Recensie Natascha, Heerlen 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Jocver

Wandelaar
86
14/03/22
62
11
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Anaal bij sekswerker
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Anaal
  2. Beffen
  3. Klaarkomen op lichaam
  4. Penismassage
  5. Pijpen deepthroat
  6. Pijpen zonder condoom
  7. Vingeren
Gesproken taal
Spaans
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/heerlen/9661796-natascha
Totale kosten (in euro)
250
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
ochtendje in vlissingen.
ik zahg haar op kinky.nl staan en geprobeerd afspraak te regelen half uurtje later stond ik in de straat kreeg snel haar nummer dus naar binnen.
mooie schone kamer dus alles geregeld en me uitgekleed.
eerst elkaar heerlijk staand betast ze is echt klein maar heeft heerlijk mooie borsten en een geile zachte ronde kont. heerlijk diep tongezoenen met veel passie .daar na op het bed lekker verder .
ze begon gelijk lekker diep te pijpen tot aan me ballen zonder probleem(20cm) ook heerlijk met je ballen spelen en tussendoor heerlijk tongezoen met elkaar.
Toen ik voelde dat ik bijna kwan haar opgetild en op haar rug gelegd zodat ik haar mooie kutje heerlijk kon nemen na kort vingeren haar lekker gebeft en dat vondt ze heerlijk ze kneep als ze kwam bijna me hoofd fijn met haar benen.
toen moest ik op ne knieeen zodat ze verder kon pijpen en daarna condoom erom en werd dat mooie kontje de lucht in gestoken om genoemen te worden met de vraag kontje of kutje en tuurlijk wou ik het kontje hebben.
eeerst rustig opbouwen tot aan me ballen en daarna ging ze los ze neukte me hard en diep in en uiteindleijk mocht ik los gaan in dat geile strakke gaatje man wat kan deze dame veel hebben. heelijk over haar kontje heen klaargekomen en een heerlijk knuffelpartij gehad voordat ronde twee begon.
eerst ook weer heerlijk zoenen en pijpen en op een gegeven moment kwan ze op me gezicht zitten en bleeef net zolang zitten totdat ze drie keer wat klaargekomen met gezicht zat onder haar heerlijk sappen uit dat geiel kutj daarna condoom erom heen en vervolgens cow girls reseve cowgirl miiso doggy en geeindigt met flat iron waarbij ik in het spaans (sigue mas duro) ga door harder kreeg te horen en ben los gegaan op haar voelden dat ze heerlijk klaarkwam en een soort slap werd waardoor ik ook voelde dat ik kwam en condoom eraf en alles over haar rug heen.
dat evens netjes schoongemaakt en daarna nog even heerlijk liggen knuffelen en tongezoen en toen was het tijd om te gaan.
als ze weer in de buurt is ga ik weer langs hoop geld maar deze dame heeft een inzet en passie waardoor het meeevalt wat je betaald
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bedankt voor de review. Klinkt als een geile date.

Wat betreft de kosten zijn die best schappelijk als je bedenkt dat kussen, pzc en anaal zijn inbegrepen (zijn kussen, pzc en anaal nou niet je ding dan is de prijs wel bovengemiddeld).

Jammer dat mijn afspraakje met Natascha niet doorging want het lijkt me nog steeds een leuke dame.

Ik link hier overigens niet uit wrok naar mijn ervaring; dat ligt achter me en ik weet dat dubbele boekingen - hoe fucked up ook - vaker voorkomen, bovendien had Natascha hier mogelijk ook niet zelf de hand in maar verliep alles via een booker; als zij dus de service verleent zoals hier beschreven (en klanten niet in de kou laat staan....), dan gun ik haar het allerbeste.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan