Recensie Natasha, Amsterdam (voorheen Utrecht) 3,80 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ze is net als haar vriendin Alexa zakelijk, maar met een goede klik en hygiëne zoent, tongt en pijpt ze zonder condoom met plezier. sommige mannen hier wassen hun lul en kont niet, poetsen hun tanden niet 2 keer per dag, ze exfoliëren hun lichaam niet elke 2-3 dagen, ze gaan niet 1-2 keer per jaar naar de tandarts voor controle/schoonmaak, ze drinken koffie, ze roken en dan klagen ze over dat de dame niet wil zoenen of pijpen zonder condoom.
 
Ze is net als haar vriendin Alexa zakelijk, maar met een goede klik en hygiëne zoent, tongt en pijpt ze zonder condoom met plezier. sommige mannen hier wassen hun lul en kont niet, poetsen hun tanden niet 2 keer per dag, ze exfoliëren hun lichaam niet elke 2-3 dagen, ze gaan niet 1-2 keer per jaar naar de tandarts voor controle/schoonmaak, ze drinken koffie, ze roken en dan klagen ze over dat de dame niet wil zoenen of pijpen zonder condoom.
Maar gelukkig ben jij er om het voor haar op te nemen. Met je gewassen snikkel, mooi gepoetste tanden en tarrelvrije reet.
 
Exfolieren is voor mannen die ook naar de manicure gaan, make up dragen en in skinny jeans lopen op hun 45e.
Niets mis met een goede manicure en scrubben is vooral goed voor de delen die je scheert, als je je scheert. Anders krijg je maar ingegroeide haren en dat ziet er een stuk minder appetijtelijk uit. Voor de rest ben ik het wel met je eens, denk ik...
 
🤣 Zit dat woord, exfoliëren, net te Googlen 🙈
Eigenlijk is pzc niets anders dan oraal exfoliëren bij mannen die niet weten wat dat is, ben ik bang.

Wist het zelf ook niet trouwens.

Misschien kunnen dames het aanbieden als extra: pzc = +20€, Exfoliëren tijdens pzc = +50€

Maar zullen we nu weer focussen op Natasha, toch een van de leukste dames die in A'dam rondlopen?
 
iIn de rubriek opa vertelt: Die tattoo op haar borst/hals is een deja vu. Ook gezien bij iemand anders waar ik een uurtje mee doorgebracht heb in het hookers.nl tijdperk. Kan me niet meer herinneren wie dat was, Iemand enig idee?
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan