Recensie Natasja - Carpe Diem Oss 3,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

John Doe

Wandelaar
30
04/11/21
22
6
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Blond
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Maandag
Link naar advertentie
https://carpediemmassage.nl/masseuses/natasja
Totale kosten (in euro)
140
Onlangs een bezoekje gebracht aan Carpe Diem in Oss. Ik was er nog nooit geweest en was wel nieuwsgierig. Voor de deur sta je redelijk discreet ondanks dat het tegenover het station is. Ik werd ontvangen door een vriendelijke dame met oost Europees accent. Gelijk afrekenen, 140 Euro voor een uurtje tantra. De aankleding bij de ontvangst vond ik wel erg eenvoudig (lees geen aankleding en sfeerloos).

Alleen Natasja was beschikbaar dus haar gekozen. De dame in kwestie is Oost Europees, ouder dan ze aangeven op de site, ik schat in midden veertig, maar wel good looking. Niet heel slank maar zeker ook niet chubby of mollig. Prachtige borsten. Ik vond d'r wel wat kil overkomen. Vrij staccato en instrumenteel in haar communicatie. Ik had niet echt een klik met d'r. Muziek was lekker en ze deed zeker d'r best. Ze gebruikte lekker veel olie en bood halverwege ook extra's aan '(koetje gebruiken is ekstra), maar dat ik heb afgeslagen. De kamers zijn wel okay met douche. Herhalingsgevaar? Misschien als ik in de buurt ben

Terug
Bovenaan Onderaan