Recensie Natasja (Bul) Verversrui 9/1 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Voormalig lid 1098

Stamgast
Forumpionier
311
08/07/21
3.115
6
Shift
Avond/Nacht
Zondagnamiddag rond 16u deze Bulgaarse schone bezocht genaamd Natasja of Natasha. Ze is gemakkelijk te herkennen aan haar helblauwe ogen en zwarte spandex legging. Ons Natasja heeft B-cup siliconen borsten en is her en der beschilderd. Met dat blond lang haar en gebruinde huid moet ik zeggen staat dit haar wel.

Haar killer looks intrigeerden me zo dat den deze dus naar boven ging met zijn 50 floezen op zak. Eens op de kamer bleek die Natasja een SM meesteres te zijn. Not my cup of tea dus toch ff voor de zekerheid checken of die ook gewoon fuck & suck doet. En ik moet zeggen dat doet ze goed en professioneel.

Pluspunt: haar kinky blik. Ze acteert ook wel en speelt het zielige hoertje. Vind ik wel suuuper geil.
Minpunten: tijdens het doggy neuken vragen om langer te blijven is wel ne party pooper. Ook haar bed heeft geen matras. Ik zweer het bruur. Die haar bed is een houten plank op vier poten, amai mijn kloten. Niet bevordelijk voor de knie'tjes.

Dus ons Natasja is een opwindende doos maar no regrets baby this poor boy ain't coming back.

Sjaloom!
 
Geen matras, waarschijnlijk doorgelekt? En inderdaad tijdens het pompen dat vragen, dan gaat ie bij mij slapen, dat is echt een no go, dan krijg ik het gevoel dat ik snel moet finishen ? en dat werkt averechts...
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
BDSM spel
5,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Soft SM
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
C (fake)
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Shift
Middag
Dag
Woensdag
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Enige tijd geleden binnen geweest bij deze Bulgaarse schone. Vooral haar heldere blauwe ogen vallen steeds op. In haar raam staat ze steeds met oortjes naar muziek te luisteren, en z eis meestal in latex gekleed.
Aan het raam afgesproken voor een 30minuten, 100eur, inclusief prostaat-massage. Op haar ruime kamer staan er idd een flink aantal SM-attributen, dus wellicht is er heel veel mogelijk bij deze meesteres.
Na het gebruikelijke wasje, mocht ik plaats nemen op het bed, maar idd, dit is eerder gewoon een plank. Ze bond mijn handen vast en begon meteen te spelen met mijn lul en mijn kontgaatje werd onder handen genomen. Ze bracht eerst één, dan 2 vingers naar binnen en gaf mij een goeie prostaat-verwennerij. Daarna begon ze mij ook te pijpen (MC) waarbij ze je met haar zwoele ogen blijft aankijken. Het ritme werd steeds wat meer opgedreven. Uiteindelijk vroeg ik of ik haar mocht neuken en ze vroeg welk standje ik verkoos. Gezien de hardheid van het bed, verkoos ik dat zij on top kwam... :) Zo had ik ook een mooi zicht op haar borsten. Uiteindelijk zo klaargekomen en dan nog wat nagepraat op het bed/de plank. Is een vriendelijke dame, mar de echte klik ontbrak wat voor mij, dus ik hou het wellicht bij deze ene keer...
 
Vandaag savonds om 22u30 bij natasha geweest. Ik dacht dat het een russische was, maar blijkbaar dus een bulgaar. Ik denk dat we het over dezelfde meisje hebben, want boven stonden er een aantal sm spullen, oa een grote grijze hondenkooi precies. Ik dacht eerst dat ze een grote hond had, pas na 5 minuten viel mn euro dat het voor ne mens is bedoeld lol.

Natasha is een blonde, tanned sporty chick look, ze ziet er erg strak uit. Ze heeft super strakke silliconenborsten. Ze ,iet er wel wat aftands bij uit qua gezicht, van ver dacht ik dat ze mogelijks een travestiet is.
En ze heeft een heel raar moedervlek op de rechtse bips, zone stuk huid dat eruit komt, was wel vies.


Haar sexuele diensten waren een dikke flater. Teveel minpunten kan ik opsommen: direct condoom aan tijdens pijpen en ze pijpt zeer erg kort. Zij on top positie doet ze ook zeer kort. Dus ze behoort tot 1 van de luiere hoeren. Ze liet niet toe om aan haar tepels te zeggen.Ze wilt eigenlijk gwn dat de klant beetje pompt, snel klaarkomt en wegwezen.
Dit soort meisjes haat ik en horen nie thuis in de branche. Zeer saaie bedoening is dat.
 
Laatst bewerkt:
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan