Ik had deze dame twee jaar geleden bezocht. De ontvangst vond plaats in een nette, ruime kamer in een appartement waar ze samen met een andere dame werkte.
Ze heeft een heerlijk lichaam, met goddelijke billen. Haar gezicht lijkt op de huidige Kinky fotos wel wat bewerkt. Haar leeftijd staat natuurlijk wat jonger aangegeven, maar dat doen de meeste dames.
Qua gezichtsuitdrukkingen kwam ze nogal vlak over. Tijdens de seks was ze wel oprecht en gaf duidelijk aan wat ze prettig of minder prettig vond. Geen fake show dus.
De seks zelf was wat aan de steriele kant, business achtig. Tongzoenen deed ze niet, al nam ik daar zelf ook geen initiatief in. Haar mooie billen

maakten veel goed en ze was bovendien ook actief. Wel begon ze vrij vroeg te vragen of ik klaar kon komen. Destijds was ik wat naief en deed ik dat ook, waardoor we de helft van de resterende tijd een gesprek voerden. Ze spreekt vloeiend Engels en is intelligent, maar achteraf had ik graag gezien dat ze moeite had gedaan om mijn slappe pik weer op gang te krijgen voor ronde 2.
Haar blowjob daarentegen was allesbehalve standaard. Het was de beste die ik tot nu toe in mijn leven heb gehad. Niet alleen door wat ze met haar mond deed, maar ook omdat haar hele lichaam ritmisch meebewoog. Bij de meeste dames blijft het bij een simpele op-en-neer beweging van het hoofd. Bij haar golfde het hele lichaam mee en in combinatie met de grote tattoo op haar rug voelde het alsof ik gepijpt werd door een slangachtige draak

die mijn ziel eruit wilde zuigen

Het was destijds wel wat prijzig. Voor anaal vroeg ze €100 extra, wat ik te veel vond. Het zou bovendien netter zijn als de prijzen voor extra's nu gewoon transparant op haar profiel vermeld staan. Nu ze een nieuw Kinky account en nummer heeft, verwacht ik dat haar tarieven binnenkort verder stijgen als ze weer populairder wordt. Met haar huidige prijs van €200 per uur kan ik haar echter wel aanraden.