Recensie Natalya, Amsterdam, Bloedstraat 3 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Tojusti

Newbie
4
23/03/23
9
1
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Anaal bij klant
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
C
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Penislengte
18
Lichaamsbouw
Stevig
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Dinsdag
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Ik heb duidelijk last van lentekriebels want na een bezoek aan Leida afgelopen vrijdag had ik nu ineens zin in een lekkere pik in mond en kont. Zoals ik in andere berichten lees is het met de populatie transen in de bloedstraat e.o matig gesteld. Natuurlijk zag ik Paloma en Bettina, maar ik had vandaag zin in een nieuwe ervaring. Na een paar rondjes te hebben gewandeld geïnformeerd bij deze dame recht tegenover Bettina. Dat vond ik wel een beetje ongemakkelijk want ik kom wel vaker bij Bettina en dan voelt dit toch een beetje als vreemdgaan. Natalya uit Panama stond mij netjes en zakelijk te woord. Voor 50 euro een kwartier of 100 euro voor een half uur. Voor het laatste gekozen en afgesproken dat we zouden tongzoenen, pijpen en neuken. Na te hebben uitgekleed op bed gaan zitten waar Natalya haar gereedschap al in stelling had gebracht. Haar pik is niet te groot en niet te klein en wordt lekker hard. Ik kon hem lekker ver in mijn mond steken wat zij ook wel fijn vond. Het tongzoenen was een beetje oppervlakkig. De volle lippen gingen wel wat van elkaar maar ik hou toch meer van het deep tongen met veel passie.
Na elkaar over en weer te hebben verwend met onze monden gingen we tegenover elkaar zitten met onze billen tegen elkaar. Met onze pikken tegen elkaar trok ze ons simultaan af wat ook erg geil was. Dat hebben we ook een aantal keer afgewisseld. Toen was het tijd om geneukt te worden. Ze bood eerst haar eigen kontje aan maar daar was ik niet voor gekomen. Rubbertje er om en een beetje glijmiddel en ze gleed gemakkelijk bij mij naar binnen in missio stand . Ze neukte prettig, niet te hard en op zoek naar wat ik lekker vond. In het zelfde tempo ging ze mij er bij aftrekken waardoor ik niet al veel later mijn zaad op mijn buik spoot.
Ik vond het een prima ervaring, voor herhaling vatbaar. Ze spreekt goed engels en volgens mij kun je alle wensen kenbaar maken. Ze geeft ook aan dat ze gaat voor kwaliteit, ze ziet klanten denk ik graag terugkomen
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan