje vroeg ze beneden of boven? Normaal gezien neem ik haar altijd beneden in haar living, waar ze start met een lichte massage maar waar ik haar vlug alle hoeken van laat zien, inclusief de open keuken. Ik koos deze keer voor boven (airco) en zonder condoom, " ok wash your boy then" zei ze lol, na het wasje ging ze aan de deur van haar badkamer door de knieen en begon mij deeptroath te pijpen, dat doet ze eigenlijk wel goed, na over te gaan tot een goeie facefuck begaf ze haar naar haar klein slaapkamertje,(weinig beweegruimte), ik zette haar op de zijkant van het bed zodat ik haar van in de deuropening kon pompen, ik plofte mijn vriend bare in haar reeds kletsnatte kut,die ze guitig achteruit stak. Wel.. het was lang geleden dat die gevuld werd waarschijnlijk want ze gilde erbij..."comon fuck me, but don't cum inside" zei ze toen ik haar omdraaide en haar staalhard neukte met haar voetjes in haar nek, ze is nog bendy ook! Na een 5 tal minutes volledig los op haar te gaan heb ik dan maar haar buik en tieten volgespoten..."thank you" zij ze! Beetje vreemd! Wel...dit was 1 van de betere momenten bij haar moet ik zeggen,ze stond bloedheet, ik ga binnenkort nog wel eens terug.
Hoeveel heeft dit grapje gekost en /of hoe geloofwaardig is dit dan??????????
 
iK heb afgezegd nadat ik adres kreeg.
Klein straatje en direct voor en aan de zijkant van deur overvol terras van restaurant.
2 stoeken stonden zelfs een kwart voor de deur.
Weinig prive man.
Ja dit klopt. Maar ik vind het zelf niet zo'n probleem. Ze opent de deur vlotjes en de mensen die op het terras zitten zijn volgens mij vrijwel allemaal toeristen. Niemand weet wat je daar komt doen hahaha. Als ik na een uurtje naar buiten kom zitten er weer anderen. Binnenkort ga ik haar weer eens opzoeken.
 
Vorige week voor de eerste keer bij haar langs geweest. Is inderdaad een heel mooi meisje.
Nadat ik in het kleine kamertje mijn kleren had uitgedaan kwam ze snel ook naakt binnen. Wow, wat een mooi lichaam: perfecte borsten met mooie tepels, een zacht strak poesje... Van het zicht alleen kreeg ik al een erectie.
Ik mocht op mijn buik gaan liggen, mijn benen redelijk gespreid, met mijn stijve penis plat naar achteren. Ze begon dan met haar hardere massage, zoals afgesproken, en begon ook al snel mijn penis en ballen te teasen: zo heerlijk als een meisje dit doet.
Na een tijdje hefte ik mijn poep wat op zodat ze nog beter kon teasen langs vanachter. Ik kreeg nog een hardere stijve en moest mij dringend draaien om wat pauze te kunnen nemen, anders zou ik al klaargekomen zijn.
Eens omgedraaid begon ze aan een zalige penismassage, waarbij ze ook de balletjes en omgeving daarrond niet vergat. Ik verwittigde haar dat ik nogal explosief klaarkom, en niet veel later schoot ik al schokkend mijn sperma in het rond. Ze moest er mee lachen en vond het speciaal 😊.
Daarna nog zachte massage gekregen om te bekomen.
Mij ziet ze snel terug.
Misschien vraag ik haar dan om meer. Gepijpt worden door haar mooie mondje lijkt mij ook zalig. Ik zie wel volgende keer...
 
Ik heb niet zo lang geleden Natali bezocht. Ik voel me niet in de zak gezet, maar 'waw' vond ik het zeker niet.
Ik werd vriendelijk ontvangen. Ze is behoorlijk mooi, weliswaar niet zo slank als de foto's misschien doen vermoeden, maar het heeft me niet gestoord.
Ik betaalde 150 euro: pmc, nmc, rimmen, massage. Ze bood intiem zonder condoom aan voor 100 euro meer, maar daar heb ik vriendelijk voor bedankt.
Onze afspraak speelde zich af in de zetel, want naar haar zeggen was haar vriendin boven met een andere klant.
De hygiëne was zeker ok, maar het wrijven van mijn penis (zonder condoom) tegen haar (natte) vagina is niet zonder risico, en dat heb ik ook aangegeven.
Natali moet hebben aangevoeld dat ik op het einde van de rit toch niet zo enthousiast was, en op het einde zei ze dat ze mij de volgende keer zou verwennen in bed (ipv in de zetel) en dat ze dan erg haar best zou doen.
Conclusie: goed voor 1 keer, maar geen herhalingsgevaar.
 
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen op lichaam
  2. Penismassage
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/massage/natalie-biedt-erotische-massages-aan-in-brugge.html
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Onlangs Nathalie bezocht in centrum Brugge. Ze is iets voller dan haar foto's op RL maar zeker prachtige body (zeer zacht van karakter).
Vriendelijke ontvangst en drankje aangeboden.
Samen naar slaapkamer en geld afrekenen.
Haalt teiltje water uit badkamer en komt naakt in slaapkamer alles proper wassen.
Al wat teasen (fijn). Draaien op buik.
Dan gevraagd voor hardere massage en ook gekregen.
Terug omdraaien en begint met leukere 'werk' (pijpen en aftrekken). Doet veel
moeite en ik kom tot heerlijk orgasme. Dan meer knuffelen, strelen en zoenen.
 
Massage met hoogtepunt
3,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen op lichaam
  2. Penismassage
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/massage/natalie-biedt-erotische-massages-aan-in-brugge.html
Totale kosten (in euro)
60
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Na het lezen van de reacties enkele weken terug toch ook eens langsgeweest bij Nathalie.

Na enkele smsjes mocht ik al langsgaan. Bij het openen van de deur schrok ik wat toen ik merkte dat er nog een iets oudere dame in de zetel onder een dekentje lag(op haar gsm te tokkelen). Maar trok mij er niet van aan want ik kwam voor Nathalie.Ik mocht afrekenen beneden, had een half uur genomen kwestie dat ik kon kijken of er een klik was en haar massage goed was.

Bij het naar boven gaan begon Nathalie tegen de andere dame in haar taal te praten ik verstond er geen bal van.

Eens op de kamer kwam de andere dame met haar teeltje water binnen had direct door dat zij mij ging masseren. Ik vroeg waar Nathalie bleef want ik had met haar een afspraak gemaakt.

Na een paar rare blikken van de dame riep ze Nathalie naar boven om mij te komen masseren. Ze excuseerde haar en vertelde dat ze soms afwisselden...

De Zin was al iets minder maar toen ze haar uitkleede was die er direct terug. De massage die ze mij gegeven heeft gaf mij geen waw gevoel en het manuele hoogtepunt was ook maar gewoon beetje aftrekken en geile woordjes zeggen.

Na de massage vertelde ze mij dat ze ging pijpen bij volgende afspraak. Maar zal niet direct terug gaan. Ik denk dat ze veel doet als je maar extra euros mee hebt. En het allemaal wat zonder gevoel is. Ik kan fout zijn maar ik verkies dan toch liever een goede massage met teasen dan seks.
 
deze week weer een bezoek aan Brugge gebracht. Natuurlijk de kans waargenomen om ook een afspraak bij Nathalie te maken. Grappig om te lezen dat iedereen de bezoeken aan Nathalie anders ervaart. Het is natuurlijk wel zo dat als je vaker komt en een band opbouwt de bezoekjes steeds beter worden. het is denk ik ook belangrijk dat er een klik is. In ieder geval was mijn bezoekje weer de moeite waard. Ik heb een uurtje genomen voor €150. Daarbij is pzc en nmc inbegrepen. stevige massage gekregen, daar houd ik van. Daarna langzamerhand de erotiek opbouwen zodat mijn "boy" in volle sterkte kwam. eerst wat handwerk, daarna heeft ze me heerlijk diep gepijpt. daarna de rollen omgedraaid en heb ik minutenlang haar licht behaarde "girl" met mijn tong verwend. Daarna condoom erover en in verschillende standjes heerlijk geneukt. Zij boven, ik boven en vervolgens in doggy het condoom flink gevuld. in doggy mag je best stevig doorstoten. bij het afscheid nog een dikke zoen.
 
Massage met hoogtepunt
3,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Penismassage
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/profiel/n-a-t-h-a-l-i-e/
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Zo heel af en toe bezoek ik nog eens een Thaise dame maar helaas vergelijk ik teveel met vroeger jaren en vind ik het meestal maar zus en zo qua service...
Last minute ingeving ook nadat andere afspraak afgesprongen was.
Inderdaad zeker geen discrete ingang deur langs beide kanten ingespoten met terrasstoelen. Vriendelijk ontvangen met drankje, ze zei normaal ontvang ik zo niet (niet geschminkt en gewone kledij) maar had net inkopen gedaan. Persoonlijk vond ik ze qua gezicht niet zo knap, body OK wat rolletjes maar zeker niet slecht.
Wasje gedaan op bed en begonnen. OK massage, beetje babbelen, body to body twee drie minuutjes en vrij snel omdraaien. Kwak olie over de pik en begon er direct aan. Na tijdje vraag ik euhm nu al finish?? Neenee zegt ze wat wil je nog doen? Rare vraag. Wil je mij masseren? OK dan...Aanraken overal maar aanzet tot beffen liet ze niet toe. Zij terug aan zet en terug focus pik, die wel wat complimenten kreeg en de vraag of ik veel "poepte" (niet zoals de Nederlandse betekenis 😁).
Vond de afwerking nogal fors weinig finesse.
En baf dan was het gedaan na kleine 50 minuten. Kan ik niet goed tegen, een uur is een uur. Verschil tussen half uur en uur is 40 dus reken uit wat die 10 minuten kosten.
Dus weer eens bevestigd, service is bij de meesten niet meer als vroeger. Money is all that counts.
 
Terug
Bovenaan Onderaan