Recensie Natalie - Pieter Vanderdoncktdoorgang nr. 15, uiterst linkse 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Nathalie (Vanderdonckdoorgang Open gedeelte - buiten beschouwing gelaten zijn al mijn onderstaande goede ervaringen (nachtshifts) - al dan niet tijdelijk en om diverse redenen - weg uit de Rosse Buurt te Gent.

Antonia Schepenenvijverstraat 23/3 (onverwacht niet meer gezien op vrijdag 30/07..., reageert niet meer op sms)
Anna bar Navy 2 middelste raam (is boos op mij en gunt mij geen blik meer sinds ze me - vermoedelijk - zag binnen gaan bij Alexandra)
Vanessa Schepenenvijverstraat 19A /2 (wellicht definitief weg al weet je nooit met haar)
Alexandra Schepenenvijverstraat bar Vogue 21/3 (verlof)

Kan iemand mij een goed advies geven in de Rosse Buurt Gent (liefst dame nachshift aub + graag straat, huis en vensternummer als het kan: nummering zie plattegrondsplan Rosse Buurt Ghent)

Hartelijk dank Dorisday.
is gent stamcafe topic geen betere topic om zo'n algemene vraag te stellen ipv in natalie haar topic specifiek?


Dus had ik het toch goed begrepen en blijft ze nog deze week en vannaf volgende week denk ik 14 dagen vakantie
denk dat ze het zelf niet zeker weet toen ze tweemaal verschillende dingen zei tegen verschillende mensen :)

toen ik ze bezocht vrijdag zei ze ook dat het vandaag (of wast nu zaterdag) haar laatste dag ging zijn, sowieso was duidelijk dat ze deze week niet aanwezig ging zijn.

Blijkbaar niet.
Blijkbaar lijkt het erop (dont shoot me if I'm wrong) dat ze deze week (en weekend?) blijft, zoals ze eigenlijk allereerst zei tegen mij toen ik ze bezocht sinds ze terug is gekomen.


Maakt op zich niet uit, feit is dat ze er is, en dat men er maar van kan genieten!
Want tzal wel ne keer lukken dat ze echt afwezig zal zijn, en ik zou wel wedden dat dat dus vanaf volgende week is.

Enjoy while you can guys!!!
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen deepthroat
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
15 minuten
Shift
Middag
Dag
Zondag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
3weken geleden is bij geweest,zeer vriendelijk ,knap en voor 50 euro leuk dat ballen zuigen er standaard bij zit maar alles is duidelijk routine... mss eens wat langer bij blijven vlgnde keer. Een klein heet machine
 
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
A
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
15 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Donderdag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Zozo, Nathalie had ik deze week nog niet zien staan en ook al van vorig jaar geleden dat ik ze bezocht.
Dus gekozen voor deze dame.
Zoals andere keren mocht ik eerst mijn schoenen uitdoen en de rest deed ze zelf zoals gewoonlijk,
ze zoende mijn tepel en dan zoende ze mijn ballen om daarna rechtstaand gepijpt te worden en dan nog een beetje verder doen op bed,
lichaam vlot betasten is altijd top, voor mij toch.
Daarna het intieme, in missio pos. zette ze net als de vorige keer haar linkerhand tegen mijn borst wat niet echt aangenaam is, je hebt het gevoel dat
daar iets zit wat niet thuishoort en niet echt comfortabel overkomt, ze dacht dat ik anders haar mss ging zoenen maar dat liet ze enkele keren ervoor ook toe,
de vorige keer niet en nu ook niet maar als ze dit echt niet wil zal ik haar niet pushen!
De 2 andere standjes waren dan weer van het niveau van vroeger, reverse cowgirl pos. en cowgirl pos., het duurde iets langer dan gewoonlijk en zei dat mijn tijd bijna om was en dat ik gerust langer mocht blijven voor 50 euro meer.
Ik heb deze dame meer dan 5 keer bezocht wel over meer dan anderhalf jaar inclusief coronatijden en eigenlijk vond ik ze vroeger beter.
Niet dat het slecht is maar het speelse is wat verminderd en ze is ietsje afstandelijker geworden.
Nochtans behoort ze tot een zeer beperkt aantal dames die ik meer dan 5 keer bezocht.
Ik ga niet meer met zo een uitbundig gevoel buiten dan vroeger.
Ik bezocht deze dame in de vooravond, wel het is een lekker weertje en beter dan de voorgaande dagen, ik ga een paar uurtjes wandelen en dan ga ik de volgende bezoeken!
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan