Recensie Natasha, Heerlen (reizend) 2,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Hornypony

Vaste klant
Forumpionier
123
15/07/21
81
33
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
2,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
2,00 ster(ren)
Anaal bij klant
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Anaal
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
West-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Blond
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Penislengte
12cm
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/shemales/prive-ontvangst/heerlen/593419-natasha
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Even tussen de bedrijven door een beurtje halen....had ik dat maar niet gedaan met Natasha :(
Ziet er goed uit, lekkere borsten, klopt allemaal met de foto's. Sex was oké maar gehaast en dus eigenlijk niet zo goed. Wat ze deed was wel in orde, maar allemaal orgasme gericht. Haar orgasme.
Toen mevrouw klaar was gekomen in het CD ging ze mij nog even pijpen (beetje) en aftrekken. Liet me snel klaarkomen en FINISH, you go now.

Zonde van de centen. Mocht er iemand willen gaan, doe dan half uurtje. Dan is prijs/prestatie wel in orde.
 
Niemand verder ervaringen met Natasha? Ze adverteert toch al erg lang van wat ik me herinner en maar 1 review. Ze heeft ooit de reviews op kinky aan gehad en daar was het ook niet al te positief
Was haar gezicht wel vrouwelijk? Is namelijk op iedere foto wel weer anders dus kan het niet echt inschatten
 
Ik kan me nog wel recensies herinneren dat mensen haar vonden lijken op de Hulk in het echt en minder vrouwelijk was als sommige foto's, heb voor de rest geen ervaring dus ik kan niet oordelen
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan