WHEM Natcha-Rodrigo

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik heb via Grindr contact gekregen met Natcha

Heb met dr gesproken op Facetime waar ze me vol trots dr opengeneukte kutje meerdere malen liet zien en dr kei harde pikkie. Ook de gezicht kwam in beeld, niet heel erg vrouwelijk maar dr lichaam maakt een hoop goed
Best lekker allemaal maar tot een afspraak komt het maar niet.

Het is iedere keer "come tomorrow" en als t dan tomorrow is reageert ze niet meer. Is nu al voor de derde of vierde keer vandaar dat ik hier nu mn frustratie maar uit haha. Ik ben er wel klaar mee.

Ik weet niet hoe die gozer het voor elkaar heeft gekregen, wellicht is ie haar wandelende paspoort, maar hij heeft t wel goed voor elkaar haha
 

Bijlagen

  • C772F3FD-FC72-442E-A440-1CBBB555558F.jpeg
    C772F3FD-FC72-442E-A440-1CBBB555558F.jpeg
    248,1 KB · Weergaven: 120
Die gozer waar ze eerst trio's mee aanbood is nu volgens mij dr pooier want had dat nummer uit de advertentie geappt maar die reageerde niet snel. Toen had ik het nummer geappt wat ik al had met de vraag waarom ze niet reageert. Toen belde ze me op en smeekte heel bangerig of ik AUB AUB AUB niets wilde zeggen over ons eerdere contact.

Hoe dat eerdere contact is verlopen kunnen jullie hier boven lezen, waardeloos dus, maar als ze gepooierd wordt zou ik dat wel sneu vinden.


Misschien moet ik dr maar bevrijden van dr bejaarde pooiertje in dat troosteloze Assen 😂😂
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan