Natascha, Utrecht

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
En dat is geen misstand? Als jouw scenario juist is, dan lijkt mij dat wel degelijk relevant om te weten.

Je wilt toch ook geen afspraak met een kapper maken en dan merken dat de kapper al met iemand anders een afspraak gemaakt heeft? Zeker niet als je al een aanbetaling hebt gedaan.
 
.Sorry, but that's not abuse. You walked a little blue. The lady has let you stand and opted for one or two easy options. And you were the reserve. Or something

@Aart Nouveau
Hij heeft wel een aanbetaling gedaan....
Begrijpend lezen is soms lastig voor sommige leden... Dit is geen misverstand maar oplichting aangezien een aanbetaling is geweest met no show!
 
Deze dame heb ik een paar maanden terug bezocht, telefoonnummer is nog hetzelfde zie ik. Ik hoefde geen aanbetaling te doen, en heb gewoon een fijn uurtje met haar gehad. Inderdaad vervelend als je aanbetaald en vervolgens geen gehoor meer krijgt.
 
Afspraak via WhatsApp gemaakt. Aanbetaling gedaan van €20,- via bankoverschrijving.

Op het afgesproken tijdstip en locatie in Utrecht geen reactie. Meerdere berichten gestuurd. Ook uren later nog geen reactie. Berichten zijn wel aangekomen (twee vinkjes). Advertentie op Kinky staat nog steeds online. Zou dame dus mijden.

Het betreft deze dame: https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/utrecht/9661796-natasha#overview
Als ik jou was zou ik Kinky benaderen vanwege oplichting, wellicht dat zij het verschuldigde bedrag nog gaan betalen anders zijn ze wel medeplichtig gezien de advertentie via hun site is.
 
Als ik jou was zou ik Kinky benaderen vanwege oplichting, wellicht dat zij het verschuldigde bedrag nog gaan betalen anders zijn ze wel medeplichtig gezien de advertentie via hun site is.
Weinig kans. Buiten dat is een aanbetaling doen ook al naïef. Hoe vaak is dat hier al besproken.
 
Even voor alle zekerheid, zelfs zonder aanbetaling zou dit toch gewoon een misstand zijn? Afspraak is afspraak en we hebben ook gewoon reiskosten, dat dit blijkbaar "gebruikelijk" is in de branche maakt het nog niet correct.
 
Even voor alle zekerheid, zelfs zonder aanbetaling zou dit toch gewoon een misstand zijn? Afspraak is afspraak en we hebben ook gewoon reiskosten, dat dit blijkbaar "gebruikelijk" is in de branche maakt het nog niet correct.
Er zijn ook veel no-shows. Net als op het vliegveld. Er komen passagiers/klanten niet opdagen. Er worden meer stoelen/dates verkocht dan er plaatsen zijn.
 
Er zijn ook veel no-shows. Net als op het vliegveld. Er komen passagiers/klanten niet opdagen. Er worden meer stoelen/dates verkocht dan er plaatsen zijn.
Dat is toch geen vergelijk?

Luchtvaartmaatschappijen hebben hun beleid voor overboeking geregeld in hun algemene voorwaarden, en als je er de dupe van bent word je geïnformeerd en heb je (wettelijk) recht op compensatie.

Als een luchtvaartmaatschappij deze gedupeerden doodleuk zou negeren en compensatie achter zou houden zou dat ook een misstand zijn.

Daarnaast houden de dvp's ook gewoon een zwarte lijst bij van no-shows, zie niet in waarom wij dat niet zouden doen bij dames die niet verschijnen.
 
Ik denk er iets anders over , zo''n buitenlands meisje komt hier om veel geld te verdienen in de prostitutie [ dat hopen ze dan ] maar valt soms tegen. Dus vertrekken ze weer naar een ander land maar verkopen haar advertentie [ aan bepaalde lui ] die er misbruik van maken [ zoals hier met aanbetaling ] tot dat ze geblokkeerd worden en gaan dan weer door met een ander advertentie , is soms makkelijk verdient . En misschien voor de jongeren en sommige oudere wandelaars hier , bedenk hoe het was VOOR internet bankieren bestond toen kon je niet aanbetalen het was gewoon CASH , wil iemand wel aanbetaling hebben dan is het gewoon een NO_GO.
grt GW22
 
Er zijn ook veel no-shows. Net als op het vliegveld. Er komen passagiers/klanten niet opdagen. Er worden meer stoelen/dates verkocht dan er plaatsen zijn.
Tja, als je deze vergelijking wilt doortrekken, zou ik ook compensatie krijgen als ik voor de deur van de DVP sta en zij dubbel geboekt is,
Of moet ik nu een business class ticket voor de DVP kopen, inclusief lounge access bij haar ....
 
Laatst bewerkt:
Tja, als je deze vergelijking wilt doortrekken, zou ik ook compensatie krijgen als ik voor de deur van de DVP sta en zij dubbel geboekt is,
Of moet ik nu een business class ticket voor de DVP kopen, inclusief lounge access bij haar ....
Wil je best een offerte sturen hoor. Krijg je nog een gratis pepermuntje mee als je vertrekt!
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan