WHEM Natasja, Dieren

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Addiction

Wandelaar
37
20/05/22
23
Iemand ervaring met deze dame:

Zit al lang in het vak maar ook vroeger in de hookers.nl tijd weinig over gelezen
 
Laatst bewerkt:
Een afstandelijk body to body is niet echt wat ik zoek:).

Zag dat ze veel sport maar toch best een buikje heeft.

Net toevallig een oude hookers recentie gevonden waarin een klant beweerde dat de massage op sex uitliep en natasja dat bevestigde.

Beetje vaag.
 
Een afstandelijk body to body is niet echt wat ik zoek:).

Zag dat ze veel sport maar toch best een buikje heeft.

Net toevallig een oude hookers recentie gevonden waarin een klant beweerde dat de massage op sex uitliep en natasja dat bevestigde.

Beetje vaag.
Jaren geleden ( dit is dus geen actuele info) in mijn begintijd was ik er ook eens en erg spannend vond ik het destijds niet. Samen douchen in zo'n klein badkamertje en daarna op een gewoon tweepersoonsbed is het allemaal net niet.
Wat ik wel herinner is dat ze best lekkere borsten had maar je mocht verder ook nergens aankomen.
Nooit meer geweest daarna.
 
ik heb haar nooit bezocht maar ze trekt al jaren mijn aandacht. Ze (Natasja) geeft al heel wat jaren massage's, volgens mij zat ze in het verleden in Doesburg en als ik mij goed herinner gaf ze destijds massage met een VIP behandeling, wat dit inhield kan ik je niet vertellen.
Ik herinner mij ook die recensie op hookers, dat een klant beweerde dat de massage op seks uit heeft gelopen. Dit beweerde zij als een leugen en na een tijdje is deze recensie verwijderd. De waarheid zal ergens in het midden liggen.
Persoonlijk vind ik haar een leuke mooie vrouw met een warme uitstraling, ze sport veel waaronder hardlopen en gezien haar leeftijd mag ze best een buikje hebben.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ben hier ook geweest. Drie maal. Ook jaren terug. Vond haar een hele mooie en aardige vrouw. Kletst lekker over haarzelf. Massage de luxe gehad oid. Dat was met samen douchen en scrubben en daarna een heerlijke massage plus handjob. Grote fijne borsten. Ontving in huisje in Dieren. Prima dates destijds.
 
Ben hier ook geweest. Drie maal. Ook jaren terug. Vond haar een hele mooie en aardige vrouw. Kletst lekker over haarzelf. Massage de luxe gehad oid. Dat was met samen douchen en scrubben en daarna een heerlijke massage plus handjob. Grote fijne borsten. Ontving in huisje in Dieren. Prima dates destijds.
Mag je haar ook aanraken en is er eventueel (in overleg) nog meer mogelijk? Zie dat ze 60min, 90min en 120min als mogelijkheden heeft, waar kun je het beste voor kiezen?
 
Aanraken mocht destijds. Ik had VIP, hoelang weet ik niet meer, maar ze masseert echt goed dus een uur of anderhalf uur is allemaal prima, hangt af wat je zelf fijn vindt. Zelf neem ik bijna overal altijd een uur.
Foto's zijn van paar jaar geleden zie ik, en ik ben er al jaren geleden voor het laatst geweest, maar ik verwacht dat ze nog steeds een mooie vrouw is
 
Aanraken mocht destijds. Ik had VIP, hoelang weet ik niet meer, maar ze masseert echt goed dus een uur of anderhalf uur is allemaal prima, hangt af wat je zelf fijn vindt. Zelf neem ik bijna overal altijd een uur.
Foto's zijn van paar jaar geleden zie ik, en ik ben er al jaren geleden voor het laatst geweest, maar ik verwacht dat ze nog steeds een mooie vrouw is
Ok, goed om te horen. Dank voor de info.
 
ik heb haar nooit bezocht maar ze trekt al jaren mijn aandacht. Ze (Natasja) geeft al heel wat jaren massage's, volgens mij zat ze in het verleden in Doesburg en als ik mij goed herinner gaf ze destijds massage met een VIP behandeling, wat dit inhield kan ik je niet vertellen.
Ik herinner mij ook die recensie op hookers, dat een klant beweerde dat de massage op seks uit heeft gelopen. Dit beweerde zij als een leugen en na een tijdje is deze recensie verwijderd. De waarheid zal ergens in het midden liggen.
Persoonlijk vind ik haar een leuke mooie vrouw met een warme uitstraling, ze sport veel waaronder hardlopen en gezien haar leeftijd mag ze best een buikje hebben.

ze adverteert ook met een andere website, info is vast gelijk,
Hoi met natasja hier. Lief dat je over mij schrijft dank je wel maar zou jij mijn gewone website hier uit het verhaal willen halen? Die hoort hier niet thuis!
Groetjes massage-delicious.nl

Aanraken mocht destijds. Ik had VIP, hoelang weet ik niet meer, maar ze masseert echt goed dus een uur of anderhalf uur is allemaal prima, hangt af wat je zelf fijn vindt. Zelf neem ik bijna overal altijd een uur.
Foto's zijn van paar jaar geleden zie ik, en ik ben er al jaren geleden voor het laatst geweest, maar ik verwacht dat ze nog steeds een mooie vrouw is
Hoi dank je wel voor je lieve reactie
Groetjes massage-delicious

Ze praat veel en ik vind haar geen goede tease-factor hebben. Ze doet haar best , maar het voelt allemaal een beetje afstandelijk. Zorg ervoor dat je kleingeld bij je hebt, want ze hanteert een beetje rare prijzen:
Hoi hoi dank je wel voor jou positieve reactie had het liever persoonlijk gehoord dat je je stoort aan mijn prijzen dus door jou lieve reactie heb ik meteen de website aangepast hoor en ben met 3 euro omhoog gegaan en het is nu een rond bedrag. Dank je wel
Liefs & groetjes Masssage-delicious.nl
 
Hoi met natasja hier. Lief dat je over mij schrijft dank je wel maar zou jij mijn gewone website hier uit het verhaal willen halen? Die hoort hier niet thuis!
Groetjes massage-delicious.nl
Mijn excuses, dit was niet met verkeerde intenties. Zie dat de moderater dit inmiddels heeft aangepast.

Je hebt een mooie profielfoto, toch maar eens een afspraakje maken.
 
Mijn excuses, dit was niet met verkeerde intenties. Zie dat de moderater dit inmiddels heeft aangepast.

Je hebt een mooie profielfoto, toch maar eens een afspraakje maken.
Is goed hoor. Dank je wel. Mooie dag verder.
dank je wel over je reactie over de foto ik las hier ergens een bericht dat mijn foto s niet recent zijn en deze is van 02-sept-2023.
Groetjes Massage-delicious
 
Laatst bewerkt:
Ik ben hier al redelijk vaak geweest.
ze is een heerlijke vrouw en haar
massages zijn heel goed en opwindend,met een heerlijke handjob als toetje.
het is wel jammer dat er niet meer mogelijk is ik zou haar heel graag willen doen!😊
 
Ik ben hier al redelijk vaak geweest.
ze is een heerlijke vrouw en haar
massages zijn heel goed en opwindend,met een heerlijke handjob als toetje.
het is wel jammer dat er niet meer mogelijk is ik zou haar heel graag willen doen!😊
Dank voor de Info. Het is inderdaad jammer dat er niet meer mogelijk is. Ze ziet er waanzinnig goed en geil uit.
 
Ik ben hier al redelijk vaak geweest.
ze is een heerlijke vrouw en haar
massages zijn heel goed en opwindend,met een heerlijke handjob als toetje.
het is wel jammer dat er niet meer mogelijk is ik zou haar heel graag willen doen!😊
goedemiddag Aart,
lief van je de reactie van je en fijn om te lezen dat je mijn massage s goed en opwindend zijn dat is de bedoeling van mij..
en dat je mij zou willen doen blijft een zoete droom voor je hoor 😘
 
Ben hier ook geweest. Drie maal. Ook jaren terug. Vond haar een hele mooie en aardige vrouw. Kletst lekker over haarzelf. Massage de luxe gehad oid. Dat was met samen douchen en scrubben en daarna een heerlijke massage plus handjob. Grote fijne borsten. Ontving in huisje in Dieren. Prima dates destijds.
hoi Swearengen,
dank je wel voor je berichtje en lief van je..
warme groetjes en fijne dag en wie weet tot gauw?

Groetjes Massage-delicious
Natasja
 
ik heb haar nooit bezocht maar ze trekt al jaren mijn aandacht. Ze (Natasja) geeft al heel wat jaren massage's, volgens mij zat ze in het verleden in Doesburg en als ik mij goed herinner gaf ze destijds massage met een VIP behandeling, wat dit inhield kan ik je niet vertellen.
Ik herinner mij ook die recensie op hookers, dat een klant beweerde dat de massage op seks uit heeft gelopen. Dit beweerde zij als een leugen en na een tijdje is deze recensie verwijderd. De waarheid zal ergens in het midden liggen.
Persoonlijk vind ik haar een leuke mooie vrouw met een warme uitstraling, ze sport veel waaronder hardlopen en gezien haar leeftijd mag ze best een buikje hebben.
hoi Schorpio76,
ja je moet ook niet alles waarnemen want een klant zegt, ik weet dat nog wel hoor en heb hem via hookers erop aangesproken en waarom? omdat het niet klopte en ik hem af had gewezen en dan kan men wel is heel vals worden he als hij zijn zin niet krijgt.
ik masseer al 18 jaar en met liefde en passie en met respect , klopt vroeger zat ik in Doesburg en tegenwoordig Dieren 12 jaar alweer.
ja ik sport veel en eet gezond en het buikje wil niet echt weg haha nog tips hier voor?
nou dank je wel voor je bericht en wie weet zie ik je nog eens live op mijn thaise massage matras of op de massage tafel.
warme groetjes Massage-delicious.
natasja.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan