Recensie Natalya/Lina, Amsterdam (voorheen Almere) 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Ronnywest

Stamgast
849
23/09/21
456
56
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
2,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
  2. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
45 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/almere/5891874-lina
Totale kosten (in euro)
120
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Afspraak gemaakt met ene Sara die mij in de faunabuurt kon ontvangen ding niet door omdat Mw op afgesproken tijdstip en plek niet meer reageerde.
Met Lina lukte afspreken wel die tevens twee account blijkbaar heeft, of haar beheerder gebruikt haar foto`s omdat er een dame tijdelijk niet aanwezig is....however er zal wel een redenen voor zijn.
Natalya dus Lina ziet er uit zoals op de foto`s, niet veel dikker maar naar mijn smaak alles lekker vol op de juiste plaats.
Pijpen was rustig aan en geen deepthroat helaas, dit doet ze op haar knieën als je op bed ligt en naar een tijdje neemt ze een ander positie op bed. Jammer dat pijpen niet in de top 25 komt maar was ook niet zo slecht dat je kon zeggen laten we maar over gaan op wat anders.
Intiem in diverse posities gedaan wat min of meer standaard dingen waren, af en toe een kusje en geen tz (hoeft van mij ook niet).
Natalya maakte uiteindelijk de tijd vol door een lekkere massage maar greep af en toe wel naar de telefoon, dit is ronduit irritant maar van haar kon ik het wel hebben omdat ze duidelijk geen afwerkster is maar toch waar voor je geld een service verleend.
Anaal is niet echt mijn ding en heb het haar ook niet gevraagd, het schijnt dat ze daar wel aan doet. Misschien als ik de volgende keer in de buurt ben het wel doe, lijkt me spannend oor een keer.
 
Ik heb haar vrijdag weer bezocht nadat andere keuzes niet konden afspreken op mijn beschikbare tijd.
Ze ontvangt dit keer in een appartement/studio in Ijburg (in Amsterdam dus) met een soort van plaatjes en gordijnen gescheiden slaapkamer en woonkamer.
Een vriendin van haar zat dus verscholen tv te kijken.
Na wat op opfrissen begon het weer met pijpen, dit keer nam ze het wel diep maar is niet echt haar ding omdat ze af en toe moest kokhalzen.
Intiem wou ze graag anaal, ze bood het zelf aan, ik had het niet eens gevraagd. Met wat glijmiddel kon ze met met weinig moeite hebben en het leek of ze er van genoot.
Klaar komen ging wat moeizaam en heb het waar uiteindelijk handmatig laten afmaken.
Dit keer wel helemaal voldaan weer vertrokken.
Moderator kan Nataly van rubriek verplaatsen
 
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen in mond
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
E+
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amsterdam/5891874-lina#overview
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Gisteren bij Lina in Amsterdam geweest. Leuke Colombiaanse vrouw, maar voor mij niet voor herhaling vatbaar. Communicatie was lastig door gebrekkig Engels van haar kant. Pijpen deed ze wel lekker en ik kwam lekker klaar in haar mond. Mijn lading was verdwenen voor ik er erg in had 🙂. Maar helaas geen GFE.
 
Ik ben er ook ooit geweest. Ze had me gelokt 80 euro all incl. daar aangekomen herkende ik de dame helemaal niet van de foto's. De foto zijn 10 jaar geleden gemaakt en een flinke fotoshop gehad. Zag er op de foto's wel prima uit maar in het echt 10 jaar ouder en 20 kilo voller en zwaarder. Totaal niet mijn type. Mocht 1 uur alles doen voor 80 euro maar hier heb ik voor bedankt. Gezicht was vergelijkbaar met Maradona maar ieder zijn ding 👀.
 

Afgelopen week deze Lina bezocht. Is inderdaad een colombiaanse dame op leeftijd. Ik denk wel dat ze iets ouder is dan de 40 jaar die ze opgeeft maar dat vond ik niet erg. Ik vond dat ze er nog goed uitzag. Ze is wel vriendelijk en gelukkig spreek ik Spaans dus dat maakte het een stuk relaxter.
Als je van grote konten houd zou ik zeker proberen. Haar tieten zijn ook heerlijk zacht en enorm.
Eerst heeft ze me heerlijk pzc daarna gevraagd of ze in standje 69 wilde pijpen zodat ik zicht op haar kutje en kont had.
Tijdens dit standje heb ik ook haar kont gevingerd en lekker open getrokken..
Daarna moest ik die grote kont van haar neuken, ze wilde dit doggystyle en dat is precies waar ik van hou. Ze smeerde wat glijmiddel op haar kontgaatje en ik liet haar haar billen spreiden zodat ik goed zicht had op die enorme billen en haar kontgaatje. Langzaam m'n pik in haar kleine gaatje geduwd en begon haar heerlijk te neuken. Heb haar zo ongeveer 10 min in die positie geneukt waarbij ze haar billen gespreid hield totdat ik in haar kont klaarkwam. Toen ik m'n pik uit haar kont haalde zag ik dat haar kontgat lekker een beetje open stond... 😁 Altijd een geil gezicht om dat te zien.
Daarna even opgefrist, aangekleed, nagepraat en voldaan naar huis.
Was 70 euro kwijt voor ongeveer 20 min.
Ga misschien van de week weer even langs..
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Onvoldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
50+
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
E+
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
20 minuten
Dag
Zondag
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Ja ze is een milf, wat op leeftijd, 45-50, maar alles zit nog heel strak int vel.

Haar gezicht is wat ouder dan de fotos, maar nogmaals haar body is echt de moeite.
Die kont, billen en mega grote mooie zachte joekels maken het meer dan de moeite.
Wat mij het meeste stoorde was haar blond vettig haar 🤣 dus als het dat maar is...🙄

Toen ik ze bezocht in Gent, was de kamer extreem donker en allesbehalve hygiënisch, stadsgenoten zullen wel vermoeden welk adres ik bedoel...
Heb ze spijtig genoeg nergens anders bezocht....nog niet

Toen ze adverteerde op redlights had ze actuele fotos gepost, pm mij als je ze wil zien, heb die nog bewaard op mijn pc.

Ook haar uithoudingsvermogen is meer dan oke, zeker voor haar leeftijd.

Imposante slet die goed bewaard is gebleven...
Het woord mollig vind ik dan ook niet op zijn plaats hier.
Ze heeft zelfs een strakke platte buik, hoe kan je dan mollig zijn? 🤷‍♂️

Haar 'Lina' profile toont zelfs regelrechte actuele fotos, incl. van haar buikstreek!

Hoop dat ze terug es naar BE komt...

Jaren terug had ik een prive video sessie met haar, in Gent, helaas was de kwaliteit vd video niet al te best, dus zou maar al te graag een herkansing willen met deze busty strakke milf 😎
 
Laatst bewerkt:
Afgelopen vrijdag bezocht voor de eerste keer, via profiel Lina afspraak gemaakt via whatsapp om 18u maar op dat tijdstip geen contact meer. Heb een halfuur gewacht op doorgeven exacte adres maar na verschillende appjes en belletjes geen contact. Daarna met andere telefoon geprobeerd via profiel Natalya en daarop binnen 15 min afgesproken, uiteindelijk om 19:15. Niet erg betrouwbaar qua afspraken dus.
Ze is inderdaad wat klein met rondingen op de goeie plek, heeft wat mannelijke trekjes (maradonna 😃 ) maar niet storend. Pijpen zc is ok maar geen afwisseling en ballen werden niet meegenomen, beetje eentonig. Beffen even gedaan en kwam schokkend klaar, of het is een hele goede fake.
Daarna was ze zo geil (of deed alsof) dat ze gelijk wilde neuken, doggy, na een vinger in haar anus dirigeerde ze mijn lul daarheen na een kwak flutschi. Haar kontje is lekker strak. Daarna, waren 20 min bezig, wilde ze me onder de douche sturen maar ik had voor een uur betaald. Dus wat drinken en tweede ronde ingezet. Met kutje spelen mocht niet meer, beetje gepijpt en weer in doggy afgemaakt. je kan wel lekker doorstoten, geen gedoe over formaat enzo..

Conclusie, prima voor een vluggertje maar voor een uur te weinig variatie in het repertoire.

(150460)
 
Ben daar geweest afgelopen week- zij in nu in West. Als je Spaans praat denk ik dat je een veel beter ervaring met haar kun hebben, zij is zeer vriendelijk en weet goed hoe ze plezier moet geven 😬
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan