Ik had geluk, want het kwam zo uit dat deze advertentie online stond en ik de kans had om langs te gaan. Deze dame is precies mijn type, dus ik was zeer benieuwd, en de eerdere recencies stemden me positief.
De eerder genoemde (tweede) plek in Deventer is volgens mij dezelfde als waar ze nu ontvangt. Schoon, klein, vrij sober. Ik denk dat ze niet alleen daar was, maar heb daar geen vragen over gesteld. Ze ontving me in een lingeriesetje met iets er over heen om de deur open te doen. Communicatie ging in het engels en niet heel soepel, maar we begrepen elkaar prima
Ik was positief verrast over de massage. Deze is goed, stevig, wat geplaag, en zo hier en daar wat gevoel. Vond ik een fijne opbouw, wel langer dan op sommige andere plekken, en eindigend in b2b. Na omdraaien is ze naakt en gaat het een stukje verder. Heerlijk tongzoenen, betasten,
pzc gevolgd door 69 en intiem. Ik moest een beetje de leiding nemen om het ritme goed te krijgen, maar daarna was het, (tong)zoenend en elkaar betastend, echt lekker. Afsluiting was nog een (heel) korte massage, maar we hadden beiden goed de tijd genomen, dus uiteindelijk vond ik het wel mooi, en stond ik 5 minuten voor tijd weer bij de deur.
Ik houd van haar lichaamstype - dun, weinig vet, kleine borsten. Ik weet niet of ik haar leeftijd goed of te hoog inschat, is moeilijk te zeggen en ik ben daar slecht in. Er zijn wel wat trekjes waardoor ik die inschatting doe. Verder is ze geheel geschoren en vind ik dat ze een lekker en mooi kutje heeft.
Herhalingsgevaar is voor mij groot, als ze hier in de buurt blijft en ik in de gelegenheid ben. Ik heb niet verschrikkelijk veel ervaring en ben geen regelmatige wandelaar, maar voor mij heb ik, in NL, nog niet beter kunnen treffen als het over aziatische dames gaat.