Recensie Natasha, PHG, Oedt 1,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Wandelaar5

Stamgast
Forumpionier
606
04/07/21
986
44
Intiem
1,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Zoenen
2,00 ster(ren)
Tongzoenen
2,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
A
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
15 minuten
Dag
Vrijdag
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
1,00 ster(ren)
Slechtste kamer sinds lange tijd gehad met deze dame. Tegen mij zei ze uit Moldavië te komen. Haar gezicht heeft wat acné schade maar niet heel veel. Ze had inderdaad een heel aardige babbel. €50 extra afgesproken voor beffen en TZ. Dat TZ trok op weinig. Net iets beter dan lippen stijf op elkaar en tong 2mm uitsteken, of de mond open en tong helemaal naar achteren trekken. Ze wilde al snel pijpen (MC). Dat was helaas ook weer marginaal. Net genoeg om een erectie te krijgen. Ze lag daarbij zodanig dat ik wel overal bij kon. Gevraagd om in 69 te komen. Dat was prima, maar het pijpen bleef matig. Vrij snel wilde ze overgaan op neuken. Omdat het pijpen toch matig was leek me dat wel een goed idee. Eerst kwam er een vochtig doekje, toen glijmiddel, toen het verhaal dat hij niet naar binnen ging. Zelf mijn jongeheer ter hand genomen en voorzichtig naar binnen geschoven. Ging probleemloos. Toen de eikel net naar binnen was kwamen er 2 handen tussen. En ondanks dat ik heel voorzichtig was, moesten de handen blijven. Daardoor kon er dus feitelijk niet geneukt worden, alleen mijn eikel naar binnen laten glijden. Dat kwam de sfeer niet ten goede. Ik kreeg de pé er in. Kamer afgebroken zonder orgasme na 10-15 minuten en €100 en een illusie armer.
 
Oké, daar heb ik dan overheen gekeken.
Wel vreemd overigens dat daar een apart subforum voor is, terwijl er voor Nederlandse en Belgische clubs en privehuizen geen aparte subfora zijn.
 
@Paulus2
Voor de Nederlandse saunaclubs zijn ook aparte subforums. Dit komt denk ik omdat in populaire saunaclubs als Sixsens, AcaGold en Penelope vaak >50 dames zijn, waarbij ook nog bijna wekelijks nieuwe dames en veel dames dezelfde naam. Die dames hebben geen eigen advertenties en kun je alleen ontmoeten door naar de betreffende saunaclub te gaan. De recensies zouden zonder groepering per saunaclub onvindbaar zijn.
 
Er zijn er maar een paar met redelijk wat recensies en als je in de topictitel de naam van de saunaclub zet zijn ze wel terug te vinden.
Maar goed, het is zoals het is.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan