Recensie Natasha, Turnhout (vh Antwerpen, Brugge) 4,40 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Wouterk

Vaste klant
Forumpionier
221
08/07/21
192
16
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen deepthroat
  3. Tussen borsten (russisch)
  4. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/russian-sexy-girl.html
Totale kosten (in euro)
180
Via tip op de ter ziele gegane gekende site deze dame eens bezocht... wat n lichaam heeft deze dame! Lekker slank met hele mooie tietjes. Ze ontving me in n sexy zwart lingerie setje. Na de afhandeling wat striptease, waarbij ik al snel mee deed en beginnen tongzoenen, ze teased ook graag, zalig. Toen het wat te heet werd liet ze me op bed plaatsnemen... op mn buik. Ze wou me masseren, dacht eerst van ok ja... maar wauw, wat n lekkere erotische massage. Echt zalig, ze vergat geen enkele keer om mn intieme delen aan te raken. Ook lekkere body2body. Was echt zalig, beter dan wat ik al ooit heb mogen meemaken. Kwam echt zot.
Daarna mijn beurt of haar even te verwennen, ze staat op hygiëne en was dus ook lekker fris onder. Na paar gekende standjes in bed het rechtstaand afgemaakt waarbij ze leunde op het bed... nogmaals, wat n lekker lichaam. Iets meer of 1u bij haar binnen geweest. Ze vertoeft nog tot zondag in Brugge om dan paar dagen in Gent te verblijven. Trekt dus gans het land rond. Ze wist me nog te vertellen dat ze pilatus coach was maar dat dit ff on hold stond, vandaar haar verzorgde lichaam.
Behandel haar met respect en je krijgt heel veel terug. N aanrader en zeker voor herhaling vatbaar. Foto's kloppen echt wel, enkel heeft ze nu kort haar, ik prefereer toch lang haar.

deze dame ontmoet In Brugge.
Ze heeft een prachtig lichaam, mr het moest vooruitgaan. TZ doet ze niet, beetje met lippen uit elkaar mr haar tong bleef in haar mond. PZC is enkel topje dat ze beroerd, en beetje de eikel. Heb al betere gehad. Dan nr bed, direct glijmiddel, en dan 69…niet echt smakelijk. Dan plastieken errond en 2 keer op en neer en dan wou ze al veranderen. Dan mag afgewerkt in doggy, want zoals gezegd , ze heeft een prachtig lichaam en kont. 20 min later stond ik al terug buiten. Voor herhaling vatbaar ? Niet voor mij in ieder geval.
recensie is zo laat omdat mijn vorige favoriete site "gesloten" is en ik niet direct dzee site gevonden had. Hopelijk wordt deze site evengoed

Deze mooie lady adverteert regelmatig en sinds geruime tijd, nog ver voordat we het bestaan van corona wisten. Ze is een heel sympathieke verschijning met een knap gezichtje met fonkelende oogjes. en heeft een killer body. Ze is nog knapper dan haar foto's laten vermoeden. Ze is vlot in omgang, het type waar je van hoopt om in het uitgangsleven tegen het lijf te mogen lopen. Ze is intelligent en heeft een super gevoel van humor. Heel groot GFE gevoel bij haar. Ze beheerst de kunst om de erotische spanning op te bouwen naar een niveau waarvan ik niet eens wist dat ik dit kon bereiken.

Ook heel specifieke manier waarop ze met haar sensuele body verwent. Langzaam, zacht, lustig, een extra wrijfje, een ondeugend likje, erotisch gekronkel.. geen plekje laat ze ongemoeid, super sexy.

Super ook hoe ze zelf echt ervan kan genieten. Heel opwindend, ze komt lekker klaar ook, op sommige dagen verschillende keren zelfs. Zelden zo mooie, zachte, warme en super erotische en intense ervaring meegemaakt.

Momenteel in Antwerpen.
Topper van formaat.

Ben deze week geweest ,absolute topper , wist niet dat natuurlijke borsten zo mooi konden zijn ,echt een leuke vibe met haar ,ze is slim en je voelt ook dat ze goed in haar vel zit (belangrijk voor mij) ,zit in mijn top 3 van beste sex ooit (wel niet diep bij het pijpen) maar de totaalervaring is geweldig ,no more silicone for me ,neem 45 min of een uur maar 30 min zou bij haar ook leuk zijn ,naargelang het budget

Laatst bewerkt:
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen op lichaam
  3. Penismassage
  4. Tussen borsten (russisch)
  5. Voetfetish
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Blond
Cupmaat
D
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Duur van bezoek
120 minuten
Dag
Zaterdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/newhot-sexy.html
Totale kosten (in euro)
360
De foto's van de advertentie komen overeen met de dame die ontvangt. Lichaamsbouw is sportief maar met de juiste vrouwelijke vormen. Het is ook een spontane dame die het engels goed beheerd en het dus makkelijk is een gesprek met aan te gaan. Haar gevoel voor humor is aanstekelijk.
Ze ontvangt meestal in een mooi lingerie setje met witte doorschijnde kimono over. Ze beheerst ook de kunst om je, je direct op uw gemak te voelen bij haar eens je binnen bent. Met een kleine striptaese en wat zoenen brengt ze je dan ook direct in de stemming. De sensuele erotische massage die ze aanbiedt als start is echt opwindend. Body to body en ze weet alle plekjes te vinden om het warm te maken. Blowjob is rustig maar fijn, past wel bij haar opbouw. Laat haar ook wel likken en is zeer hygienisch en verwacht dit van ons dan ook. Het intieme gedeelde varieert van zacht tot wat harder. Maar wel zalig om te zien hoe ze er meestal zelf van geniet. De relaxerende massage die ze achter geeft, mag er ook zijn. Ze weet wat ze doet.
Kortom een perfecte GFE die ze aanbiedt.
Ze ontvangt op verschillende plaatsen als ze hier is. Maar wel meestal in mooie locaties afhankelijk van wat er beschikbaar is. Dus haar plaatsen onder Brugge of Antwerpen is moeilijk

Zoals je wel zult merken was het niet de eerste keer dat ik deze daze bezoek. En moet zeggen dat ik nog nooit teleurgesteld naar buiten gegaan. Heb lang getwijfeld of ik er een review over zou maken. Maar bij deze dan toch gedaan.

Laatst bewerkt:
De foto's van de advertentie komen overeen met de dame die ontvangt. Lichaamsbouw is sportief maar met de juiste vrouwelijke vormen. Het is ook een spontane dame die het engels goed beheerd en het dus makkelijk is een gesprek met aan te gaan. Haar gevoel voor humor is aanstekelijk.
Ze ontvangt meestal in een mooi lingerie setje met witte doorschijnde kimono over. Ze beheerst ook de kunst om je, je direct op uw gemak te voelen bij haar eens je binnen bent. Met een kleine striptaese en wat zoenen brengt ze je dan ook direct in de stemming. De sensuele erotische massage die ze aanbiedt als start is echt opwindend. Body to body en ze weet alle plekjes te vinden om het warm te maken. Blowjob is rustig maar fijn, past wel bij haar opbouw. Laat haar ook wel likken en is zeer hygienisch en verwacht dit van ons dan ook. Het intieme gedeelde varieert van zacht tot wat harder. Maar wel zalig om te zien hoe ze er meestal zelf van geniet. De relaxerende massage die ze achter geeft, mag er ook zijn. Ze weet wat ze doet.
Kortom een perfecte GFE die ze aanbiedt.
Ze ontvangt op verschillende plaatsen als ze hier is. Maar wel meestal in mooie locaties afhankelijk van wat er beschikbaar is. Dus haar plaatsen onder Brugge of Antwerpen is moeilijk

Zoals je wel zult merken was het niet de eerste keer dat ik deze daze bezoek. En moet zeggen dat ik nog nooit teleurgesteld naar buiten gegaan. Heb lang getwijfeld of ik er een review over zou maken. Maar bij deze dan toch gedaan.
Ben er 3 maal bijgeweest ,de enige van wie ik tot nu toe 99 % zeker ben dat ze er zelf van geniet
Prachtlichaam , en niets fake
plezier van binnenkomst tot het einde (pijpen erg goed maar niet echt diep maar nu ben ik al aan het muggenziften)
Echte mooie naturelle borsten ,kwam bij de 2e bezoek al squirtend klaar (verschoot een beetje, eerste ervaring daarmee) ,ze zei dat dit niet zoveel gebeurt
Als ze terug in Belgie is dan ziet ze me weer

Ik ben nog eens geweest gisteren ,een echte topper ,ze is nog 4 dagen in brugge
Terug een sublieme ervaring , mooiste lijf die ik al gezien heb (geen fake borsten alvast, sportlichaam maar toch perfecte borsten van maat en vorm)
Zoals ik al vroeger zei ,ze is grappig en lief ,stelt je moeiteloos op je gemak
Bouwt de erotische spanning erg goed op
Pijpen erg lekker en diep ,Ze kwam ook erg sexy klaar ,ze geniet er ook echt van

Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Tussen borsten (russisch)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Maandag
Totale kosten (in euro)
100
Gisteren een bezoekje gebracht bij Natasha. Afspreken ging vlot via whatsapp, ze nam ook uitgebreid haar tijd tijdens het sturen om een gesprek aan te gaan. Dit geeft je al een goed gevoel.

Eens aangekomen in haar kamer, die heel discreet aan de achterkant van het gebouw te Brugge te bereiken is, geeft ze je meteen een goed gevoel. Ze heet je welkom met een kus op de mond, een knuffel en meteen wat teasen. Ze begint meteen een concersatie, vragen wie je bent, wat je doet etc… Na de nodige hygiënische handelingen zei ik tegen haar dat ze met me mocht doen wat ze wou. Ze begon met een massage, deze vrouw weet welke plekjes ze onder handen moet nemen!

Na het masseren gleed ze met haar prachtige lichaam over 't mijne, vergat daarbij mijn jongeheer zeker niet tussen haar borsten te nemen. Over haar borsten gesproken, ze hebben de perfecte grootte, zijn mooi stevig! Ze lijken me wel heel gevoelig, je voelt aan alles dat deze vrouw zoveel mogelijk probeert te genieten.

Na dit alles ging ze over tot doggystyle, reverse cowgirl om te eindigen in missionaris.

Er is zeker sprake van herhalingsgevaar, na het klaarkomen was er ruimte voor knuffelen en nog wat praten. Dit is een echte GFE!

Laatst bewerkt door een moderator:
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
2,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen in mond
  3. Klaarkomen op lichaam
  4. Pijpen zonder condoom
  5. Tussen borsten (russisch)
  6. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
60 minuten
Totale kosten (in euro)
180
Stond op mijn ( lange) lijst om eens binnen te gaan. in algemeen positieve recenties over haar gelezen maar ook enkele punten ter verbetering zal ik maar zeggen.
na mijn bezoek: ze is een hele mooie vrouw met een top lichaam. zeer vriendelijk en correct en een echte profi. eerst de financiën, daarna ze stelt je snel op gemak met zoenen en teasen. alleen of samen douchen. lekkere borsten die gevoelig zijn en je stevig mee mag spelen. dat brengt haar al naar een half orgasme volgens mij. terug op bed, je mag likken, vingeren, zuigen en veel doen beneden en daarbij komt ze heerlijk en duidelijk hoorbaar heel snel al klaar. ze komt overigens meerdere keren klaar volgens mij, heel lekker te voelen en te horen. ze is heel schoon en zoet tussen de benen.
pijpen is met name de eikel, niet diep dus en vooral de handbeweging die ze goed beheerst als ondersteuning daarvan. tongzoenen doet ze niet, of het moet bij mij zijn geweest. dit is waar ze wel mee adverteert, tz en deepthroat. dat kan beter wat mij betreft. niet sterkste punten maar kan niet alles beheersen denk ik dan maar. het neuken is intens. zij bovenop, onderop, doggy vindt ze heerlijk en komt zot, echt een intense dame. ze heeft veel sex nodig dat is duidelijk en geniet daar zelf volop van.
overigens valt het me op dat zij ( maar ook veel anderen) nog zoveel energie hebben na een intens orgasme gezien feit dat ze direct na klaarkomen in de "doekjes modus " springen en meteen van bed af en niet even langer na-sudderen, liggen blijven. dat nog even liggen terwijl je er nog inzit, dat is de maximale GFE.
ze heeft humor, geeft duidelijk aan wat wel en niet. geen discussies daarover, fijn. ben voor het standaard gegaan zoals je kunt lezen. na alle beider inspanning een korte massage en een douche achteraf. ze weet wat ze doet dat is duidelijk. goed gezelschap voor zo een sessie. voor extra geld doet ze ook nog veel extra's...
er is denkelijk 1 x herhalingsgevaar aangezien ik gelezen heb dat ze ook wel eens spuitend komt, die moet ik een keer gaan meemaken met haar want dat lijkt me zot.

Stond op mijn ( lange) lijst om eens binnen te gaan. in algemeen positieve recenties over haar gelezen maar ook enkele punten ter verbetering zal ik maar zeggen.
na mijn bezoek: ze is een hele mooie vrouw met een top lichaam. zeer vriendelijk en correct en een echte profi. eerst de financiën, daarna ze stelt je snel op gemak met zoenen en teasen. alleen of samen douchen. lekkere borsten die gevoelig zijn en je stevig mee mag spelen. dat brengt haar al naar een half orgasme volgens mij. terug op bed, je mag likken, vingeren, zuigen en veel doen beneden en daarbij komt ze heerlijk en duidelijk hoorbaar heel snel al klaar. ze komt overigens meerdere keren klaar volgens mij, heel lekker te voelen en te horen. ze is heel schoon en zoet tussen de benen.
pijpen is met name de eikel, niet diep dus en vooral de handbeweging die ze goed beheerst als ondersteuning daarvan. tongzoenen doet ze niet, of het moet bij mij zijn geweest. dit is waar ze wel mee adverteert, tz en deepthroat. dat kan beter wat mij betreft. niet sterkste punten maar kan niet alles beheersen denk ik dan maar. het neuken is intens. zij bovenop, onderop, doggy vindt ze heerlijk en komt zot, echt een intense dame. ze heeft veel sex nodig dat is duidelijk en geniet daar zelf volop van.
overigens valt het me op dat zij ( maar ook veel anderen) nog zoveel energie hebben na een intens orgasme gezien feit dat ze direct na klaarkomen in de "doekjes modus " springen en meteen van bed af en niet even langer na-sudderen, liggen blijven. dat nog even liggen terwijl je er nog inzit, dat is de maximale GFE.
ze heeft humor, geeft duidelijk aan wat wel en niet. geen discussies daarover, fijn. ben voor het standaard gegaan zoals je kunt lezen. na alle beider inspanning een korte massage en een douche achteraf. ze weet wat ze doet dat is duidelijk. goed gezelschap voor zo een sessie. voor extra geld doet ze ook nog veel extra's...
er is denkelijk 1 x herhalingsgevaar aangezien ik gelezen heb dat ze ook wel eens spuitend komt, die moet ik een keer gaan meemaken met haar want dat lijkt me zot.
Iedere keer dat je teruggaat is anders bij haar ,dat maakt haar zo leuk
Dat spuitend klaarkomen heb ik 1 maal meegemaakt ,zo een warme explosie op je buik vergeet je niet snel
Je kan zelf de leiding nemen of haar laten domineren (doet ze zonder bazig te zijn)
Heb haar eens gevraagd om gewone kleren aan te hebben die ik dan afdeed ,das helemaal gfe in mijn ogen (denk er nog geregeld aan)
wederzijds respekt hebben is zo makkelijk bij haar
Ben er een beetje verliefd op ,maar dat mag wel zeker (op een gezonde manier)

na haar de laatste maanden telkens gemist te hebben als ze in het land was, uiteindelijk toch nog eens bij geraakt. het blijft toch een unieke ervaring. hoe ze je telkens kan opwinden met de erotische massage als begin. je komt er direct van in de stemming. de fonkelende oogjes die je soms aankijken terwijl ze bezig is met de blowjob, het plagende handwerk erbij. zijn weinig dames die de kunst zo beheersen als zij. het intime gedeelde was nog altijd zoals ik mij herrinerde van het laatste bezoek. bij momenten zie je de passie tijdens de liefde te bedrijven echt in haar ogen, gelijk ze er zelf echt van geniet. sensuele bewegingen die ze kan maken als ze on top is doen mij nog altijd kronkelen van plezier. haar lichaam was gelijk strakker als de vorige keer, je ziet echt dat ze er denk ik veel voor doet om erzo goed uit te zien. en alles naturel, veel dames dromen alleen maar over een lichaam zoals het hare. kortom gezegd het was weer een absolute top ervaring.
na het bezoeken van enkele andere dames die hier de hemel worden ingeprezen met reviews. die voor mij echter tegen vielen.
kan ik alleen maar zeggen dat ze een klasse appart is in deze wereld. natuurlijk zoals bij vele behandel haar als een echte lady en je beleeft de 1 van de beste gfe die er te vinden is.

Vandaag deze tijger bezocht in turnhout , wat een blowjob gaf ze me vandaag zeg ,welliswaar met condoom maar leunt dicht tegen de beste ooit ,nog een lekkere massage gehad en half uurtje om ,haar looks zijn meegenomen en voor 100 euro ,
Aan neuken niet toegekomen ,maar dat hoefde ook niet voor mij bedankt voor het lekkere half uurtje

Tijdens de date geeft ze je alle aandacht en is ze zeer prettig en buitengewoon sexy. Geeft je een heel goed gevoel. Ze geniet zelf ook, ze kan de hele dag door! Je weet dat het een spel is dat van beide kanten gespeeld wordt en dat je zeker en vast niet de enige bent. Maar het is regelmatig voorgekomen bij vertrek dat ze dan vraagt of je de deur wilt openlaten...... dan voel ik me wel weer een nummer in een lange rij. Stap ik toch weer met een "ander " gevoel in de wagen ......

Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen deepthroat
  3. Squirting
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Blond
Cupmaat
D
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
Totale kosten (in euro)
100
Al lang op het lijstje, maar nu ook de kans gehad om haar te bezoeken. Ze was (gespeeld) enthousiast waardoor ze er direct invloog. Vroeg wat ik graag had en gaf aan wat ze zelf lekker vond. Dat bleek ook toen de nattigheid in het rond vloog. Heel leuk half uurtje, als ik de kans heb, bezoek ik haar wellicht nog wel een keertje.

PS: ze heeft wat korter haar nu, maar staat haar wel.

Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen deepthroat
  4. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Link naar advertentie
Totale kosten (in euro)
100
Onlangs een leuke date gehad met deze schoonheid.
Afspreken ging vlot via whatsapp, makkelijk te bereiken locatie en makkelijk om te parkeren in de buurt.
Ze vroeg om niet aan te bellen, om de buren niet lastig te vallen. Ze heeft het volgens mij druk, want ze laat de deur op een kiertje staan om niet te veel geluid te maken in de gang.
Natasha is een lieve dame, zeer leuk om mee te praten, je voelt je er direct bij op je gemak. Bij binnenkomst direct een kus op de mond. Zoals in eerdere recensies door anderen vermeld werd is ze zeer sympathiek. Ze heeft een prachtlichaam met super mooie borsten, waar ik uitgebreid mee gespeeld heb. 😁 ze vraagt wat je graag doet, en geeft haar volle aandacht. Toen haar telefoon rinkelde ging ze direct het geluid afzetten om niet verder gestoord te worden.
na wat teasen en zoenen op bed beland, waar ze me overal wat kuste en streelde, ondertussen mijn jongeheer strelend, waarna ze vroeg om haar borsten tegen elkaar te duwen en ze mijn pik er door liet glijden. Ik zei dat ik zeer graag befte, wat ik vervolgens ook deed. Ze genoot er duidelijk van, maar liet het niet te lang toe. Ik denk dat ze niet wou klaarkomen omdat ze nog wat klanten na mij had. Pijpen deed ze met condoom, maar het condoom ging enkel over de eikel. Ze nam hem tot diep in haar keel enkele keren en likte de schacht en ballen. Toch wel de betere pijpbeurt met condoom. Even in 69 gelegen, maar het werd haar te gevoelig precies want ze kronkelde nogal en draaide zich snel terug om. Ze vroeg hoe ik het wou doen. Ik zei dat ik haar graag on top had, en daarna wou ik haar op haar rug leggen met benen in de lucht. Dat zinde haar wel. Jammer genoeg niet zover geraakt. Terwijl ze me vol enthousiasme bereed, soms zacht soms hard, voelde ik het zaad opborrelen. Ik maande haar aan wat te minderen, maar ze zag dat ik op het randje zat dus deed nog wat snelle stoten, dan pijpte ze me snel klaar. Het was een heerlijk orgasme, maar te snel naar mijn zin. Nog even wat nagepraat, wat gezoend (ze kan heerlijk tongzoenen) en na exact 30min stond ik op straat. Toch wel wat tekens dat ze na mij nog klanten had, waardoor ze haar krachten en orgasme nog wilde sparen denk ik.
Al bij al een leuke afspraak, ze is een leuke meid die er prachtig uitziet.
Minpuntjes: ondanks dat ze zeer attent was voelde ik me toch een beetje als nummer zoveel, haar kreuntjes waren wat overdreven en ze zag de mogelijkheid om de daad zelf wat korter te houden dus deed ze dat.
Ik denk dat ik zeker nog wel eens terug ga, maar dan voor een uurtje, waarbij ik het tempo zelf wat bepaal.

Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Penismassage
  3. Squirting
  5. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Blond
Cupmaat
D
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
Totale kosten (in euro)
180
Deze week ben ik voor de eerste keer bij Natasha op bezoek geweest. Door de goede reviews hierboven wilde ik haar al een tijdje bezoeken. Maar dat lukte niet omdat ze terug naar huis was in het buitenland. Ondertussen is ze dus terug in Brugge. Natasha is een echte schoonheid. Ze heeft een mooi lichaam en een knap gezicht. Haar haar is nu wat korter dan op de foto in haar advertentie. Dat kortere haar staat haar nog beter. Ze is goedlachs en haar glimlach is goud waard. Ik heb nog maar zelden een vrouw met zo mooie borsten gezien. Ik hou van grote Oost-Europese vrouwen. Die kunnen zo lekker dominant zijn. Dat is dus helemaal goed gekomen. Ik kan de date het best omschrijven als een dominante gfe. We hebben ook veel gelachen. Ze geniet er zelf duidelijk ook van. Geen fake gedoe. Ze ging er helemaal in op. En dat squirten deed ze meerdere keren, geweldig. Ik had het nooit eerder meegemaakt. Zalig om een vrouw zo te zien genieten. Ook voor mij was het een meer dan geslaagde date. Ik ga zeker terug. Thanks for the excellent date, Natasha!

Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Haarkleur
Blond
Cupmaat
D
Duur van bezoek
30 minuten
Totale kosten (in euro)
100
Geruime tijd geleden bij deze dame langsgeweest.

Was vooral geïnteresseerd in de orale kunsten en de borsten. Ben niet teleurgesteld geweest in beiden. Douche bij aankomst en daarna naar boven op het bed. Dame praat redelijk veel en het komt soms wat gespeeld over bij mij wat ik toch een negatief punt vind. Lekkere pijpbeurt en een beetje tittyfucking om de sessie te beginnen. Sex zelf was standaard, wat je kan ervaren bij talloze vrouwen (helaas). Vlug gedoucht vooraleer ik terug naar buiten ging. Nog een minpuntje was dat haar locatie toen niet zo discreet was: rijhuis langs een drukke baan, altijd de mogelijkheid dat iemand die je kent voorbij rijd en je ziet.

1 keer bij deze dame vond ik genoeg om haar positieve punten te ervaren en zie niet in wat er bij vervolgdates nog zou kunnen bijkomen.

Jan

Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
C
Lichaamsbouw
Normaal
Dag
Zaterdag
Totale kosten (in euro)
200
Na zoveel reacties hier, vanochtend besloten om haar te bezoeken.
ze was net online en heb haar ineens gebeld om een uurtje erna haar te ontmoeten. Heb het me niet beklaagd.
Topvrouw, als de klik er is ben je een gelukkig man.
Ze is hier voor 10 dagen, daarna gaat ze terug naar huis. Dus snel zijn is de boodschap.

Na lange tijd toch nog eens langs geweest bij natasha. Wat blijft ze toch 1 van de uitzonderingen als dvp. Was bijna vergeten hoe een prachtig naturel lichaam ze had. En nog altijd een uitstekende date dat je met haar beleeft. Blijft toch een toppertje

Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Penismassage
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Zaterdag
Totale kosten (in euro)
180
In 1 woord: Wauuuwwwwwww
Wat een fantastische vrouw. Ik heb nog nooit zo een erotische dame ontmoet.
Ze ontving deze week in Mechelen maar ze vertrok alweer vandaag terug richting Spanje. Ze had een pracht van een appartement gehuurd in de buurt van de Leuvense Vaart. Ik hoop dat ze snel terugkeert naar België want ze heeft er een fan bij.
Zachte ontvangst met een striptease waarin haar mocht helpen ontkleden. Hierna even opfrissen in de badkamer om dan richting bed te gaan. Daar wees ze me om te gaan liggen waar ze me een fantastische bodymassage en massage gaf. De nodige olie en ze nam alles onder de hand. Ze deed het zo erotisch dat je er super opgewonden van werd. Ze vingerde zelf even de anus, de ballen, alles.
Daarna moest ik me omdraaien en begon ze met haar borsten vol olie over mijn penis te glijden. Tussen de borsten. Heerlijk want ze heeft natuurlijke cup en een fantastisch lichaam. Ze is een fitness coach.
Hierna mocht ik haar plezieren waarbij ze erg genoot. Ze werd erg nat maar squirten deed ze niet echt. Ineens moest ik in 69 liggen waar ze me heel begon te pijpen.
Hierna kwam ze op me rijden en ik weet niet hoe ze het deed maar ze spande haar spieren vanonder waardoor ze me extra stimuleerde. Heerlijk gewoon.
Hierna nog samen een warme douche om de olie te verwijderen en ze zeepte me in terwijl ik haar prachtig lichaam mocht inzepen.
Echt waar. Top gewoon.

Ze kloeg wel van meerdere heren die een afspraak hadden gemaakt en niet zijn komen opdagen. Zonde want deze prachtvrouw laat je niet zomaar staan. Dat stak ze wel wat tegen waardoor ze twijfelde aan Mechelen. Zonde.
Maar ze ging me informeren als ze terug was.

Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Penismassage
  3. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Blond
Cupmaat
D
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/new-hotsexy.html
Om deze dame, date, ervaring samen te vatten: Top of the League.

Terug
Bovenaan Onderaan