Recensie Natasha, Sint Niklaas

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Alweer in Sint-Niklaas. Wegblijven daar er zit niks degelijks spreek uit ervaring.
Heb zo al een 4 tal bezoeken gedaan in Sint-Niklaas 1voor1 grote ontgoocheling.
 
Alweer in Sint-Niklaas. Wegblijven daar er zit niks degelijks spreek uit ervaring.
Heb zo al een 4 tal bezoeken gedaan in Sint-Niklaas 1voor1 grote ontgoocheling.
Inderdaad, ben eerst naar een griet geweest in een bekend rendez-vous hotel in Sint Niklaas. Echt een moordgriet maar ik verwachte eerlijk gezegd al dat het fake was. Ze deed de deur open en gelijk rechtsomkeer gemaakt. Minstens 30 jaar ouder! Hier heb ik een melding van gemaakt op haar 2 advertenties bij Redlights en ze zijn alle 2 verwijderd 👍Ben het al gewoon daar met de chineesjes en weet als je snel genoeg terug bent in de ondergrondse parking dat het dan gratis is😉. Nadien het debacle met Natasha! Trouwens na mijn melding heeft redlights haar advertentie verwijderd wegens valse foto's. Van zodra ik haar telefoonnummer terug zie verschijnen stuur ik terug een melding.
 
Laatst bewerkt:
Dan heb ik nog bij Kimberly Gaelle een Russische waar ik de naam niet meer van weet en Evi geweest allemaal een dikke zero . En als je van bedrog in ouderdom spreekt dan springt die Evi er wel uit adverteert enorm veel met haar 43 j of 44 j terwijl ze tegen de 60 is en moddervet.
 
Deze?

Zal idd niet over deze gaan. Voor deze zou ik wel een tripje naar sint niklaas willen doen.

Is hier zelfs al besproken.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan