Recensie Natasha, Rotterdam 2,33 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

randomthrowaway564

Vaste klant
117
26/08/21
91
24
Intiem
2,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Duur van bezoek
30 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/rotterdam/8442297-natasha
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
De nood was hoog en ik was in een stad buiten mijn gewoonlijke route. Wat doe je dan? Een nieuwe DVP bezoeken. Haar advertentie is inmiddels offline maar wie weet komt het weer terug.

Appcontact
Ze reageerde vrijwel direct en we hadden gelijk een afspraak gemaakt. Geen bullshit, gewoon straight to the point. Adresje sturen, huisnummer later, the usual.

Uiterlijk
Mooie latina. Foto's zijn representatief. Verder niet echt veel op aan te merken.

De date zelf
Helaas een beetje een tegenvaller. Bij binnenkomst vertelde ze me dat ze haar koffie voor de dag nog niet op had(het was 14:00) en een beetje suf was. Geen zoenen, het condoom was veel te klein en bedekte de helft van mijn pik maar en de seks was een beetje saai. Toen ik bijna klaar kwam tijdens cowgirl sprong ze van me af en moest ik mezelf verder aftrekken. Tijdens cowgirl zag ik ook gewoon aan haar gezicht dat ze haar ogen aan het rollen was.

Na de daad rende ze ook snel de kamer uit om haar koffie te halen, waarna we niet meer hadden gesproken tot ik de deur uit ging.

Hoe meer ik terug denk aan de ervaring, hoe meer ik me realiseer dat het eigenlijk best ruk was.

Conclusie
Mooie dame maar eigenlijk wel the nail in the coffin voor mij wat betreft het bezoeken van latina's. Bijna altijd kut service en snel wegwerken. Wel jammer want voor ik DVP's bezocht hield ik echt van latina's.
 
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen op lichaam
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
45 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/rotterdam/8442297-natasha#overview
Totale kosten (in euro)
120
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Ik ben inmiddels ook bij Natasha in Rotterdam langs geweest.

Appcontact
Bij mij reageerde ze meestal ook snel. Afspraak maken was ook makkelijk, alleen deed ze bij mij moeilijk met het geven van de ontvangst locatie in het begin. Toen ik er eenmaal was, vond ik het nou niet echt een discreet gebouw (het was een appartementen complex). Er is nl. een receptie waar iemand achter staat en door de gunstige ligging en populariteit van dit complex is er een redelijke kans dat je andere personen in de lobby tegenkomt. Misschien dat het bij een eventuele vervolg date soepeler (en discreter) gaat, aangezien ik dan al weet wat ik kan verwachten en waar alles zit daar.

Uiterlijk
Hier moet ik bovenstaande post even gaan tegenspreken. Ze is nl. helemaal geen latina, ziet er ook niet eens uit als een latina vind ik. Ze is een Oost-Europese en tijdens de date vertelde ze me ook uit welk land en welke stad ze kwam (vanwege privacy zal ik dat hier niet posten).
Ik ben er ook 99% zeker van dat ze de dame van de foto's is, want ik herken haar moedervlek boven haar rechterborst en de tattoo van een handgun op de binnenkant van haar linker bovenarm. Allemaal te zien op foto 7 (de foto waarin ze op haar koffers poseert en een witte handdoek om haar middel heeft).

Uiterlijk is helemaal in orde en naar mijn persoonlijke smaak. Mooie en zachte huid en een goed verzorgde dame ook. Ik denk dat de leeftijd die ze in haar profiel heeft staan (30) redelijk klopt. Ze is dus geen jonge 20-er meer en dat kon je ook wel zien aan haar lichaam (niet helemaal strak meer), maar omdat ik zelf meer op vrouwen val rond haar leeftijd vond ik het niet erg.

De date zelf
Wat in bovenstaande recensie staat heb ik zelf niet meegemaakt. Dame had bij mij nergens over geklaagd en ze liet me ook gewoon mijn ding(en) doen (pzc, seks in zowel cowgirl als missio/doggy, cum on body). Na de eerste ronde wilde ze zich even opfrissen in de badkamer (aangezien ik al bijna 2 weken lang niet was klaargekomen en al dat opgespaarde zaad over heel haar buik en borsten had gespoten), maar ze bleef niet lang weg en kwam al snel terug. (Dus met dat koffie halen en zo veel mogelijk proberen te vermijden herken ik helemaal niets.)
Wat ik wel herken in bovenstaande recensie is idd dat de seks niet zo heel spannend was en dat ze wat moeite heeft met cowgirl, d.w.z. dat ze wel moe wordt in dit standje, dus switchte over naar missio en doggy zodat ze het langer volhield, maar dat is dan ook het enige wat ik een beetje herken in bovenstaande. Ben zelf eigenlijk niet zo van het intiem bij betaalde dates, want spreek liever af voor pijpen dan voor seks, dus voor mij persoonlijk maakte dat intiem-gedeelte niet zo veel uit.

Conclusie
Leuke en nette dame, zowel een mooi lichaam als gezicht vind ik en qua uiterlijk het type waarvan ik graag een vriendin had willen gehad die er zo uitzag. Ze is duidelijk in wat ze wel en niet doet tijdens een date en was was, bij mij althans, wel constant met mij bezig en bleef dan ook zowat heel de tijd van de date in de slaapkamer. Intiem en pijpen absoluut niet slecht, maar ook niet zo geweldig. vandaar mijn beoordeling als voldoende.
Denk dat Natasha mijn 'betrouwbare dame' wordt, in de zin van als de nood weer eens hoog is en ik kan geen andere interessante dames vinden die mij kunnen helpen, dat ik dan gewoon hier terug ga, want afspreken is makkelijk en locatie is ook niet al te ver voor mij.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan